Enquête Volvo, voor school project

Gestart door Napel600, 08-05-2008 11:39:52

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

U, mijn waarde, kunt vooralsnog als enige op dit wel besproken forum uw mening ventileren op een manier die pas na 2 maal lezen duidelijk is. Zo waar en scherp, doch niet direct aanstootgevend voor die personen die er lering uit zouden moeten trekken.

Hulde
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

whachamacollit

Dank u rechthartelijk, u weet de door mij toegevoegde letteren op juiste waarde te schatten, waarvoor dank en admiratie.
Uzelf blijkt ook heer en meester te zijn in het beroeren van gevoelige snaren en waardevolle, deemoedige ondertonen zijn ook van u niet geheel vervreemd. Een, van verbondenheid gevulde frons in mijn, immer van trots gevulde, karakteristieke tronie, zal ik de uwe noemen ter ere van uw, hier vermeld relaas.

"Is het sap het knijpen waard"

Joris_Scholte

Vind het trouwens wel grappig dat niemand opmerkt dat het eerste en enige bericht van de topicstarter het verzoek is om de enquete in te vullen....  :eusa_think:

MJH

Citaat van: Joris_Scholte op 09-05-2008 07:42:00
Vind het trouwens wel grappig dat niemand opmerkt dat het eerste en enige bericht van de topicstarter het verzoek is om de enquete in te vullen....  :eusa_think:

Had ik wel gezien hoor.
Topicstarter is student en voert dit onderzoek onder de 4 genoemde merken uit.
MAW is geen vaste forum bezoeker en om foto's zeuren zal ws ook weinig zin hebben...

Maar we kunnen het wel proberen!

Maarten! Welkom op het forum!
Wanneer zien we foto's van jouw roffel?

;)
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

BartusKN

Citaat van: MJH op 09-05-2008 11:04:42

;)

voor de niet kenner jouw volvo :)

Joris_Scholte

Citaat van: MJH op 09-05-2008 11:04:42
Citaat van: Joris_Scholte op 09-05-2008 07:42:00
Had ik wel gezien hoor.
Topicstarter is student en voert dit onderzoek onder de 4 genoemde merken uit.
MAW is geen vaste forum bezoeker en om foto's zeuren zal ws ook weinig zin hebben...
Maar we kunnen het wel proberen!
;)
Vind t wel grappig: vroegah zou zoiets als spam gezien worden, en direct worden verwijderd door de HH moderators.
Voor wat t waard is, ik heb er persoonlijk geen probleem mee dat dit topic er staat. De situatie viel me alleen op.

robbie409

Ingevuld, salaris keuzes gaan alleen niet hoog genoeg.
wel een beetje rekening mee houden, we rijden wel Volvo hè :D