Moet niet gekker worden op Hyves!

Gestart door roop86, 15-05-2008 18:49:59

Vorige topic - Volgende topic

Rutger B

wat een domme figuuren daar natuurlijk komt het wel eens voor dat je je niet aan de reggels van oom  :police: houd maar het word ook vaak door dat soort lui uitgelokt eergister had ik nog een boose golf rijder ik reed keurig 130 en kwam de golf rijder achter op liet mooi gas los en bleef er op ruime afstand achter todat deze persoon gewoon 600m links bleef rijden en hij druk bezig was de volvo tebekijken in zijn achteruitrijspiegel en liet de snelheid afzakken tot 110km. toen vond ik het wel genoeg de s70 in z n 3 geklapt en er dicht op gaan rijden heeeeeeeeeeeel langzaam ging meneer aan de kant. toen ik er eenmaal naast zat allemaal vreemde gebaren mijn reactie was  :eusa_snooty: .Maar meneer begon toen in eens gas tegeven maar moest het afleggen tegen de s70 stukkje verder reed mooi 130 komt die debiel er weer met denk z n 160 (zal zijn topsnelheid wel haast zijn geweest) om me heen  en snijd me half af omdat hij de afslag moest hebben
was meneer gewoon  gelijk naar rechts gegaan na het inhalen  van de vrachtwagen was er helemaal niks aan de hand geweest maarja het zal wel aan IK de VOLVO rijder hebben gelegen  ;D

oja ik veroordeel niet alle vw rijders  ;)

markwinterman

http://lady-a83.hyves.nl/

dit is de site van de beheerder van die hyve site
bekijk de foto's en constateer dat het niet erg is om door sommige mensen gehaat te worden haha

RuudT4

Citaat van: Rutger B op 17-05-2008 15:02:26
oja ik veroordeel niet alle vw rijders  ;)

VW-rijders suck ;)

Er komen op die hyve nu zo veel Volvo-rijders dat Volvo overweegt er banners te plaatsen  ;)

Edit:
Citaat van: markwinterman op 17-05-2008 15:16:57
http://lady-a83.hyves.nl/

dit is de site van de beheerder van die hyve site
bekijk de foto's en constateer dat het niet erg is om door sommige mensen gehaat te worden haha

En nu zie ik pas dat ze nog VW blijkt te rijden ook haha.

LeonW

Citaat van: Spin! op 15-05-2008 19:23:50
Nog makkelijker voor de Hyvers onder ons...

Men gaat naar deze site en klikt vervolgens aan: DIT IS NIET OK

Ik heb het zojuist al even gedaan ;)

Ik ook :D

;D

Ik ook :D
Volvo S70 2.5T

roop86

Sow ik heb toch ok maar ff gereageerd na een uitspraak van ene Tim.

Rutger B

die tim heeft een cream  850 R hoor teminste die staat op zijn  achtergrond op zijn hyves  :eusa_think:

Chris

Ik lach me helemaal gek om die Hyves-pagina! Zie het nu voor het eerst.

Het is zo zielig, ik wil er niet eens op reageren. Wat me overigens aan enkele userpics opvalt (als ze dat zelf zijn) is dat enkele schrijvers daar nog niet een de leeftijd hebben om een rijdbewijs te halen. Sterker nog, bij een userpic vraag ik me af of dat ventje al op de middelbare school zit.

Kansloos... Al vind je een merk niks, waarom je tijd in zo'n site steken.

Maaruh, wie houden er hier nogmeer niet van curling? Misschien kunnen we een anti-curling sitehyves beginnen ;D?

BBS

Citaat van Anna, de beheerder,:

ik vrees dat het toch de bestuurders zijn die ons het leven zuur maken..
Ik ga mezelf enorm tegenspreken nu.. maar onlangs mocht ik een rondje touren in een v50 en ik moet helaas toegeven dat het wel lekker rijdt..... Conclusie: alle standaard volvomensen kunnen dus niet rijden...

;D ;D ;D

Die deugd echt niet ;D
Volvoloos....

Chris

Citaat van: BBS op 17-05-2008 18:46:44
Citaat van Anna, de beheerder,:

ik vrees dat het toch de bestuurders zijn die ons het leven zuur maken..
Ik ga mezelf enorm tegenspreken nu.. maar onlangs mocht ik een rondje touren in een v50 en ik moet helaas toegeven dat het wel lekker rijdt..... Conclusie: alle standaard volvomensen kunnen dus niet rijden...

;D ;D ;D

Die deugd echt niet ;D

Had ik ook al gelezen ja. Nog een bewijs dat mevrouw niet echt heel bijster bijdehand is...

markwinterman

dan moet je de foto's van haar eens bekijken...
weet ook niet wat interessants te fotograveren haha

RuudT4

Inderdaad niet echt het meest intelligente schepsel van God, gezien het citaat. En een foto van een halfverbrande tiet (?) en fotos van de zee in het pikkedonker  :eusa_wall:

maar toegegeven ze houdt wel aardig wat mensen bezig zo  ;D

BBS

Een hyves pagina gaan beginnen met:

ikhaatvolkswagens.hyves.nl??

ideetje? ;D ;D ;D
Volvoloos....

TheBird

ai, doet wel zeer dat filmpje (hoppa) :eusa_eh:

Barry_C70

kabouter850

Advies van spin! maar ff opgevolgd ;D

Weer een dit is niet okay der bij :angel: