Jan 20V uit Schiedam stelt zich voor.

Gestart door jantraas, 16-05-2008 22:48:34

Vorige topic - Volgende topic

jantraas

Ik ben al even lid van het forum, maar bij deze wil ik mezelf en natuurlijk mijn Volvo 850 even aan jullie voorstellen. Ik ben al 5 jaar in het bezit van mijn rode 850 sedan. Geen airco, geen LM velgen, geen turbo...... een bijzondere "gewone" 850. Maar... wel met elektrische ramen, elektrisch glazen schuif/kanteldak, verwarmde stoelen, vèrstralers en de sterke 2.5-20V motor (170 PK) met 205.000 km op de teller, waarvan ik er zelf 75.000 heb gereden. Hij is altijd goed onderhouden door de erkende dealer- ook door de vorige eigenaar- en zonder een spatje roest.
Elk jaar ga ik er drie keer mee op vakantie, waarvan twee keer naar het buitenland. Ik heb dan een caravan aan de kogel hangen van ca. 1000 kg. De kenners weten dat dat geen problemen op levert. Zelfs in de Alpen met het extra gewicht van de caravan rijdt onze 850 geweldig!!!  :eusa_clap:

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

RATFINK

Welkom Jan en uh je mag fotos plaatsen hoor  ;D

Chris

Hey Jan,

Wat leuk, ik dacht je al een paar keer gezien en herkend te hebben met je 850. Ik seinde zelfs laatst nog toen je me tegemoet kwam rijden ;D

Welkom op het forum en veel plezier met je roffel!

Groeten,
Chris(tian) van der Valk, je weet wel: die jongen van de Regenboog uit groep 7 (?)

Ps. Ondanks dat ik hem al gezien heb zijn foto's altijd leuk! :eusa_whistle:

b0nkolok

Citeer[Ik ben al even lid van het forum, maar bij deze wil ik mezelf en natuurlijk mijn Volvo 850 even aan jullie voorstellen. Ik ben al 5 jaar in het bezit van mijn rode 850 sedan. Geen airco, geen LM velgen, geen turbo...... en bijzondere "gewone" 850. Maar... wel met elektrische ramen, elektrisch glazen schuif/kanteldak, verwarmde stoelen, vèrstralers en de sterke 2.5-25V motor (175 PK) met 205.000 km op de teller, waarvan ik er zelf 75.000 heb gereden. Hij is altijd goed onderhouden door de erkende dealer- ook door de vorige eigenaar- en zonder een spatje roest.
Elk jaar ga ik er drie keer mee op vakantie, waarvan twee keer naar het buitenland. Ik heb dan een caravan aan de kogel hangen van ca. 1000 kg. De kenners weten dat dat geen problemen op levert. Zelfs in de Alpen met het extra gewicht van de caravan rijdt onze 850 geweldig!!!

Man, jij hebt de ideale 850 voor een N/A racer  ;). Immers de BTCC kar van Rydell/Jantje Lammers etc. mochten alleen een N/A bak op de track vertonen  ::).

Maar wel met 285 paardjes  :eusa_shifty:

Dus koester je roffel en geniet ervan.

Welkom op ons forum!!!

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Joachim1

Welkom op het forum Jan.
Mooi blokje heb je in de roffel hangen...5klepjes meer dan normaal  :) hoe heb je dit gedaan   :P
mischien je naam ook ff aanpassen in Jan 20V  :police:

Marc O.

25v? Is dat een 5 pitter met 5 kleppen per cilinder ofzo?

Edit: Joachim1 is me net voor geweest...
...The Nile isn't just a river in Africa...

993GT2

Welkom op het forum Jan!

Ondanks dat ook ik wel weet hoe een 850 eruit ziet ben ik, net al de anderen, toch wel benieuwd hoe de jouwe erbij staat.

Geniet van je roffel ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

MJH

[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

jantraas

Natuurlijk geen 25 V, maar 20V! Stom, sorry, typefoutje van mij. Ik wil graag een foto plaatsen medeforumleden, maar ik heb  geen foto's op een URL staan. Kan iemand mij kort uitleggen wat ik het beste kan doen om een foto te plaatsen en evt. in mijn profiel te krijgen?
Greetz.....
Jan 20V

Chris