[FORUM MEETING] 26/09/2003: Kampeerweekend

Gestart door s©ub@, 13-08-2003 14:08:26

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

beste mederoffelaars en forumbezoekers  ;D

tijdens voorgaande meetings is het idee gerezen om een kampeerweekend te organiseren voor een ieder met een mega lap stof; een klapbak of een sleurhut. Met andere woorden; ff lekker een weekendje vertoeven in het schone Limburgse land en nog even op adem komen  ;)

Ik heb contact gehad met de Cottesserhoeve; een camping in Vijlen (L) in het geuldal; (een schitterende omgeving) en heb afgesproken met de eigenaar dat eenieder die zich aanmeld via het forum (of 850club) op hetzelfde veld geplaatst word.

Aanmelden kan op http://www.cottesserhoeve.nl ; Let wel op dat je invult dat je via het forum komt (of via de club) zoals aangegeven op onderstaande afbeelding

ff nog de algemene gegevens;

26-27-28 september
camping Cottesserhoeve in Vijlen

iedereen reserveert (en betaald) voor zichzelf.
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Raf

lijk mij wel leuk, effe horen of m'n vriendin dat 850-gedoe ook ziet zitten :)

is er iemand bekend in die streek? dan kan er misschien een kleine rondrit ineen gestoken worden of zo.

Raf

PS  is het dan de bedoeling dat je geen namen invult van jezelf en eventuele familie?
De gustibus non disputandum est!

rogier

Scub@, ik had het al aangekondigd maar ik ben van de partij 8). Waarschijnlijk tenminste.....

BTW: dit is m'n 1000ste post!!!!!

Marc 0101.001

Heel leuk Scuba.... maar in dat weekend heb ik een rollenbankmeting gepland voor de leden van de 850 Club. En nu??? Ik heb daar al wel wat tijd en energie ingestoken.  :-[

s©ub@

laat je die rollerbank meeting toch gewoon doorgaan?

ik zit dat weekend dus al in Vijlen; dus ik zal niet van de partij zijn, helaas  :-\

s©ub@

Citaat van: Raf op 13-08-2003 17:52:33
is het dan de bedoeling dat je geen namen invult van jezelf en eventuele familie?

Inderdaad raf, maar als laatste regel vul je dat dus in (dat je lid van de club of bezoeker van het forum bent)

ff nog tussendoor; dit kampeerweekend is compleet op eigen initiatief en heeft dus niks met de volvo850club te maken; dit houd dus ook in dat mensen die geen lid van de club zijn mee mogen komen en dat de club compleet buiten dit evenement staat...

dit even ter verduidelijking

Gerrit1961

Ja ja,

Zo is niks en zo zijn er  4  bijeenkomsten

*7 sept. BBQ en toertocht te Wassenaar.
*13 en 14 sep. Volvo Klassieker Beurs te Utrecht
*26,27en 28 sept. Kampeerweekend.
*26 sept. rollenbank meeting

Plus de mini meeting in september, zal  de vrouw alvast maar gaan inlichten jongens, want het word een drukke maand :iconvolvologo:

Guido_Smit

Ja september, dan is de "R"weer in de maand, stormt het van de bijeenkomsten  ;D.

rogier

Misschien moeten we de mini-meeting in september maar overslaan Gerrit :D. Wordt een heeeeel druk programma, dat zie ik al. We kunnen vanaf de camping natuurlijk wel een bezoekje brengen aan de rollenbankmeting.

Reitse

Citaat van: Rogier © op 13-08-2003 23:05:36
We kunnen vanaf de camping natuurlijk wel een bezoekje brengen aan de rollenbankmeting.
Probleem toch weer opgelost?

denkweb

Of de rollenbank naar de camping verplaatsen ??  ;D

Marc 0101.001

Definitieve datum hangt af van de lokatie, ben met 2 bedrijven bezig. Maar in ieder geval 27 of 28 sept.

Marc 0101.001

Rollenbankmeeting is een hele dag, maar je hoeft natuurlijk niet de hele dag te komen. Wellicht dat we nog een week naar achter (4 of 5 oktober) kunnen met deze meeting..... Dan kunnen clubleden van beide evenementen genieten zonder van het ene naar het andere te racen.

Remy_W.

Het is inderdaad jammer dat deze dagen tegelijk vallen.... tenslotte zal er toch op 1 van de festiviteiten minder bezoek zijn... maarja :)

Ik ga me best doen om dat weekend te kunnen... word wel klein beetje lastig omdat ik 27 september ook naar een tuning-meeting ga... maarja, ik fix wel wat :)

Vijlen is echt een onwijs mooie omgeving, en ligt vlakbij Vaals.. dus bij Duitsland en Drielandenpunt (o.a.)

De omgeving van Vijlen is ook mooi, je kan door leuke binnenweggetjes naar andere dorpjes gaan. Tevens ligt er aan de overkant van Vijlen een slot/hotel, en dit is ook zeker de moeite waard...
Kastelen genoeg te bezoeken, en bos is ook te vinden.
Voor de jongere onder ons is er ook nog een Kart-baan in Vaals aanwezig... die ook zeker de moeite is.

Mja, ik kan er nog wel veel meer over vertellen, maar hoe dan ook... er is echt van alles te doen rondom Vijlen/Vaals... genoeg weggetjes die je doet genieten van de natuur.

Ik hoop dat ik erbij kan zijn!!
Talkin' bout adrenaline!

s©ub@

;D  kijk kijk kijk; een kenner!  ;D

volgens mij gaan we jou wel zien op cotesse!