Afscheid... helaas

Gestart door ThomasGLT, 19-04-2008 09:10:04

Vorige topic - Volgende topic

ThomasGLT

Mede-forummers,

Vandaag is de grote dag. Jammer genoeg moet ik meer en meer afscheid nemen van het 850 forum, en me gaan verplaatsen naar het volvoforum.nl.

Mijn V70 word vandaag ingeleverd, en ik ga verder S80 rijden. Een heerlijk comfortabele auto natuurlijk, maar ja, nu hoor ik niet meer thuis hier op het forum.

Als er iemand nog een mooie V70 wil kopen? Kijk dan even op de site van Broekhuis Assen. V70, 1999, MY 2000, DOP, licht interieur met hout enzo.

Iedereen veel succes met de roffels, en ik kom nog wel eens langs op het forum hoor!

ThomasGLT

Haha, die verschillen kan ik zo wel een rijtje van opnoemen:

De stoelen van de V70 zitten lekkerder
De deurpanelen, met die platte bovenkant, in de V70, kan je beter je arm op leggen dan de S80
Motorisch is het gelijk (ik had een V70 van 99, MY 00) dus qua rijden is het eigenlijk gelijk.

De S80 is echter een stuk meer geisoleerd, stiller
De S80 heeft een heerlijk dolby prologic geluidsysteem :D
De S80 heeft comfortabeler vering

Met de S80 betaal je (NOG) meer wegenbelasting.

En verder, tsja.... het zijn beide heerlijke auto`s.

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

ief

Krijgen we ook geen fotootjes te zien van je S80 dan? ::)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Spin!

He zonde...waarom dan veranderen van auto als de eigenschappen nagenoeg hetzelfde zijn!? En zeg nou zelf...de evenementen van de S80 club kunnen nooit zo leuk zijn dan die van de 850 club ;)

Maar...toch veel plezier van je nieuwe bolide!  :)

www.vm-parts.nl

MarcoV

Ja, rijdt zelf al jaren S80 voor mijn werk en moet zeggen dat het erg goed rijdt en inderdaad redelijk stil is.
Maar qua model vind ik toch nog steeds mijn S70 mooier.
Veel plezier er mee,

MarcoV ;)

ThomasGLT

Citaat van: Spin! op 19-04-2008 09:57:15
He zonde...waarom dan veranderen van auto als de eigenschappen nagenoeg hetzelfde zijn!? En zeg nou zelf...de evenementen van de S80 club kunnen nooit zo leuk zijn dan die van de 850 club ;)

Maar...toch veel plezier van je nieuwe bolide!  :)

Ach, soms moet je even wijs zijn en voor de 'beste' auto kiezen. Ik had die V70 nog maar net van een onbekende eigenaar, en de S80 kon ik van m`n pa overnemen, dus dan is de keuze opzich vrij makkelijk.

En van de club ben ik nooit lid geweest, ben nog steeds lid van de V44 club :P