Ik heb het helemaal gehad

Gestart door Ben, 17-04-2008 19:44:35

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Weet hier gewoon neits op te zeggen, vind het wel onwijs jammer en tegelijkertijd erg begrijpelijk. En deel je mening ook deels alhoewel ik pas net hier ben. Zoals Nunki zei verlies je Volvo-hart niet. En naar mijn mening ben je altijd welkom om terug te komen. En een groot deel van ons en waaronder ik ook zijn je erg dankbaar voor je inzet, tijd en energie.

't ga je goe!

groeten Bartus...

elmarconi

Ongeloofelijk jammer. We mogen alleen hopen dat de overnemende partij er net zo sjiek mee omgaat.
Name 'm and shame 'm. Ik vind de off-topic cafepraat gezellig, maar als het zuigen en etteren wordt, dan moet je er gauw mee stoppen.
Alle off-topic dicht/weg/op slot en overpompen naar een nieuw, ongemodereerd forum, traag en vol met reclamebanners een optie? www.volvo850cafe.nl bijv?
--
Autogas Inside . . .

BartusKN

Citaat van: elmarconi op 17-04-2008 20:52:11
Ongeloofelijk jammer. We mogen alleen hopen dat de overnemende partij er net zo sjiek mee omgaat.
Name 'm and shame 'm. Ik vind de off-topic cafepraat gezellig, maar als het zuigen en etteren wordt, dan moet je er gauw mee stoppen.
Alle off-topic dicht/weg/op slot en overpompen naar een nieuw, ongemodereerd forum, traag en vol met reclamebanners een optie? www.volvo850cafe.nl bijv?

DOEN! opruimen die boel alleen de blogs en informatieve forums laten staan :) (want daar leer ik nog steeds van)

Chris

Heel vervelend om dit te lezen Ben! Ik begrijp je stap wel, al had ik niet door wat er dan allemaal speelde. Natuurlijk zie, lees en "hoor" je weleens wat... maar blijkbaar is er toch meer aan de hand dan "zo nu en dan een off-topic berichtje".

Een aantal gingen mij al voor, maar ook ik wil mijn dank uitspreken voor jouw inzet!! Het forum is een leuke plek om met andere liefhebbers een hobbie te delen, en voor mij nog belangrijker, wat van andere mensen te leren.

Technisch ben ik een 0.. maar door dit forum leer ik veel en kan ik steeds meer. Ik heb toch al wat kosten bespaart door handige tips hier. Daarnaast heeft het forum eigenlijk pas de echte hobbie ontketend.. ik kwam hier pas na aanschaf van mijn roffel. Toen ging het de verkeerde kant op ;D... maar wel een hele leuke verkeerde kant.

Anyway, dank voor je inzet! Ik hoop dat het forum blijft voortbestaan....

Bas850

Ook ik vind het jammer, heb veel geleerd hier en juist hier ook meer dan andere een auto kunnen waarderen.

Dat het zo moet aflopen vind ik dan ook zeer terleurstellend.

Hoop wel dat de informatie die er nu opstaat wel beschikbaar blijft want er komen vast nog wel wat mankementjes.

Ben in ieder geval bedankt.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Flipjes 850 R

Erg jammer om te lezen dat je om zo'n reden gaat stoppen, maar wel begrijpelijk. iig heel erg bedankt voor je inspanningen !!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

BenC70ES

Citaat van: viking_in_shorts op 17-04-2008 20:27:48
Zonde Ben! Want dat dat "klein aantal forummers" ook doet, door de rest wordt je inzet voor dit forum wel degelijk gewaardeerd!

mee eens

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Scooby Doo

Aan al deze voorgaande posts kan ik niks nieuws toevoegen.

Ik betreur je beslissing ten zeerste, maar begrijp het toch ook wel, ik ben zelf voorzitter van een oldtimerclub, en heb zelf ook meerdere keren de handdoek in de ring willen smijten.

Het is spijtig dat door het gezeik van enkelen :eusa_think: iedereen de rekening zal mogen betalen.

Zelf heb ik met dit forum veel geleerd, leuke contacten gelegd, en zelfs vriendschappen gesloten.

Ergens hoop ik nog dat je je beslissing herziet, maar vrees dat dit eigenlijk ijdele hoop is.  :eusa_wall:

Rest mij niets anders dan je zeer te bedanken voor je tijd, moeite en geld dat je er hebt ingestoken Ben.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Kenny
Puppy Power!!!

killerbee

Zoiets is zeker niet leuk Ben.
Ik hoop voor je dat er iemand komt die het forum van je wil overnemen.
En dat de personen die voor verantwoordelijk zijn hun gemeende excuses nog aan je maken.
Maar ik bewonder je stap om het zo op het forum te durven zetten.
Mijn dank ook voor je diensten en tijd die in je in het forum hebt gestoken.

Freakybaby

Ben, dank voor je inzet en tijd om het forum mogelijk te maken. Jammer dat het zo moet lopen.

Groeten Freek
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

850 T5 Freak

Citaat van: BenC70ES op 17-04-2008 21:07:07
Citaat van: viking_in_shorts op 17-04-2008 20:27:48
Zonde Ben! Want dat dat "klein aantal forummers" ook doet, door de rest wordt je inzet voor dit forum wel degelijk gewaardeerd!

mee eens

+2 werkt het ook niet om de "boosdoeners" openbaar te maken en direct voorgoed te verbannen???

wel jammer Ben  :-\ maar zeker  wel bedankt voor je inzet afgelopen jaren  :eusa_clap:

jammer dat er mensen zijn die het voor andere verpesten  :'(

Gr dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

edwin2006

Ik zit hier nog maar net en ben dus nog een groentje maar wil je toch bedanken voor de inzet,tijd en geld.

Groeten Edwin.

stap

Ben, ook van mijn kant :dank je wel voor jouw goede werk.

Werkelijk belachelijk hoe mensen het voor elkaar kunnen verzieken, we zijn toch allemaal bezig met een mooie liefhebberij zou ik zo denken.

Ik heb mede dankzij jou zo reuze veel aan dit forum gehad, en ik ben niet de enige.

Mark

Starbuck

Citaat van: Chris op 17-04-2008 20:54:12
Heel vervelend om dit te lezen Ben! Ik begrijp je stap wel, al had ik niet door wat er dan allemaal speelde. Natuurlijk zie, lees en "hoor" je weleens wat... maar blijkbaar is er toch meer aan de hand dan "zo nu en dan een off-topic berichtje".

Een aantal gingen mij al voor, maar ook ik wil mijn dank uitspreken voor jouw inzet!! Het forum is een leuke plek om met andere liefhebbers een hobbie te delen, en voor mij nog belangrijker, wat van andere mensen te leren.

Technisch ben ik een 0.. maar door dit forum leer ik veel en kan ik steeds meer. Ik heb toch al wat kosten bespaart door handige tips hier. Daarnaast heeft het forum eigenlijk pas de echte hobbie ontketend.. ik kwam hier pas na aanschaf van mijn roffel. Toen ging het de verkeerde kant op ;D... maar wel een hele leuke verkeerde kant.

Anyway, dank voor je inzet! Ik hoop dat het forum blijft voortbestaan....

mee eens

Schrik er eigenlijk een beetje van!
Nu kan je het wel es oneens zijn met iemand maar ik had ook niet door dat er scheldpartijen aan te pas kwamen achter de schermen.
Vooral als die scheldpartijen en kritieken verder gaan op andere forums op het dak van de mod's is erover. :eusa_hand:
Ook ik heb net als andere forummers wel eens een mening die niet overeenstemt met die van de mod's, maar ik respecteer het werk van alle mensen achter de schermen wel!
Trouwens, ik die niets ken van techniek heb hier al heel veel geleerd door te lezen! En me niet te moeien met mensen die weten waarover ze praten!
Net als zovelen hier waardeer ik ten zeerste alle inspanningen die jij en de mod's doen voor het forum waar ik te gast ben.
En de regel is dat je je gastheer respecteert en hem alzo behandelt.
Hopelijk verander je van mening wanneer je ziet hoevelen hier je steunen en vindt je een oplossing voor datgene wat je dwarszit.
Geen vaarwel Ben, maar tot ziens!

Hans

FLA

Héél erg jammer Ben, maar uiteraard een logische stap als je er geen plezier meer in hebt. Overigens nog wel even een compliment want van het "gezuig en geëter" heb ik nog nooit wat vernomen, wat op goed moder-eten duidt. Of ik kom misschien nooit in de topics waar dit het geval is. Anyway, ik neem aan dat je wel gewoon met het volvo-forum verder gaat? Is daar dan echt een andere mentaliteit? Bedankt in ieder geval voor dit fijne forum!