Ja hoor.....

Gestart door Joachim1, 08-04-2008 20:39:23

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Brrr, balen man :(

Je kunt Volvo Nederland bellen en vragen waar een erkend schadehersteller zit. Zo is het bij mij uiteindelijk ook goed gekomen.

Suc6!

Gr ;)

@®-

Citaat van: razorx op 09-04-2008 00:34:44
Citaat van: @®- op 08-04-2008 21:53:56
Citaat van: razorx op 08-04-2008 21:38:35
Je kan je schade gewoon laten taxeren. Garages hebben wel vaker met dit bijltje gehakt.
Succes!
Alleen rekenen garages vaak een bedrag voor de schade taxatie, dealers vaak zelfs 10% van het schadebedrag, wat je kan terug krijgen bij reparatie.

@@®: Hij blijft leuk. Dit komt beide medestanders ten goede en is in mijn ogen aanvaardbaar.
Mits je die 10% terugverdient in het eindbedrag.
Let wel dit gaat niet over fraude maar doodgewoon je auto terugkrijgen in de oorspronkelijke staat.
Dit wordt juist gedaan zodat die bedrijf niet onnodig werk zitten te doen. Als bij ons een schadetaxatie wordt gedaan en de schade expert komt langs ben je zeker een uur kwijt, dus is wel logish dat daar voor gerekend wordt.
Als je uiteindelijk de schade laat repareren dan wordt die 10% uiteraard verekend.

reneetje

Citaat van: reneetje op 08-04-2008 23:18:56
Citaat van: elianmars op 08-04-2008 23:01:25
Ik denk dat je te laag zit. Bij mij was alleen het spatbord in elkaar gereden en dat was voor 1100 euro schade........

Had een vergelijkbare schade en zat al op een kleine 1400 euro schade, heb nog wel ergens een foto , zal eens zoeken

En gevonden.........

Dit was dus een kleine 1400 euro, bij de Volvo dealer getaxeerd, en telefonisch afgehandeld door de tegenpartij.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Joachim1

Vandaag ant shopen geweest bij Elferink en wat zag ik daar op de zolder...een strak scherm in de kleur bordeel rood!
Ook meteen een kniperlichtunit meegenomen.
Buiten opzoek gegaan naar een koplampruitenwisser armpje maar heb er geen kunnen vinden!
Ook even gekeken naar een kapje voor onder de lamp in  bordeel rood maar ook niet,zelfs niet in een andere kleur!terwijl er toch aardig wat 850,s buiten staan bij Elferink.

Een pb naar Eugene en de zoektocht naar het kapje was ook ten einde  :eusa_dance:
Enkel een ruitenwisser arm voor de rechter koplamp zoek ik dus nog,als iemand er 1 over heeft hoor ik het graag.

De kosten tot nu:scherm netjes en in kleur 50euro.
kniperlicht zeer netjes en bijna geen algen groei op de randen  ;D :15euro.
Kapje voor onder de koplamp met dank aan Eugene:22,95 incl verzendkosten.
Totaal:87,95euro....dus heb ik nog 12,05euro over voor de ruitenwisser arm  :P
Deze schade gaat mij dus ongeveer 100euries kosten en monteer het zelf.
De onderdelen doen allemaal niets onder aan het oude spul dat aan de roffel hing....scherm is mooier
want had een kras op de oude,gaat er dus op vooruit.

Hier vast wat foto,s... heb de nieuwe pinker  gemonteerd omdat de lampen niet meer werkten en ik wel met de auto rij.
Kapje onder de lamp en wisser arm vast gedemonteerd.

[img=http://img81.imageshack.us/img81/155/p1010123rl5.th.jpg]
[img=http://img81.imageshack.us/img81/3206/p1010126hs4.th.jpg]
[img=http://img366.imageshack.us/img366/2961/p1010127wg9.th.jpg]

elianmars

Citaat van: Joachim1 op 12-04-2008 13:35:04
Vandaag ant shopen geweest bij Elferink en wat zag ik daar op de zolder...een strak scherm in de kleur bordeel rood!
Ook meteen een kniperlichtunit meegenomen.
Buiten opzoek gegaan naar een koplampruitenwisser armpje maar heb er geen kunnen vinden!
Ook even gekeken naar een kapje voor onder de lamp in  bordeel rood maar ook niet,zelfs niet in een andere kleur!terwijl er toch aardig wat 850,s buiten staan bij Elferink.

Een pb naar Eugene en de zoektocht naar het kapje was ook ten einde  :eusa_dance:
Enkel een ruitenwisser arm voor de rechter koplamp zoek ik dus nog,als iemand er 1 over heeft hoor ik het graag.

De kosten tot nu:scherm netjes en in kleur 50euro.
kniperlicht zeer netjes en bijna geen algen groei op de randen  ;D :15euro.
Kapje voor onder de koplamp met dank aan Eugene:22,95 incl verzendkosten.
Totaal:87,95euro....dus heb ik nog 12,05euro over voor de ruitenwisser arm  :P
Deze schade gaat mij dus ongeveer 100euries kosten en monteer het zelf.
De onderdelen doen allemaal niets onder aan het oude spul dat aan de roffel hing....scherm is mooier
want had een kras op de oude,gaat er dus op vooruit.

Hier vast wat foto,s... heb de nieuwe pinker  gemonteerd omdat de lampen niet meer werkten en ik wel met de auto rij.
Kapje onder de lamp en wisser arm vast gedemonteerd.

:eusa_clap: :eusa_clap:

Joachim1

Woensdag komt er toch een schade expert van de tegenpartij bij mij op het werk om het bedrag van de schade te taxeren.
Ben benieuwd wat hij er van maakt kwa schade bedrag....

Schade is volgens de exper die er vandaag was 1078euro.
Dit weekend de boel weer netjes maken+een was/poets beurtje  :eusa_drool:

Joachim1

Het lijkt er weer aardig op  :eusa_dance:

Nog een armpje voor de koplampwisser en dan is het weer 100%

elianmars

Mooi zo! Weer bijna de oude  :)

Black Magic

Ziet er weer mooi strak uit hoor :eusa_clap:

Vulk

Ziet er inderdaad fantastisch uit. De schade is blijkbaar ook goed hersteld. ;p

BartusKN

mooi klauwen in kleur van auto !

Joachim1

Het is gewoon weer zoals het voor de schade was,heb mazzel gehad dat het scherm dat er nu op zit
in de goede kleur is en ook nog eens uit 94 net als mijn roffel!

Had nog een potje spuitverf over van het spuiten van de bumpers/spoiler/deurklinken dus ik dacht mmm
beetje verdunner erdoor en de klauwen ermee spuiten dan maar.
Als de auto echt rood rood was had ik het niet gedaan denk ik maar in bordeel rood staat het best wel aardig,
moet ze nog eens doen en dan later met 2 laagjes blanke lak  8)

Joachim1

Vandaag nieuwe banden+velgen gemonteerd  :)
De Falken banden zijn echt super fijn!