850R Goningen + schade > terug naar twente + herstel

Gestart door matRRR, 05-05-2008 09:10:10

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

Zooo, de wagen is gespoten, en bijna alle spulletjes zijn weer gemonteerd.

Binnenkort wordt de auto nog een keer helemaal gepolijst om de laklaag, als deze helemaal uitgehard is(dus over een paar weken).

Tot die tijd maar met iets minder strakke auto rijden 8) :azn:
Alle deuken en deukjes heeft de spuiter/schadehersteller eruit getoverd!

De laklaag op het dak was eerder een ramp! diep ingevreten vogelpoep had de lak doen barsten tot op de onderlaag ( als ik de vorige eigenaar van mijn R tegenkom.... :eusa_doh:)
Maar nu is ie gewoon weer zoals hij zou moeten zijn.
Staat prachtig te glimmen voor mijn woonkamerraam.
Terwijl de reflectie van de straatlantaarn in de lak telkens weer een complimentje voor de spuiter en de volvo-ontwerpers van weleer in mijn gedachten ontlokken.

Ik ga morgen ook maar eens kijken naar de laatste creatie van de volvo-designers van heden.
Zaterdag landelijke open dag bij de volvo dealer ter gelegenheid van de introductie van de XC60.

Ik moet zeggen dat het model me wel enigszins kan bekoren.
Zien we morgen maar verder...

Zal mijn pa ook maar eens meenemen, die had eventuele plannen voor een XC60 volgend jaar..

Binnenkort zullen onder de R 18 inch trexxen komen,
Na doorlezen van het Topic van GermanR heb ik toch een aantal dingetjes nagezocht bij de mijne:

Hij heeft er nu een schroefset onder zitten, op een flink lage stand volgens mij;-50 of -60 mm??

Mijn auto heeft in duitsland in 2002 sachs verlagingsveren met TUV gekregen, was -35 mm.
Dit lijkt me qua verlaging wel genoeg, maar als ik de ligging van bv. johann, marc en GermanR bekijk, lijkt dat nog wel 2 cm lager.

Eerst maar eens die velgen erop, dan heel hard nadenken of er nog iets veranderd moet worden :eusa_think:

Ondertussen nog een nieuw logo in de matzwart gespoten grille gezet.(met chromen rand en volvo-logo).

En natuurlijk een verse volvo 850 forum sticker op de achterruit; klaar om gespot te worden!

Ben weer erg tevreden met mijn 019!!

855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Laserblue

geen gelul foto's!  ;D

(toch gefeliciteerd dat ie weer thuis is  ;) )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

matRRR

hahaha!

Zal er moggel wel een paar poften!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Rayman

Citaat van: matRRR op 31-10-2008 20:17:03
De laklaag op het dak was eerder een ramp! diep ingevreten vogelpoep had de lak doen barsten tot op de onderlaag ( als ik de vorige eigenaar van mijn R tegenkom.... :eusa_doh:)

Tsja; of de vorige eigenaar hier iets aan had kunnen doen is nog altijd een vraag in mijn ogen ::). Dit soort 'schijtschades' heb je relatief snel te pakken; ook al poets je je auto nog zo vaak.

Laserblue

Citaat van: Rayman op 31-10-2008 22:47:03

Tsja; of de vorige eigenaar hier iets aan had kunnen doen is nog altijd een vraag in mijn ogen ::). Dit soort 'schijtschades' heb je relatief snel te pakken; ook al poets je je auto nog zo vaak.

juist  :-\

Eugene

Binnenkort zullen onder de R 18 inch trexxen komen,
Na doorlezen van het Topic van GermanR heb ik toch een aantal dingetjes nagezocht bij de mijne:

Hij heeft er nu een schroefset onder zitten, op een flink lage stand volgens mij;-50 of -60 mm??

Mijn auto heeft in duitsland in 2002 sachs verlagingsveren met TUV gekregen, was -35 mm.
Dit lijkt me qua verlaging wel genoeg, maar als ik de ligging van bv. johann, marc en GermanR bekijk, lijkt dat nog wel 2 cm lager.

Marc heeft KW v2

18" velgen met platte bandjes, komen eigenlijk alleen maar écht mooi uit onder de auto als je een schroefset hebt. Veren alleen verlagen normaal namelijk niet genoeg, muv sommige Apex veren.

If it's not blown, it sucks...

J a a p

Sommige? Er is toch maar 1 set voor de 850, of vergis ik me nou?
Wannabe C70 rijder.

elianmars

Citaat van: Laserblue op 01-11-2008 08:33:42
Citaat van: Rayman op 31-10-2008 22:47:03

juist  :-\

Plus nog eentje..........  :eusa_wall:

matRRR

Hmm, vandaag maar eens een paar piccas geschoten vanwege het mooie weer en eindelijk eens vrij bij daglicht!

De auto wordt nog gepolijst , en de trexxen komen er nog een keertje onder, eerst moeten jullie maar even tevreden zijn hiermee:

By matthijsezendam, shot with PENTAX Optio S30 at 2008-11-08

En de werkplek van de 5 pitter:

...moet ook maar eens opgekuisd worden!

;D

Laserblue

Hé! heb je een nieuwe auto?  :)

mooi geworden  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

big ben

Ziet er super uit!! 8)..........de volans staan ook niet verkeerd ;)

(zag ik jou vorige week bornebroek uit rijden??) richting almelo?? ::)

matRRR

Ja, klopt volgens mij, jij reed in een groene 855! :laugh:
Was net met mijn pa onderweg naar open huis bij de volvo-dealert!!

big ben

Citaat van: matRRR op 08-11-2008 15:57:05
Ja, klopt volgens mij, jij reed in een groene 855! :laugh:
Was net met mijn pa onderweg naar open huis bij de volvo-dealert!!

854 met blokjesgril........... zag oe wa kiek'n  ;D

R o b

Mooie auto! Ziet er goed uit!  :eusa_clap:

Laat die trexjes toch zitten joch! Die Volans zijn uber!  ;D

V70geRwin