kopen? te duur?

Gestart door nicohelm, 27-04-2008 15:45:47

Vorige topic - Volgende topic

lipton

Citaat van: -D©©©L- op 27-04-2008 21:06:17
Citaat van: lipton op 27-04-2008 21:02:20
wat is dat die lpg G3???

is lpi niet nog beter??

G3 is een milieu klasse, staat los van de wijze van LPG toedienen.
en die doet ??

Vulk

In België niets, in Nederland is het goedkoper voor de wegenbelasting.

Dat is toch wat ik er van opmaak.

lipton

Citaat van: Vulk op 27-04-2008 21:27:13

achzo, steeds te veel geld !!! voor dat geld heb je bijna een R met bijna de helft van kmters...

zotte mens

Ludo

Citaat van: lipton op 27-04-2008 21:28:31
achzo, steeds te veel geld !!! voor dat geld heb je bijna een R met bijna de helft van kmters...

zotte mens

het is een vraagprijs.
je ziet vaker wel auto's voorbijkomen waar de vraagprijs 15.000 is, en die later weggaan voor 6000...  :evil:

Starbuck

zotte mens

Bedoeling van dit topic is dat Nico een auto zoekt, niet dat jij een vergelijk maakt om de jouwe aan te prijzen...
Wie is er nu zot?

lipton

Citaat van: Starbuck op 27-04-2008 21:38:35

zotte mens

Bedoeling van dit topic is dat Nico een auto zoekt, niet dat jij een vergelijk maakt om de jouwe aan te prijzen...
Wie is er nu zot?
hehe starbuck , je doet het steeds opnieuw he !

elianmars

zotte mens

't Gaat wel over een estate. Die is sowieso meer waard dan een sedan  ;)

Starbuck

Citaat van: lipton op 27-04-2008 21:53:31
Citaat van: Starbuck op 27-04-2008 21:38:35

zotte mens

Wie is er nu zot?
hehe starbuck , je doet het steeds opnieuw he !

Wat? Terug trachten on-topic te gaan? :eusa_whistle:

nicohelm

Okay, ik heb nog wat extra informatie gevraagd, want ik heb toch echt de volvo vibe gekregen.

De auto heeft een nieuwe koppeling,
nieuwe keerringen,
APK en 4 nieuwe banden gekregen.

Volgens de verkoper kan deze nog zeker 200000km weer mee.
Wat is jullie inschatting, klopt dat? Is het nog steeds een te dure koop?

Nico

Vulk

Lijkt mij nog steeds te duur ja.

de geneRaal

beetje te veel geld hoor

Blackstone under construction

993GT2

Citaat van: nicohelm op 28-04-2008 17:31:48

Nico

Tuurlijk zegt die verkoper dat. Hij zal waarschijnlijk ook beweren dat de banden niet lek te rijden zijn en dat de auto de allerbeste 850 is die hij ooit gezien heeft.

Hij wil gewoon dat ding kwijt voor de hoofdprijs.  Als je naief genoeg bent geloof je een verkoper op z'n woord. Als je wat meer ervaring hebt en verder kijkt dan dat je neus lang is neem je bij voorbaat verkooppraatjes met een korrel zout.
Als hij zo overtuigd is van de kwaliteit van deze 850 zeg dan dat je de auto wil laten keuren bij de ANWB of een aankoopkeuring bij de Volvo-dealer. Als het goed is zal hij daar geen bezwaar tegen maken.

Aan jou uiteindelijk de keuze om te bepalen wat deze auto je waard is. Er zijn al diverse forumleden (ondergetekende idem) die vinden dat de prijs veel en veel te hoog is. Er zijn meer dan genoeg alternatieven te vinden waarbij je misschien de helft van het bedrag kwijt bent voor de aanschaf maar dan heb je nog wel euro's over om de auto, al naar gelang je smaak, aan te kleden of te verfraaien.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Starbuck

Citaat van: 993GT2 op 28-04-2008 18:55:40
Citaat van: nicohelm op 28-04-2008 17:31:48

Nico

Tuurlijk zegt die verkoper dat. Hij zal waarschijnlijk ook beweren dat de banden niet lek te rijden zijn en dat de auto de allerbeste 850 is die hij ooit gezien heeft.

Hij wil gewoon dat ding kwijt voor de hoofdprijs.  Als je naief genoeg bent geloof je een verkoper op z'n woord. Als je wat meer ervaring hebt en verder kijkt dan dat je neus lang is neem je bij voorbaat verkooppraatjes met een korrel zout.
Als hij zo overtuigd is van de kwaliteit van deze 850 zeg dan dat je de auto wil laten keuren bij de ANWB of een aankoopkeuring bij de Volvo-dealer. Als het goed is zal hij daar geen bezwaar tegen maken.

Aan jou uiteindelijk de keuze om te bepalen wat deze auto je waard is. Er zijn al diverse forumleden (ondergetekende idem) die vinden dat de prijs veel en veel te hoog is. Er zijn meer dan genoeg alternatieven te vinden waarbij je misschien de helft van het bedrag kwijt bent voor de aanschaf maar dan heb je nog wel euro's over om de auto, al naar gelang je smaak, aan te kleden of te verfraaien.

Zo is het, en achteraf bepaal je zelf hoe ver je gaan wil om sneller te gaan of om er een persoonlijke touch er aan te geven.
Maar als je een roffel wil die goed is vindt je er echt veel goedkopere met veel minder km's.
Blijven zoeken dus...

lipton