even voor stellen maar dan

Gestart door frits philips, 13-05-2008 11:26:02

Vorige topic - Volgende topic

frits philips

Na veel op het forum gelezen te hebben toch maar even lid geworden.

ik rij nu nog een 306 peugeot...... sorry maar naarstig op zoek naar een 850.

ik zou jullie ook gelijk willen vragen waar ik een post maak over advies voor een aankoop van een specifiek model dat op het net te koop staat.

bedankt alvast.

FGG

Welkom op 't Forum, Frits.

Je kan eens rustig de aankooptips doorlezen om mee te beginnen.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

hallo Frits,

welkom op het forum,succes met je zoektocht
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

993GT2

Geachte heer Philips ;D

Allereerst welkom op het forum en veel plezier en succes met de zoektocht naar een  leuke en goede roffel.

Je zou ook een bericht (als je een mogelijke kandidaat-auto hebt gezien op het internet)  kunnen plaatsen in het grote "wie kent deze Volvo" topic.

Of natuurlijk eens een kijkje nemen of er hier op het topic nog iets leuks te koop staat. (Advertentieboard)

Nogmaals succes met de speurtocht :)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

frits philips

dank allemaal, ik had idd de aankoop tips al even door gelezen.... en niet een keer..... ik zal even het wie kent deze volvo topic opzoeken en daar de kandidaat voorstellen.

frits philips

hhhmmm kan dat "wie kent deze volvo" topic nog niet vinden..... ik zal nog even verder zoeken.

aahhh hebbes ....sorry

Chris

Welkom hier en succes met je zoektocht. Dat je maar een mooie roffel mag vinden :)

Groeten

Ronbroek

Was u al niet de 100 gepasseerd ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

MichielMaas

Goeie keus, succes bij je zoektocht. Gaat zeker lukken een goed exemplaar te vinden en welkom hier op het forum.. ;)