speakerbekabeling van de achter deuren!

Gestart door Jaco S, 08-05-2008 20:17:32

Vorige topic - Volgende topic

Jaco S

Ik wil me achterdeur spreakers aan aansluiten op me versterker......maar waar lopen de speakerbekabeling.

Ik heb achter de bestuurder kant al gevonden de bruine/zwart bruin/wit, deze komt ook met dezelfde kleuren in vanuit me deur in me auto terecht. Aan de bijrijderkant achter kan ik ze niet vinden ze gaan uit me speaker als bruin/zwart en bruin/wit.....maar deze kabels zijn niet terug te vinden in de boom die uit me me deur in de auto komt!(heb ook geen zin om heel dat deur paneel los te lopen maken :-[

Ik heb ook gehoord dat de speakers samen zitten verbonden aan de hoedeplank speakers, waar precies zijn deze aan elkaar verbonden??heb weleens gehoord onder de bank....maar hoe krijg ik die er uit durf er niet kei hard los te rukken voordat ik wat sloop!!

-D©©©L-

Onder de achterbank zijn ze in de kabelboom aan elkaar geknoopt.
Als je de draden voor van de achterste luidspreker groep gebruikt (gewoon op de originele stekker voorin), dan kan het niet fout gaan. Heb je wel de beschrijving van de pennen & draadkleuren aan de originele stekkers ?

Jaco S

Citaat van: -D©©©L- op 08-05-2008 20:32:21
Onder de achterbank zijn ze in de kabelboom aan elkaar geknoopt.
Als je de draden voor van de achterste luidspreker groep gebruikt (gewoon op de originele stekker voorin), dan kan het niet fout gaan. Heb je wel de beschrijving van de pennen & draadkleuren aan de originele stekkers ?

neej heb geen beschrijving er van...zitten ze aan elkaar in de plastic rails??hoe krijg ik de bank helemaal los ben bang dat ik heb kapot trek?

Jaco S

maar weet iemand welke kleur speakerkabel van uit de rechterachter portier de auto in komt, vanaf de speaker is het bruin/wit en bruin/zwart maar zodra die door de rubber gaat naar de wagen komt er geen bruine kabel binnen