Ik heb het helemaal gehad

Gestart door Ben, 17-04-2008 19:44:35

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

Citaat van: BartusKN op 19-04-2008 00:03:52
sjips ben te laat :( hopelijk nog wel door de vingers te zien :P

Veel te laat............... :eusa_whistle:

Maar toch verheugend nieuws omdat Ben dus de goede opties openhoudt !   :eusa_clap:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elmarconi

Citaat van: elmarconi op 17-04-2008 20:52:11
Alle off-topic dicht/weg/op slot en overpompen naar een nieuw, ongemodereerd forum, traag en vol met reclamebanners een optie? www.volvo850cafe.nl bijv?

Raad eens...
--
Autogas Inside . . .

haRtV70R

Zie dit topic nu pas omdat ik een maand 'afwezig' was...

Heb ff zitten denken of ik hier moet reageren ja of nee...
Ik ga iig niet meedoen met dat 'jammer Ben, dit Ben zus Ben zo Ben'.

Ik heb geen zin om hier een beetje mooi weer te gaan lopen spelen en quasi in huilen uitbarsten. Dit zat er gewoon aan te komen.

Ik weet dat er met mij een serie vaste forummers zijn die zich OOK wel eens ergeren.  O.a aan de manier van modereren. Dat uit zich vaak in posts met dubbele bodem, sneren naar deze of gene of onzin topics. Ik heb me daar zeker ook schuldig aan gemaakt.
Iets te vaak worden leuke discussies afgekapt, posts verwijderd etc. Dan krijg je wel eens scheve gezichten.
Topics van sommigen worden gelijk verwijderd omdat ze als 'onzin' worden getypeerd, terwijl 'andere personen' schijnbaar alles mogen posten. (kijk maar eens naar de recente wildgroei aan 'eigenaren' topics)

Kortom, er ligt een taak bij iedereen denk ik. :eusa_think:

Verder is het gewoon een gezellig forum anders zou ik er niet zo vaak komen. ;)

Groeten Huib ;)
[move][/move]

Starbuck

Citaat van: haRtV70R op 23-04-2008 21:18:22

Ik heb geen zin om hier een beetje mooi weer te gaan lopen spelen en quasi in huilen uitbarsten. Dit zat er gewoon aan te komen.

Ik weet dat er met mij een serie vaste forummers zijn die zich OOK wel eens ergeren.  O.a aan de manier van modereren. Dat uit zich vaak in posts met dubbele bodem, sneren naar deze of gene of onzin topics. Ik heb me daar zeker ook schuldig aan gemaakt.
Iets te vaak worden leuke discussies afgekapt, posts verwijderd etc. Dan krijg je wel eens scheve gezichten.
Topics van sommigen worden gelijk verwijderd omdat ze als 'onzin' worden getypeerd, terwijl 'andere personen' schijnbaar alles mogen posten. (kijk maar eens naar de recente wildgroei aan 'eigenaren' topics)

Groeten Huib ;)

Sorry hoor, maar wat je nu zegt trek je helemaal uit z'n context.
Het was eerder duidelijk gemaakt dat je persoonlijke mening over de mod's er niet toe doet.
Een beetje liggen klagen over welke topic's er wel of niet verwijdert worden en een signaal geven aan bepaalde topics gestart door mede-forummers is een persoonlijke mening die je dan beter rechtstreeks aan de mensen kan geven in hun PB.
Als dit je ergert moet je je mening maar rechtstreeks posten , daar is de PB immers voor.
Maar je hebt op één punt helemaal gelijk, dit is een héél gezellig forum en dat willen we zo houden ook!
En dat is aan ons allemaal te danken, omdat we het zo leuk maken door hier aanwezig te zijn!
Maar er moet ook een duidelijke lijn getrokken worden en dat is wat Ben en zijn mod's doen.
Hoe zou jij je in zijn plaats voelen?
En ja, ook ik erger me wel es aan al die beslissingen die de mod's nemen.
Maar dat is dan persoonlijk, de mod's nemen het algemeen, en da's een heel groot verschi!

Robert Haven

Citaat van: Starbuck op 24-04-2008 21:39:22
Citaat van: haRtV70R op 23-04-2008 21:18:22

Groeten Huib ;)

Sorry hoor, maar wat je nu zegt trek je helemaal uit z'n context.
Het was eerder duidelijk gemaakt dat je persoonlijke mening over de mod's er niet toe doet.
Een beetje liggen klagen over welke topic's er wel of niet verwijdert worden en een signaal geven aan bepaalde topics gestart door mede-forummers is een persoonlijke mening die je dan beter rechtstreeks aan de mensen kan geven in hun PB.
Als dit je ergert moet je je mening maar rechtstreeks posten , daar is de PB immers voor.
Maar je hebt op één punt helemaal gelijk, dit is een héél gezellig forum en dat willen we zo houden ook!
En dat is aan ons allemaal te danken, omdat we het zo leuk maken door hier aanwezig te zijn!
Maar er moet ook een duidelijke lijn getrokken worden en dat is wat Ben en zijn mod's doen.
Hoe zou jij je in zijn plaats voelen?
En ja, ook ik erger me wel es aan al die beslissingen die de mod's nemen.
Maar dat is dan persoonlijk, de mod's nemen het algemeen, en da's een heel groot verschi!
:eusa_clap:

The Saint

De ontevreden forummers klagen mss af en toe, de tevreden forummers vormen zoals altijd en overal de overgrote meerderheid. Zij zijn tevreden en laten dus niets horen.

Mss moeten de tevreden forummers af en toe hun tevredenheid laten blijken? (in a perfect world..)

The Saint, die tot de tevreden forummers behoort, en zich dit dus ook aantrekt!
No shirt no shoes, no pinball

Ben

Ik denk dat jullie benieuwd zijn naar het vervolg, vandaar een korte update.

We zijn met het Team bij elkaar gaan zitten om te zien of en hoe het forum verder kan.
Dat het forum verder gaat, staat vast. De continuïteit is buiten gevaar.

We gaan wel werken aan de structuur van het forum. Daardoor wordt duidelijker wat wel en wat niet kan.
Er komt een nieuwe versie van het forum waarin e.e.a. voor gebruikers en Team overzichtelijker wordt.
Dat betekent o.a. dat bestaande rubrieken verdwijnen en nieuwe zullen ontstaan. We gaan er op dit moment van uit dat de data overgezet kunnen worden en dat er dus geen belangrijke informatie verloren gaat.
Er zullen wel de nodige Off Topic berichten worden opgeruimd.

Zodra er meer nieuws is kun je dat hier lezen. We verbinden daar geen tijdlimiet aan. Het kan dus in de komende weken  gebeuren maar zo nodig ook nog enkele maanden duren voor het zover is.
Er is nog heel veel werk te doen maar we doen het graag voor jullie.

Namens het Team

Vulk

Blij dat te horen.

Succes!

Robert Haven

Dat vind ik nou geweldig nieuws Ben!  :eusa_clap:
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen de komende tijd.

Marc O.

Goed nieuws! Succes met de herstructurering, al kan ik me nog geen voorstelling maken van hoe een nieuwe structuur (met nieuwe topics en topics die verwijderd worden) meer duidelijkheid gaat brengen over wat wel en wat niet kan.

Erg benieuwd dus. Good luck!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

animalT5R

Ik denk dat de nieuwe layout van het forum er duidelijker en overzichtelijker op gaat worden.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

MarcoV

Goed gedaan en hopelijk gaat het weer de goede en gezellige kant op :eusa_clap:

MarcoV ;)

BartusKN

als je nog een nieuwe banners/headers nodig heb hoor ik je graag~!

razorx

Goed nieuws Ben!

Die herstructurering zal een aardige klus worden.
Een soort databaseje "met hoe vervang/repareer ik mijn ..." zou heel welkom zijn.

Een ander forum dat ik wel eens bezoek heeft daarin een lijst met downloads die door de bezoekers niet veranderbaar zijn.
Pas na goedkeuring door de moderators wordt zo'n bestand, meestal in pdf formaat, beschikbaar gesteld.

Ik bedoel natuurlijk niet: Ik vraag en jullie draaien  ;) .

Succes met de klus!

Groeten van Yits.

heutink

:eusa_clap:
Allereerst hulde voor degenen die dit forum mogelijk maken, vrije tijd ergens instoppen ten faveure van anderen waardeer ik bijzonder.

Het redelijk hoge digitale-kroeg-gehalte is misschien wel eens overdreven, ik werk daar ook wel aan mee, maar amusement is voor mij ook wel belangrijk.
In mijn ogen heeft dit forum ook wel een sociale functie, naast uiteraard de hele goede technische zaken die hier besproken worden.

Misschien is een topic Digitale Kroeg wel iets om in de volgende versie op te nemen.

Groeten
Rob
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10