Aircomobiel = een aanrader

Gestart door PieT111, 12-08-2003 16:56:26

Vorige topic - Volgende topic

PieT111

In navolging van Jerry kan ik bij deze het bedrijf Aircomobiel van harte aanbevelen. Hij heeft mijn kapotte aircopomp gerepareerd door alleen de koppeling te vervangen (bij Volvo willen ze je meteen een hele nieuwe pomp verkopen). Van tevoren keurig een prijs afgeproken en ondanks het feit dat ie ruim twee uur langer bezig was dan voorzien heeft ie de hele handel voor 500,00 inclusief nieuwe vulling(130 euro), koppeling (nieuw 300 euro) en manuren, perfect gerepareerd, aan huis!! 06-22479832
Busje komt zo!

Johann

Jij betaald dus voor een koppeling bijna net zo veel als voor een complete nieuwe pomp met koppeling?
Voor dat prijs verschil had ik er een nieuwe pomp in laten zetten.

Freulig

Ik heb een keer de gehele pomp laten vervangen: Mijn dealer zei op voorhand:

- Ik kan de magneetkoppeling vervangen, maar dat scheelt met het arbeidsloon maar +/- 75 gulden ten opzichte van een hele nieuwe pomp. Ik kan je dus aanraden een geheel nieuwe pomp te plaatsen, maar je mag het zelf weten.

En inderdaad had ik voor 1100 guldens toen nog een geheel nieuwe pomp......

PieT111

Nieuw pomp was 700 euro ex montagekosten bij de dealer. Tweedehands was 200 euro, maar dan heb je kans dat ie zo weer dezelfde kuren gaat vertonen. Ik ben hier nou al twee maanden mee bezig en dit was de beste en minst dure oplossing voor de langere termijn.
Busje komt zo!

Johann

Citaat van: PieT5 op 12-08-2003 17:54:47
Nieuw pomp was 700 euro ex montagekosten bij de dealer.

Tijd voor een andere dealer?
Wat dacht je van onder de 400 euro incl montage?

PieT111

Citaat van: Johann op 12-08-2003 18:06:36

Als dat waar is heb ik binnenkort geen 850 meer, dan staat ie namelijk bij de dealer binnen..... >:(
Busje komt zo!

Zippo

Bij daiko-garage! ;)

Zippo

Johann

Citaat van: Zippo op 12-08-2003 18:09:27

Bij daiko-garage! ;)

Zippo

Nee, zelfs bij een Volvo garage!

Zippo

Citaat van: Johann op 12-08-2003 18:10:58
Citaat van: Zippo op 12-08-2003 18:09:27

Bij daiko-garage! ;)

Zippo

Nee, zelfs bij een Volvo garage!

Lijkt me niet, pomp kost al 320 euro........

Zippo

Ramon

Laat onverlet dat je voor max 600 euro bij de dealer een nieuwe pomp hebt inc. afvullen.

Jij hebt voor 500 euro alleen een nieuwe koppeling.

Aircomobiel een echte aanrader  ;D !

Ramon.
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

s©ub@

sorry jongens; maar net voor de vakantie mijn aircopomp (ook een spoel) laten vervangen hier in Helmond; spoeltje koste € 75,- totaal mocht ik €225,- aftikken (werk viel een beetje tegen zeiden ze)...

dus hoe jullie aan al die bedragen komen  ???
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

2.0keijzer

Er is ZOVEEL te doen over de 850 airco's en er zijn blijkbaar zoveel prijsverschillen: het moet toch mogelijk zijn om de handen ineen te slaan en namens de club een bedrijf/dealer te vinden die alle leden/forumdeelnemers tegen vaste, lagen prijzen met de airco helpt?! Gezien de prijsverschillen maakt het toch ook niet zoveel uit waar zo'n 'partner' zich uiteindelijk bevindt? of bestaat zoiets al?

s©ub@

ik heb in een eerdere posting al een vaste prijs afgegeven voor het vervangen van een verdamper van een airco in Helmond... op zich is dat dus niet zo moeilijk om zoiets te regelen...

PieT111

Ik heb nogmaals alles nagevraagd (ook bij de dealer) en ben nog steeds van mening dat ik voor mijn specifieke probleem een goede en vooral betrouwbare oplossing heb gevonden die redelijk qua prijs was. Misschien dat ze elders in het land dit voor lagere prijzen kunnen met andere materialen, maar ik denk er allemaal "het mijne" van. Ik heb me overal goed laten voorlichten. Laat ik afsluiten door te zeggen dat ik hoop dat we allemaal "cool" blijven de rest van de zomer! 8)
Busje komt zo!

s©ub@

... laat dat MPT5 maar niet horen met zijn kapotte spoel in zijn aircopomp met 41 graden vanuit spanje met twee kids op de achterbank  :-\ :-X