hondelucht

Gestart door gerritjan, 22-01-2011 18:48:43

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Citaat van: Spin! op 22-01-2011 23:54:09

En niet alleen op de grond kijken, kijk eens omhoog...ik heb 2 Golden Retrievers uit mijn hemel gezogen toen ik deze net had gekocht en me verwonderde over hondenlucht.

Dierenbeul  8) Je had ze ook gewoon kunnen roepen toch  ;D

Spin!

Citaat van: antraciet op 23-01-2011 00:01:25
Citaat van: Spin! op 22-01-2011 23:54:09

En niet alleen op de grond kijken, kijk eens omhoog...ik heb 2 Golden Retrievers uit mijn hemel gezogen toen ik deze net had gekocht en me verwonderde over hondenlucht.

Dierenbeul  8) Je had ze ook gewoon kunnen roepen toch  ;D

:eusa_eh: ik bedoel eigenlijk de haren op aangekochte hemel die aan de T-5R vast zat ;D

www.vm-parts.nl

elianmars

Roetmobiel kwam ook bij een hondeneigenaar vandaan. Alleen van de haren, die in de wagen lagen, kon ik een trui breien.

Maar wat denk je hoe de bekleding achterin ruikt, als daar vaak een hond heeft gezeten? Ik heb de bagageruimte gereinigd met tapijtreiniger. Tapijtreiniger flink ingeboend met een spons, laten intrekken en met een vochtige lap afgenomen. Je wil niet weten hoe zwart het water was, dat er vanaf kwam  :-X

gerritjan

Ik denk dat ik  de oplossing al heb gevonden :eusa_dance: we nemen gewoon een hond, probleem opgelost ;D
ger

KIM

Nee...

Dan heb je alleen een aanwijsbare reden voor de geur gecreeerd.

Maar zonder gekheid: Mijn auto stinkt absoluut niet naar hond omdat ik bij de aanschaf altijd skai om de vloerpanelen maak. Een gemakkelijk klusje, want met een meter of 2 3 aan skai ben je al klaar. Ingewikkeld hoef je niet te doen, want je niet het zo vast aan de achterzijde. (panelen zijn allemaal van hout).
Het enige wat je dan nog moet schoonhouden zijn de zij- en achterpanelen.

zeepoog

Volgens mij hebben veel estaterijders dit probleem (gehad), of zelf een hond.. :-) Ik ook dus. En een goede ook zeg. Wat ik gedaan heb (auto was van schilder, de hele achterbak was een verf / hond bende...): bij de sloop voor 25 euro aan nieuwe achterbakpanelen gehaald, weg verf en hondenharen. Mijn hele auto flink gezogen (ook onder de banken), een vochtig doekje met beetje sop over m'n bekleding (Dat toevallig leer is), en bij de halfords zo'n ranzig parfumdispensertje gehaald en in m'n ventilatieroostertje gehangen. Wanneer mogelijk en comfortabel raampjes open rijden. Vervolgens 10 kg geduld eroverheen en nu is 't gedaan met de honden en verfluchten. Auto's ruiken nooit echt lekker fris van binen vind ik, maar nu de hond en verf verdwenen zijn, heb ik ook dat nare parfumding weggehaald, want zo'n lucht is misschien nog wel het ergst :-)