Is dit te vertrouwen?

Gestart door haRtV70R, 04-05-2008 19:12:10

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Citaat van: haRtV70R op 04-05-2008 19:12:10
Ben de hoogste bieder en heb bericht van de verkoper dat ik hem mag kopen. MAAR... Hij wil alleen cash of een check!!!  :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

>klik<

Hij heeft uitstekende feedback, en recent al eerder zo een model verkocht.. :-\

Ziet er niet verkeerd uit. Ik zou het doen, maar geld wel aangetekend etc versturen!!!

http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/brieven-en-kaarten-sturen/aangetekend/index.aspx

Ik heb het een keer zonder gedaan, weg 50 D-mark.

fbm

Hart gewoon doen :eusa_dance: die moet je gewoon hebben  ;D vraag hem ook even naar de extra kosten (de kosten die hij rekent om met ze luie reet naar het postkantoor te gaan) daar heb ik wel is eerder problemen met die Amerikanen om gehad. Op een ding van $5.50 rekende hij gewoon $20,- extra  :eusa_wall:

En zijn feedback is erg belangrijk voor hem, dus kan je er gewoon van uitgaan dat de deal goed is! Teveel negatieve feedback, dan krijg je een verbod om te handelen en dat zal hij niet riskeren!

Citaat van: Joris_Scholte op 05-05-2008 17:45:15
Blijf het toch wel heel erg veel geld vinden voor een modelletje... :eusa_think:

Heb er hier ook 1 in doos met de gulden prijs er op  ;D kosten toen in '96  325,-gulden  ;D

haRtV70R

Citaat van: Joris_Scholte op 05-05-2008 17:45:15
Citaat van: Eugene op 04-05-2008 23:13:12
Citaat van: Joris_Scholte op 04-05-2008 23:08:33
Wil niet zieken of zo, maar heb laatst het 1:24 modelletje voor iets meer dan EU 20,- gekocht.....  :eusa_shhh:
Is even wat anders dan een 1/10 RC.. die zijn toch een héél stuk zeldzamer.
Blijf het toch wel heel erg veel geld vinden voor een modelletje... :eusa_think:

Ikke niet! 145 euro voor een nieuwe, ongebouwde, uiterst zeldzame, originele Tamiya 850 BTCC RC, nieuw in doos! Zoiets vind ik nooit meer!

Heb knoop doorgehakt, en ga poen sturen. Ff uitzoeken hoe.  :eusa_shifty:
[move][/move]

M a r c

Maak het toch gewoon over op zijn bankrekening. Makkelijk toch via internetbankieren?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

daytonawim

Gewoon (normaal) aangetekend geld versturen via tnt post, werkt prima.

Of hebben we niet een forum lid in de states zitten toevallig.

haRtV70R

Dat ook het enige wat ie wil.. De lul. Maar waar haal ik die dollars? De bank heeft die ook niet op de plank liggen denk ik....
[move][/move]

-D©©©L-

225 dollar ? vast wel.

Marc O.

Citaat van: haRtV70R op 07-05-2008 05:49:13
Dat ook het enige wat ie wil.. De lul. Maar waar haal ik die dollars? De bank heeft die ook niet op de plank liggen denk ik....

Tuurlijk wel. Gewoon een betaalopdracht geven in dollars. Kan volgens mij zelfs per internetbankieren (althans, ik meen dat dat bij de ING kan).
...The Nile isn't just a river in Africa...

haRtV70R

Nou, ik kan in vlissingen gewoon aan een automaat euro's wissellen voor dollars! Das mooi. Ga ik die maar is ff opsturen. Op hoop van zegen......
[move][/move]

elianmars

Citaat van: haRtV70R op 07-05-2008 05:49:13
Dat ook het enige wat ie wil.. De lul.

Waarom is 't een lul? Het staat toch heel duidelijk aangegeven, dat hij op alleen op deze manier wil.

Dan had je niet moeten bieden  ;)

haRtV70R

Ja, das waar... Stiekem hoop je dat ie het ook anders wil.. :eusa_shifty:
[move][/move]

fbm

Citaat van: -D©©©L- op 07-05-2008 07:13:51
225 dollar ? vast wel.

Vergeet de verzend $ niet erbij op te sturen!  ;)

;D

wplas1

Je zal ondertussen zijn adres wel hebben om e.e.a. naar toe te sturen. Ik zou gewoon een cheque sturen en per email even een copie van zijn paspoort of id kaart vragen. Gewoon zeggen dat je al een paar keer getild bent. Lijkt me een eerlijke zaak om het zo te doen en je hebt iets meer zekerheid dat het klopt.

haRtV70R

Nou, ik begin te vrezen van niet dus... :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
[move][/move]

elianmars

Je hebt 'm dus nog niet mogen ontvangen?  :-\