R-design

Gestart door robbie409, 14-05-2008 21:56:22

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Citaat van: Volvo Felipe op 15-05-2008 23:45:43
Ik wil de power over heel de auto.

;D

R design is heel leuk en in sommige gevallen ook mooi, maar ik moet eerdere reacties gelijk geven, zonder de power is het eerder wanna-be...
Een echte R is niet alleen design, het is ook de power en het rijplezier die een echte de naam R toekent.
En het is een benzinemotor, zeker geen diesel.... :eusa_whistle:

R o b

Misschien spekken ze met de opbrengsten wel weer een echte nieuwe R  ;D

Joris_Scholte

Citaat van: Vertigo op 15-05-2008 22:32:06
Citaat van: Joris_Scholte op 15-05-2008 15:05:10
Wauw, R-Design op je C30, S40 of V50 met 1.6 motor... Ben je écht een bink.... :eusa_sick:
Ach, ik heb mijn 850 2.5 20V ook uitgerust met "R-design"
niks mis mee dus ;D
Maar jij doet niet of jouw GLT een R is; met een R-design- probeer je die indruk wel te wekken. Beetje zgn. Duitse Tuning, naar mijn idee....

Turbo-Geek

Niks nieuws, er zijn al jaren hele Volkstammen die hun niet R Volvo opleuken om hem als een R te doen lijken  :eusa_whistle:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

robbie409

Ik ben juist mijn R aan het opleuken ;)

Chris

Ik zou die nieuwe modellen als ik er dan een had zelf wat opleuken. Er zitten wel leuke upgrades tussen zo'n R-design pakket, maar het meeste vind ik echt sjips. Overal R-etjes op een auto plakken die geen R is, beetje jammer!

Zag laatst bij de golfbaan nog een gave zwarte V50. Mooie rims, verlaagd, spoilertje.. eigenlijk daarmee al heel sportief en wat mij betreft helemaal af.

BenC70ES

Citaat van: Joris_Scholte op 15-05-2008 15:05:10
Wauw, R-Design op je C30, S40 of V50 met 1.6 motor... Ben je écht een bink.... :eusa_sick:

Is een Italiaanse R met 2 litertje ook niet zoiets?  :P

;)

Maar een T6 R-Design is toch sneller, en een 2.5T evensnel   :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rayman

Citaat van: Turbo-Geek op 16-05-2008 19:15:18
Niks nieuws, er zijn al jaren hele Volkstammen die hun niet R Volvo opleuken om hem als een R te doen lijken  :eusa_whistle:

:eusa_dance:

Ik werd laatst nog tijdens de dorpsfeesten aangehouden: "Goh is dat een R?"
Heb toen de motor even gestart en gevraagd: "Is dat een antwoord op je vraag?"

Zonder gekheid; ik vind het beplakken van een niet-R met allerlei R-badges niet echt stijlvol, maar het optisch verfraaien vind ik geen probleem :).

Gr. R

Chris

Citaat van: Rayman op 17-05-2008 12:16:10
Citaat van: Turbo-Geek op 16-05-2008 19:15:18

:eusa_dance:

Ik werd laatst nog tijdens de dorpsfeesten aangehouden: "Goh is dat een R?"
Heb toen de motor even gestart en gevraagd: "Is dat een antwoord op je vraag?"

Zonder gekheid; ik vind het beplakken van een niet-R met allerlei R-badges niet echt stijlvol, maar het optisch verfraaien vind ik geen probleem :).

Gr. R

Exactly my point..

robbie409

Als R-bezitter neem ik aanstoot van de term R-design.

Volvo had hier gewoon een andere letter moeten nemen.

De R-Volvo's hebben nu eenmaal een historie en die gooi je te grabbel met dit soort opleuk-pakketten.

haRtV70R

We moeten niet l*llen. Moet iemand mij het verschil (motorisch) eens uitleggen tussen een V/S70 classic T-5 en een R........  :eusa_boohoo:

Zijn ook alleen maar een paar andere matten, R-logos en wat andere zooi. Misschien nog iets kortere veren, maar daar blijft het bij..  :eusa_think:
[move][/move]

FLA

Citaat van: haRtV70R op 17-05-2008 15:04:39
We moeten niet l*llen. Moet iemand mij het verschil (motorisch) eens uitleggen tussen een V/S70 classic T-5 en een R........  :eusa_boohoo:

Zijn ook alleen maar een paar andere matten, R-logos en wat andere zooi. Misschien nog iets kortere veren, maar daar blijft het bij..  :eusa_think:

Je ziet 15 / 25 pk over het hoofd... Das net genoeg om die zwaardere matten, embleempjes en "wat andere zooi" mee te torsen. :P

rifwachter

Citaat van: robbie409 op 17-05-2008 13:41:52
Als R-bezitter neem ik aanstoot van de term R-design.

Volvo had hier gewoon een andere letter moeten nemen.

De R-Volvo's hebben nu eenmaal een historie en die gooi je te grabbel met dit soort opleuk-pakketten.

totaal mee eens !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

haRtV70R

Citaat van: FLA op 17-05-2008 15:10:02

Je ziet 15 / 25 pk over het hoofd... Das net genoeg om die zwaardere matten, embleempjes en "wat andere zooi" mee te torsen. :P

Ja, bij de handbak of de latere AWD's had je 10 pk (250pk) mar de eerste serie x70R AT had 240pk, net als de gewone T-5.

En dan nog, wat maakt die 10pk uit... :eusa_think:
[move][/move]

rifwachter

volgens mij heb ik standaard wel een grotere turbo
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo