850R Goningen + schade > terug naar twente + herstel

Gestart door matRRR, 05-05-2008 09:10:10

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

beste medeforummers..

soms heb je van die dagen dat je gewoon iemand wel af kan maken!! :evil:
Dat gevoel kreeg ik gistermiddag toen ik mijn auto zo aantrof:

By matthijsezendam, shot with N73 at 2008-05-05

By matthijsezendam, shot with N73 at 2008-05-05

Toen ik het parkeerterrein van het ziekenhuis op kwam lopen, was net een politieauto bij mijn wagen gestopt.
Enige dat ik kon uitbrengen was gvd!! dat is de mijne! klootzakken!

Bij nadere inspectie bleek er niets uit de auto te missen, bluetooth headset, navigatiemuis, zelfs de 90 eurocent aan muntjes lagen er allemaal nog in!
Waarschijnlijk tijdens hun daad gestoord oid volgens de politieagent. ik heb een carkithouder in mijn auto, en volgens hun was het typisch iemand die op zoek geweest is naar een tomtom.
De agenten noteerden mijn gegevens, gaven me het nummer van carglass en copmplimenteerden me over de mooie wagen; "Ooh nu zie ik het, dat is zo'n heele snelle. Mooie auto, meneer, zonde dat zoiets gebeurt".

Later, bij thuiskomst bleek ook mijn alarmhoorn niet meer te werken, lijkt met hetzelfde instrument/ schroevedraaier onklaar te zijn gemaakt als het autoraam!

Het is een rare schade, waarom breek je met een schroevedraaier tussen de ruit en het portier en ram je niet gewoon de ruit door! zit alleen maar met een grote schadepost :-\
De heroine was waarschijnlijk nog niet helemaal uitgewerkt toen de rukker alweer op zoek was naar geld voor de volgende trip.

Kon dus gistermiddag eerst langs de carglass om daar een nieuwe ruit erin te laten zetten, kosten: 365 euro alleen voor de ruit en montage, kon ik meteen pinnen, omdat ik mijn groene kaart thuis had.

Heb de auto wel WA+ beperkt CASCO verzekerd, ik ga ze nu maar eens bellen, half uurtje geleden werd er nog niet geantwoord bij volvo insurance...

More to come, heb foto's van de reparatie van de ruit gemaakt met nokia N73, en die zijn redelijk gelukt, zal jullie verder op de hoogte houden :eusa_wall:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

KUKO (Rob)

ZO dat is mooi k*t. Succes  met afhandelen. :'( :'( :'( :'(

mr clubs

Heel erg zonde, zo jammer dat mensen het bezit van anderen niet respecteren. Naast de schade nog meer spullen gestolen? Succes met het wegwerken van de schade.

gr Paul

FGG

Je zou toch dat breekijzer wat ze gebruikt hebben in hun nek leggen! &*$%^ >:(

Succes met de afwikkeling, Matthijs. :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fbm

Waar halen ze het lef vandaan, stelletje kl##tzakken!

Daar kan ik nou zo van balen, ook al is het niet mijn auto!

Maarja, wat kan je er tegen doen?

michiel

Gdvrdgdvrdmme. Sterkte met de reparatie.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

KMvrtr

Citaat van: FGG op 05-05-2008 09:23:15
Je zou toch dat breekijzer wat ze gebruikt hebben in hun nek leggen! &*$%^ >:(

Ik kan nog wel een plekje bedenken waar je dat breekijzer in kunt 'leggen'....

Frustrerend zeg!

Ruit is dus nu min of meer geregeld. Maar hoe zit het met de deur zelf?

Emhavee

GVD
sux bigtime!!!
succes ermee!

(en dat de dader zichzelf maar snel een o.d. geeft!)

GeertG

Jee   :-\

Hopelijk wordt het snel en goed hersteld.

Succes !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

MarcoV

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Ken het gevoel, je bent zo pist dat als je de dader zou zien je hem ter plekke zou wurgen.
Maar ja, voorlopig zit je weer met de gebakken peren, succes met de reparatie!

MarcoV ???

Vulk

Schade is echt lelijk. Om alles mooi te maken dient te vervangen te worden denk ik?

Hopelijk komt alles goed!

de geneRaal

geef ze gewoon ''gratis'' heroine.......................lekker veel :evil:

dit is balen man!  maar als het even meezit,hoeft alleen de bovenbouw te worden hersteld en gespoten worden tot aan de raamlijst.
scheelt zeker kosten..................

just my thoughts   

gr maus 8)
Blackstone under construction

matRRR

Citaat van: de geneRaal op 05-05-2008 11:13:46
geef ze gewoon ''gratis'' heroine.......................lekker veel :evil:

dit is balen man!  maar als het even meezit,hoeft alleen de bovenbouw te worden hersteld en gespoten worden tot aan de raamlijst.
scheelt zeker kosten..................

just my thoughts  

gr maus 8)

Tja, dat hoop ik ook, voor minder geld maak ik zo'n junk van kant!!!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

jan piet

Balen, en da's voorzichtig uitgedrukt!!! lomper kon het niet gebeuren blijkbaar... Wens je suc6 met het herstellen er van.. Wat je dus zelf mag gaan betalen?!...

Gr, JP