marcel zal me even voorstellen

Gestart door volvomarc, 24-04-2008 20:36:32

Vorige topic - Volgende topic

volvomarc

hallo allemaal,

Na jaren met de roffel van mijn baas te hebben rond gereden. heb ik er nu zelf een gekocht. Dit forum kende ik al een tijdje maar wou wachten met aanmelden zodra ik zelf een 850 heb aangeschaft en die tijd is nu gekomen heb jaren met een audi gereden ook niks verkeerd mee maar dat geluidje ging ik toch missen. Mijn baas heeft nu een porsche cayennne dus heb er zelf maar een gekocht. Heb sinds twee weken een volvo 850 estate gle. Heb inmiddels al wel het interieur van een glt er in geplaats toch mooiere stoelen en ja had ook het probleem met dashboard kastje. Nu alleen nog de achter lichten en wat grotere velgen heb nu wel lichtmetaal 15 inch maar zoek iets groter zoiets als die van de T5 of de R. Ik woon in harderwijk samen met mijn vriendin. Hoop nog een poos plezier te hebben van mijn roffel. De foto's volgen nog van mijn 850 wacht tot ik mijn N95 terug heb is tevens mijn camera.

groeten Marcel

850blues

Marcel,

Welkom op het forum.
Veel plezier met je Roffel en foto's wachten wij hier altijd rustig af .... :eusa_liar:
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

993GT2

Welkom op het forum en heel veel plezier met je 850 ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroƫn CX 2500 prestige turbo

Bas850

Welkom,

Harderwijk is dichtbij, waar ben je ongeveer te spotten?

Bas
"to finish first, you first have to finish"

BartusKN

welkom, hoe dichterbij hoe beter he Bas :D

Veel veilige roFFelende kilometers!.

FGG

Welkom op 't Forum, Marcel.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

volvomarc

hey  Woon in stadsdennen in harderwijk. heb een groene/blauwe roffel moet nog eens de kleur achterhalen, maar dat kon ook op het forum zag ik al. Kan niet missen rijd er nog een maar ik heb een dakspoiler. Jij komt ook hier vandaan Bas.

Jorg Vseventy

Welkom Marcel, veel plezier met je roffel.

Mooie auto!

Citaat van: 850blues op 24-04-2008 20:42:51
Veel plezier met je Roffel en foto's wachten wij hier altijd rustig af .... :eusa_liar:
Waar blijven de foto's?? ;D

The Saint

Welkom op het forum Marcel. En veel geluk met je 850.

en kom op met die N95...  ;)
No shirt no shoes, no pinball

BartusKN

Citaat van: Jorg Vseventy op 25-04-2008 22:17:46
Welkom Marcel, veel plezier met je roffel.

Mooie auto!

Citaat van: 850blues op 24-04-2008 20:42:51
Waar blijven de foto's?? ;D

HAHA mocht de camera echt zoek raken, kan ik misschien wel er een paar klikken.

Volvo Felipe

Hey Marcel,

Welkom op het forum

Volvogroeten

Jeff

Heey man :D

Welkom op het forum wij zullen elkaar vast wel een keer treffen binnenkort  ;)
Woon in Dronten en rij zelf 850 GLE sedan bordo Rood! Project Sweety onder Webblog ben ik te vinden...

Gr Jeff 8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

volvomarc

Ik hoop mijn gsm gauw terug te hebben leuk dat hi tech spul maar dan moet het we goed functioneren dan zal ik meteen een paar foto's maken. nu heb ik nog even tijd om hem mooi te maken.

volvomarc

Heb vandaag gebeld met nokia en gsm is nog niet klaar. dus nog geen foto's Zal mijn roffel een beetje beschrijven hoe die er uit ziet het is een 850 gle estate van 93 onyx groen met volvo velgen type alphard. hij heeft 345000 km gelopen maar heeft een goeie onderhouds historie. kan er voorlopig nog flink mee roffelen.Verder heeft hij een spoiler, roofrails. Heb er zelf het interieur van een glt ingezet de vorige eigenaar was een hondeliefhebber en dat rook je aardig. Zoek alleen nog een goeie achterbank. verder is de auto weinig veranderd. Hij heeft wel een beetje gebruikschade maar dat mag van dat jaar. Motorisch is die oke. Moet alleen de airco nog laten checken en en mijn linkerraam maken die kantelt als ik hem dicht doe. Het is op de spoiler na een origenele alter 1 van buiten maar dat maakt hem net iets sportiever.