afgaan sirene bij een bocht naar links.?

Gestart door irwinroks, 14-02-2007 23:16:00

Vorige topic - Volgende topic

irwinroks

Hallo.

Sinds vanmiddag gaat steeds bij het nemen van een bocht naar links mijn sirene loeien  ??? ook als ik over een drempel rij hoor ik het. het is niet het staandaard geloei wat je hoort als het alarm afgaat, maar echt een sirene. af en toe lijkt het ook erger te worden dat je het zelfs hoort als je optrekt. ik kan het kastje van het alarm niet vinden onder de motorkap. is iemand bekent met dit euvel, of weet je waar het aan ligt, ik hoor het graag, ben de opstekende handjes van mensen die naar me zwaaien een beetje beu ;D als ik jankend door de dorpstraat rij :P
Er is gewoon niets beters in mijn ogen.. Of ben ik nu naief ;)

irwinroks

Het gaat overigens meen ik over volvo geard 1

-D©©©L-

Zou je die rit nog eens willen doen met de kachelventilator op 0 ?!

irwinroks

weet bijna 100 % zeker dat het niet iets met de kachel is. ventilator is overigens kapot 1 tot 3 werkt niet het is echt mn geluid van het alarm

irwinroks

Nou ben vandaag langs de dealer gereden die hebben er anderhalf uur naar gezocht wat het kan zijn, maar konden niet vinden, de enigste oplossing zou zijn om het draadje wat de siren voedt door te knippen zodat de sirene niets meer zal doen, het alarm zal overigens normaal blijven werken.heb dit dus laten doen, alarm is ong. een uurtje zachtjes door blijven loeien op de noodstroom maar alles is nu verholpen.

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

scania164

Hallo
Kijk eens goed de hele kabelboom en stekkerverbindingen na die met het alarm te maken hebbben!!
Weet bijna zeker dat het hier mee te maken heeft!

Suc6 Gr chris

850 Ra$ing

ik denk dat je bedrading ergens tegen massa aan ligt te schuren. dus zodra je een bocht neemt of drempel de bedrading ergens tegen de carosserie aan komt. ff chekken

ingwi

kijk eens even goed wat voor een type alarm je hebt en wat er voor een componenten er aan hangen zoals een tilt sensor.
(een sensor die bepaald wanneer jouw alarm afgaat als de auto ander een bepaalde hoek staat/hangt).
ik heb het idee dat jij zo'n sensor hebt en dat die kaduuk is maar ik weet niet eens of volvo's er mee uitgerust zijn :eusa_think: k'weet wel dat ze bestaan.

gr ;D

thuur