Wat heb ik nu weer aan mijn trekhaak hangen

Gestart door Methode, 22-04-2008 22:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Methode

De kriebels zijn er weer. De afneembare trekhaak uit het vet, de 13-polige schoonmaken, de "As Good As Gold II" oppoetsen. Wat hebben we deze zomer aan de haak hangen.

Uiteraard met foto!
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Joris_Scholte

Het hele jaar de R in de maand

Methode

Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

WYD

Er hangt bij mij meestal een aanhanger gevuld met takken, hout, compost, etc.  ;D
Van de zomer misschien een keer een weekend de caravan er achter hangen.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

hathü

Af en toe de fietsdrager, en heeel af en toe  de aanhanger van de werkgever van mijn ega. Mijn auto is geen werkpaard.  ;D

elianmars

Af en toe een fietsendrager of een aanganger.

We hebben wel een caravan, maar die is al 3 jaar niet van de plek geweest :P

BBS

Dit jaar gaan we de tuin aanpakken van mijn ouders aanpakken en zal er in totaliteit zo'n slordige 8 M3 zand naar hun huis vervoerd moeten worden en ik zal ongeveer 3 M3 zand moeten afvoeren. :eusa_doh:
Tel daarbij de stenen nog voor de terrassen en dergelijke, ook zo'n slordige 40 M2.

Dan van het najaar nog de oprit een keer bestraten, goed voor ongeveer 80 m2 en je kunt denk ik zelf wel uitvogelen wat er gaat gebeuren ;D ;D

Oh, ja in de zomer vakantie natuurlijk met de caravan er vandoor... ;D ;D ;D

Gelukkig kan de auto de boel goed meeslepen....
Volvoloos....

Walter

Hooguit mijn VUT-rek... Of een karregie

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Snellebaksteen

Zeer regelmatig een grote aanhanger met puin, hout, grond, motorfietsen, oud ijzer of ander zooi die versleept worden. Ook een gevulde 2 paards trailer komt nogal eens voor. Het mag niet maar het gaat wel.  ;D
's Zomers de vouwcaravan van m'n ouders, de grote caravan van vrienden of ons eigen antieke caravannetje (model: ei op wielen) maar liever met de tent weg. Dan kan nl het driewielertje van m'n dochtertje mee op de trekhaak.

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Jorg Vseventy

Meestal nix (gelukkig).

Begin April hangt de hut er achter richting Friesland, vervolgens rijd de haak tot eind juni ieder weekend leeg 185km heen en 185km terug, waarna de caravan voor een korte rust retour gaat.
In de zomer maggie er nog eens aan hangen richting het zonnige zuiden. 8)

Verder hoop ik vooral dat niemand zijn radiateur er (per ongeluk) aan hangt. :eusa_hand:

hathü

Naar aanleiding van dit topic even naar mijn trekhaak gekeken en gecheckt of de verlichting oke is. Dus niet, wat blijkt de 7 polige stekkerdoos is kapoet, twee pinnen weg geroest, en dit terwijl er Volvo op staat. Heb er een nieuwe doos van een onbekend merk op gezet, kost 5 euro, 20 minuten prutsen, en het werkt weer.

Ralph

Wat heb ik aan mijn trekhaak hangen?
Ehm.... oud barrel van 1988 of zo.... Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan dat ding.
Leuk voor de kids hoor, dat kamperen... maar ik vind er geen klap aan.   :eusa_snooty:
Had eerst een Xantia TD voor de caravan hangen, nu de 850... denk dat ik um uit elkaar ga trekken  :eusa_dance:
Maar goed, genoeg negativiteit... ik doe het voor de kids.
Caravan is van binnen verder netjes en het is een burstner club, totale lengte bijna 6 meter.
Ben wel reuze benieuwd hoe de automaat zich gedraagd met een kleine 1000 kg (overbeladen  :eusa_silenced: ) aan de haak.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

Jorg Vseventy

Citaat van: Jorg Vseventy op 23-04-2008 11:07:10
Meestal nix (gelukkig).

Begin April hangt de hut er achter richting Friesland, vervolgens rijd de haak tot eind juni ieder weekend leeg 185km heen en 185km terug, waarna de caravan voor een korte rust retour gaat.
In de zomer maggie er nog eens aan hangen richting het zonnige zuiden. 8)

Verder hoop ik vooral dat niemand zijn radiateur er (per ongeluk) aan hangt. :eusa_hand:

Ik wist dat ik iets vergeten was... 2 dagen zitten denken, en toen wist ik het: Morgen gaat Guust, ons jacht, weer mee!

Jorg Vseventy

Citaat van: Ralph op 25-04-2008 21:51:46
Wat heb ik aan mijn trekhaak hangen?
Ehm.... oud barrel van 1988 of zo.... Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan dat ding.
Leuk voor de kids hoor, dat kamperen... maar ik vind er geen klap aan.   :eusa_snooty:
Had eerst een Xantia TD voor de caravan hangen, nu de 850... denk dat ik um uit elkaar ga trekken  :eusa_dance:
Maar goed, genoeg negativiteit... ik doe het voor de kids.
Caravan is van binnen verder netjes en het is een burstner club, totale lengte bijna 6 meter.
Ben wel reuze benieuwd hoe de automaat zich gedraagd met een kleine 1000 kg (overbeladen  :eusa_silenced: ) aan de haak.

Oh, dat zal toch wel goed komen, wij hangen er 7.05 meter Eifelland aan. 970kg schoon aan de haak. Mag max. 1300kg laden, moet hem nog eens wegen, ben benieuwd of we binnen de marges blijven. Hing eerst achter een V40 1.8, die mocht max. 1200kg trekken (!!??). de kunst was heeeel rustig aan vertrekken en vooral op snelheid blijven. De eerste keer met de V70, dacht ik nog: voorzichtig vertrekken, de caravan hangt erachter, euh, caravan? welke caravan? Enfin, tis een feest om mee te rijden.

Beide Volvos hadden/hebben wel Nivomat, da's echt geweldig met een karretje!