Dashboard lampje bij sturen?

Gestart door BartusKN, 10-05-2008 11:18:40

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Goedendag,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, gisteren avond reed ik uit parkeervak had wel even stationair gedraaid en motor was niet koud was namelijk niet al te lang weg van mijn auto. Maargoed, geef gas en stuur best krachtig naar links, een heel even licht er een lampje op mijn dashboard op links onder bovenste rij. dus keuze uit Mistachterlicht, te weinig brandstof, te weinig sproeivloeistof.  Lampje was 100% zeker weten op bovenste rij en oranje. Dit heb ik nu al 3 keer zien gebeuren en het lampje blijft maar een 2tal seconden en dan is het weer weg.

Iemand dit probleem ook gehad??

spooky202

Ik heb het ook weleens met m'n ruitenwisservloeistof. Niet zozeer bij scherp sturen, maar wel bij (stevig) optrekken. Hoe leger het reservoir wordt, hoe vaker het lampje oplicht.

Freakybaby

Lampje van de ruitenwisservloeistof is het vaakst voorkomend. Tanklampje zou je nu al zonder brandstof gestaan hebben neem ik aan ::)

Of rij je op lpg en heb je erg weinig in je benzine tank zitten?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

BartusKN

Citaat van: Freakybaby op 11-05-2008 10:40:36
Lampje van de ruitenwisservloeistof is het vaakst voorkomend. Tanklampje zou je nu al zonder brandstof gestaan hebben neem ik aan ::)

Of rij je op lpg en heb je erg weinig in je benzine tank zitten?

rij wel op LPG maar heb zeker nog ca. 40liter ultimate benzine erin zitten en me gas heb ik nog ca. 30liter :P

Ruitenvloeistof maar is even bijvullen.

Freakybaby

of eens goed wat sproeien en kijken of ie dan makkelijker komt.Dan weet je zeker of het dat lampje was.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

BartusKN

Citaat van: Freakybaby op 11-05-2008 10:53:11
of eens goed wat sproeien en kijken of ie dan makkelijker komt.Dan weet je zeker of het dat lampje was.

nadeel van die ruitensproeier+turtle wax = hele auto onder die ruitensproeier.

wanneer mijn ruit vies is is het tijd om me auto weer te wassen :)