Over een BMW op diesel en weer een LPG discussie

Gestart door haRtV70R, 17-05-2008 15:48:47

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

edenmartina

Citaat van: RATFINK op 17-05-2008 22:51:57
Citaat van: Turbo-Geek op 17-05-2008 22:49:16
De statement die jij maakt omtrent Japanners die hem gemaakt hebben ... Wat wil je daarmee zeggen ?

Dat Japanners gewoon de beste motoren bouwen natuurlijk wat anders  :P

Ik ben het hier mee eens ik werk nu 30 jaar in de garage en kan me de dag niet herinneren dat ik een motor of een cilinderkop van een jap uit elkaar heb moeten halen.
We hebben ook een lexus in onderhoud met ruim 5 ton op de teller waar nog geen olie druppel aan de motor hangt en echt geen druppel verbruikt,
en zo onwijs mooi loopt dat je je echt afvraagt loopt tie nou???

Nee die gasten kunnen het echt wel :eusa_clap:

Scooby Doo

Citaat van: Taranis op 17-05-2008 23:08:03
Citaat van: BenC70ES op 17-05-2008 22:59:05
Voor jouw kickdown in werking treed zie jij alleen nog maar een roetloze Volvo sportuitlaat  :-*

Hoor ik hier een weddenschap?  :D

Citaat van: Turbo-Geek op 17-05-2008 23:01:18
Waarom heb je daar niks aan dan ?  Je bent zo in Belgie ..... Zeker vanuit Goes ...

Omdat je die Belgische LPG installatie nog wel in Nederland op kenteken moet zien te krijgen. En als ik dat van het RDW in Roosendaal zo begrepen heb, is dat niet echt simpel.

Messman doet dit toch ook :eusa_think:
Puppy Power!!!

Taranis

Citaat van: BenC70ES op 17-05-2008 23:17:53
Gewoon idee van optrekvermogen... (deze chip zit erin + LPI)

Ik stel voor om er een avondje Belgisch bier om te verwedden 8) (Nederlanders kunnen geen bier brouwen...)

Citaat van: Scooby Doo op 17-05-2008 23:30:21

Het op kenteken zetten van een Belgische LPG installatie terwijl ze er ook zelf 1 hadden kunnen verkopen?

Emiel

Citaat van: Taranis op 17-05-2008 23:38:46
(Nederlanders kunnen geen bier brouwen...)

::)

Nog een discussiepunt toeveogen dan maar? :evil:

Taranis

Citaat van: Emiel op 17-05-2008 23:40:24
(Nederlanders kunnen geen bier brouwen...)

::)

Nog een discussiepunt toeveogen dan maar? :evil:

Start maar een topic...

Scooby Doo

Ik stel voor om er een avondje Belgisch bier om te verwedden 8) (Nederlanders kunnen geen bier brouwen...)

Citaat van: Scooby Doo op 17-05-2008 23:30:21

Het op kenteken zetten van een Belgische LPG installatie terwijl ze er ook zelf 1 hadden kunnen verkopen?

Nope, eentje verkopen met de 6e injector, die dus het vermogen wel aankan.

Wat het bier betreft heb je gelijk, maar de meeste Nederlanders kuenne er dan weer niet goed tegen  :evil: (Komt dat door de Heineken en ander apenzeik??) Maar bon,  :police: we wijken af.  ;D

Puppy Power!!!

Taranis

Citaat van: Scooby Doo op 17-05-2008 23:49:28
Nope, eentje verkopen met de 6e injector, die dus het vermogen wel aankan.

Klopt, doet Mesman ook. Maar met die 6e injector kom je volgens Mesman dus niet verder dan 280 pk...

Citaat van: Scooby Doo op 17-05-2008 23:49:28
Wat het bier betreft heb je gelijk, maar de meeste Nederlanders kuenne er dan weer niet goed tegen  :evil: (Komt dat door de Heineken en ander apenzeik??) Maar bon,  :police: we wijken af.  ;D

Ik denk dat dat idd door dat rioolwater komt. 4 glazen Heineken en ik heb ook gegarandeerd koppijn volgende dag... met Jupiler/Palm/Leffe/Wieckse Witte/Duvel een stuk minder last van 8)

Chris

Citaat van: edenmartina op 17-05-2008 23:18:08
Citaat van: RATFINK op 17-05-2008 22:51:57
Citaat van: Turbo-Geek op 17-05-2008 22:49:16
De statement die jij maakt omtrent Japanners die hem gemaakt hebben ... Wat wil je daarmee zeggen ?

Dat Japanners gewoon de beste motoren bouwen natuurlijk wat anders  :P

Ik ben het hier mee eens ik werk nu 30 jaar in de garage en kan me de dag niet herinneren dat ik een motor of een cilinderkop van een jap uit elkaar heb moeten halen.
We hebben ook een lexus in onderhoud met ruim 5 ton op de teller waar nog geen olie druppel aan de motor hangt en echt geen druppel verbruikt,
en zo onwijs mooi loopt dat je je echt afvraagt loopt tie nou???

Nee die gasten kunnen het echt wel :eusa_clap:

Bij De Garagist in Den Haag? Dit verhaal komt me heeeeeeel bekend voor. :eusa_think:

thuur

edenmartina

BenC70ES

Eat my dust  ;D   (dit is dan nog een manuele: 8.3 sec, en volgens BMW is de automaat nog 4 tienden trager.  C70 2.5T manueel getest is 7.7 sec... beide standaard)

Over dat bier heb je wel gelijk...  ;D maar als het een troost mag zijn, in Spanje trekt het ook op niks  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

italia

Mooie verhalen over de motoren, Marruh Tanaris, uit ervaring. Zo'n drie-serie stoel kan het lang niet tippen vergeleken met een Volvostoel, en als je regelmatig tochtjes naar Zweden onderneemt begint dat na een uur of 3 toch ineens wel heel belangrijk te worden. Daarnaast haal je met een D5 net zo snel de 110 als met een zescylinder (inleveren doe je toch) ;)

2xping.

jberg

het probleem is het volk wat in een bmw rijdt, of van die petjes die liggend en stampend voorbijrijden of die it'ers die altijd veel te dicht op je trekhaak zitten