[FORUM MEETING] 26/09/2003: Kampeerweekend

Gestart door s©ub@, 13-08-2003 14:08:26

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Joris zou misschien nog ff komen. En verder?

rogier

Wie er ook komt, tot morgen in elk geval!! 8)

Reitse

Hmm.. kamperen tijdens een regenachtig weekend... veel plezier!!!

Zippo

Marc 0101.001

Reitse

rogier

Hallo heren,

Even een berichtje vanaf de camping. Het is hier momenteel zonnig en warm, boven de 20 graden! Het is dus volop genieten! En zeer gezellig. De foto's volgen vanavond.

Zippo

Dat bedoel ik.............................. 8)

Zippo

Pretorian

Citaat van: Rogie® op 28-09-2003 12:06:12
Hallo heren,

Even een berichtje vanaf de camping. Het is hier momenteel zonnig en warm, boven de 20 graden! Het is dus volop genieten! En zeer gezellig. De foto's volgen vanavond.

Ik hoop dat jullie een beetje prettig weer hebben gehad, het was hier in het Gorkumse maar een druilerige dag 8)
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Bert 02.02.159

Regen? Ik heb geen regen gezien! Alleen maar zon! Gisteravond tot laat buiten zitten barbecuen voor de sleurhut van Scub@ en vandaag in de korte broek langs de Geul gewandeld! Foto's van dat laatste zal ik jullie besparen.......

rogier

De rest van de foto's volgt nog...

s©ub@

ja ja ja!!!

was een daverend succes met heerlijk weer... helaas misten we een aantal personen...  :-\ volgende keer beter... mpT5; je plaats is alvast gereserveerd voor volgende keer...

de rest van deel 2 van de foto's staan hier... deel 1 komt zo gauw JW ze heeft kunnen uploaden (memorycard zat na de 1e dag al vol...  ;D

het karten was stoe®®® en ook het rodelen was helemaal goeweldig! (uitslagen van het karten volgt in de loop van de aankomende week)  :P

het was absoluut geen "vervelend" of "minder prettig" weekend  ;D ;D ;D
[intimie weten waar ik over spreek  ;)]

volgend jaar weer!!!
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Bert 02.02.159

Wat leuk dat jullie roffels mijn kanarie nog even gezelschap hebben geboden toen wij aan het wandelen waren!

s©ub@

ach bert... leek net alsof je um speciaal zo eenzaam in het midden van de parkeerplaats had gezet; we konden eigenlijk niet anders hè??  ;D

btw
zo zag de parking eruit toen rogie® vertrok om 13 uur... hij was om 18:25 uur al weer in Wadinxveen (zeker weten dat ie deze keer geen post uit Leeuwarden krijgt  ;)

... "erg vervelend" ;D voor rogier
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

marcelV70R

dat was een verd@md leuk plekkie!!!
nou reken er maar op dat wij er volgende x zeker bij zijn
en jullie hadden er mooi weer bij ook zo aan de korte broeken  te zien