Welke auto heb je een lesje geleerd?

Gestart door J a a p, 16-04-2008 15:45:32

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: Rayman op 16-04-2008 19:33:42
Ik heb laatst een John Deere eruit getrokken bij het stoplicht! ;D

;D ;D ;D

Heb zelf ooit een DOP 855 T-5R het leven zuur gemaakt met mijn 20V op gas

andersom werd mij het leven weer zuur gemaakt door een Venetian Red tractor

Scooby Doo

Valt me op hoe de 850's weer zwaar worden overschat.

Ikke met een Ford Capri 2,8 injection (160 PK) uit '81, kameraad met een 850 T-5 (+200PK), maar die Capri gaat toch beter. 8) Heb met m'n T-5 ook al meer beteuterd gekeken.  :eusa_shifty:

Effe verder on-topic zwaar weggesprint van m'n vader met z'n Volvo 240 diesel  ;D  Meerdere Mercedessen een dik pak gegeven.  8)
Puppy Power!!!

Starbuck

Citaat van: Scooby Doo op 16-04-2008 19:58:05

Ikke met een Ford Capri 2,8 injection (160 PK) uit '81, kameraad met een 850 T-5 (+200PK), maar die Capri gaat toch beter. 8) Heb met m'n T-5 ook al meer beteuterd gekeken.  :eusa_shifty:

Effe verder on-topic zwaar weggesprint van m'n vader met z'n Volvo 240 diesel  ;D  Meerdere Mercedessen een dik pak gegeven.  8)

Hier zijn de haantjes... ;D

reneetje

Citaat van: Scooby Doo op 16-04-2008 19:58:05

Gewicht , gewicht en nog eens gewicht. :eusa_wall:

Dat hebben onze tuinhuisjes nu eenmaal niet mee , vandaar dat het ook geen spectaculaire stoplicht sprinter zijn.
Bekijk de cijfertjes van her inneming maar eens , die zien er beter uit  ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

JorritV70

Lang leven de automaat, de gemiddelde nederlander kan niet schakelen, dus trek ik binnen de stad meer dan de helft er uit met mijn 2,5 tdi automaat  ;D ;D ;D
Maar de petjes blijven het leukst, zeker als ze in een zwarte roet wolk achter blijven (op deze manier heb je zelfs degene te pakken die geen gas geven :eusa_dance:)

GRoet Jorrit

Scooby Doo

Citaat van: Starbuck op 16-04-2008 20:04:28

Haantjes, haantjes. Kiekens ja  :eusa_doh:.

Gas geven op een recht stuk kan zelfs een aap, in de bochten vallen de meeste door de mand; en dan komt.....
Juist ja dien dwaas met den ouwelullenbak.  :eusa_dance:

Puppy Power!!!

-D©©©L-

850 GLT, wat een ouwe sokken bak. Bestuurder keek erg beteuterd  :eusa_shhh:

Starbuck

Citaat van: Scooby Doo op 16-04-2008 20:15:10
Citaat van: Starbuck op 16-04-2008 20:04:28

Haantjes, haantjes. Kiekens ja  :eusa_doh:.

Gas geven op een recht stuk kan zelfs een aap, in de bochten vallen de meeste door de mand; en dan komt.....
Juist ja dien dwaas met den ouwelullenbak.  :eusa_dance:

Hmm, om snelle baantjes te trekken zal je toch met iets anders dan onze "ouwelullenbak" moeten afkomen...
Zeker wanneer het snelle bochtjes zijn!
"Ouwelullenbak" is nl niet zo fit als ie snelle bochtjes trekken moet, voelt zich meer in z'n sas als ie hele lange bochten tegen top-speed nemen mag!

daytonawim

Wel geprobeert om mee te komen met de baas, achteraf snapte ik het wel een beetje  :eusa_wall: :eusa_wall:

Later maar effe de spec's opgezocht  :o :o

topsnelheid 329 km/h
acceleratie 0-100 km/h 3,7 s

Volgende keer rijd ik wel met hem mee  8) 8)

Kingfisher

Lang geleden, maar blijft leuk voor m'n vrienden om me in te wrijven..........
Heb het toen flink moeten afleggen met de 850 tegen een roestige half-gare BMW M3 (type 1)

Geen weldenkend mens (ik dus ook niet) zou het proberen met een 850GLT, alleen die eikel had 318i achterop z'n M3 geplakt................... :eusa_wall:

WYD

Een type 1 M3 heeft de opvallende spatbordverbredingen, daar kun je niet omheen kijken. Ook zijn die uitgevoerd met een 4-pitter.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

reneetje

Citaat van: WYD op 16-04-2008 22:09:31
Een type 1 M3 heeft de opvallende spatbordverbredingen, daar kun je niet omheen kijken. Ook zijn die uitgevoerd met een 4-pitter.

200 pk op de achterwieltjes, oftewel mooie drift bak  :eusa_clap:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Kingfisher

Dat driften deed ie maar heel even toen we de bocht om gingen, daarna verdwenen de achterlichten erg vlot in de nacht....... Vandaar dat ik dus ook niet goed heb gezien dat het een M3 was (incl. die achter-spatborden inderdaad). In het donker was het echt zo'n afgetrapte witte (!) roestige kamperbak........... maar dan wel een hele vlotte helaas.......  :-\

Oh ja, nog dank aan m'n neefje die m'n ma ff moest vertellen wat ik met haar (.....) 850 uitspookte >:(

WYD

Kan me nog goed het gezicht herinneren van een omhooggevallen kwalletje in een RX7 twinturbo die net helemaal zoek was gereden op de snelweg door een peugeot 205 1.6
Helaas voor hem lag er in die 205 een 1.6 16v biturbo die op chimay een 12,4 reed.  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

campy

Heerlijk petjes Haantjes topic dit...!
Ik doe even 1 quote:

Citaat van: 993GT2 op 16-04-2008 19:13:39
Citaat van: Starbuck op 16-04-2008 19:07:23
Citaat van: 993GT2 op 16-04-2008 19:06:05
Of het nou een roffel is, een Golf I t/m V of een BMW...... de 993 lust alles ;)

Hmm, zet 'm is naast een Donkervoort...?
Doei....

Dat scheelt maar 0,2 seconde. En de rapste bouwdoos uit Lelystad houdt het voor gezien bij 250 km/h.......... doei! ;)

...en toen kwamen er bochten in de weg.
...doei!
S70 2.5 10V