Over een BMW op diesel en weer een LPG discussie

Gestart door haRtV70R, 17-05-2008 15:48:47

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: BenC70ES op 18-05-2008 22:40:07
Over dat bier heb je wel gelijk...  ;D maar als het een troost mag zijn, in Spanje trekt het ook op niks  ;)

Tja, in Zweden werd me een glas Heineken gepresenteerd als zijnde Hollands trots... ::) Eerder Hollandse vernedering... normaal al niet te zuipen maar op z'n Zweeds zonder schuimlaag was het helemaal goor  :eusa_doh:

Citaat van: italia op 19-05-2008 21:47:15
Mooie verhalen over de motoren, Marruh Tanaris, uit ervaring. Zo'n drie-serie stoel kan het lang niet tippen vergeleken met een Volvostoel, en als je regelmatig tochtjes naar Zweden onderneemt begint dat na een uur of 3 toch ineens wel heel belangrijk te worden. Daarnaast haal je met een D5 net zo snel de 110 als met een zescylinder (inleveren doe je toch) ;)

2xping.

Interessant tegen-geluid :) Is de stoel het enige of zijn er meer argumenten om het niet te doen? Of om het juist wel te doen?

Citaat van: jberg op 19-05-2008 22:01:08
het probleem is het volk wat in een bmw rijdt, of van die petjes die liggend en stampend voorbijrijden of die it'ers die altijd veel te dicht op je trekhaak zitten

Tja, daar moet je boven staan vind ik. In Volvo's rijden ook genoeg debielen rond... ik voel me daar niet mee geassocieerd.

BenC70ES

Citaat van: Taranis op 19-05-2008 22:21:04
Interessant tegen-geluid :) Is de stoel het enige of zijn er meer argumenten om het niet te doen? Of om het juist wel te doen?

De brandstof uiteraard...    Als je een 330 neemt , neem je de 'i' en niet de 'd', DAT is een fijne auto.

Maar ik zou gewoon je R op LPI leggen.  Er zijn nu trouwens toch ook injectoren met een iets groter debiet?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Turbo-Geek

Taranis het lijkt wel alsof je gewoon niet weet wat je wilt .......
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

Citaat van: jberg op 19-05-2008 22:01:08
het probleem is het volk wat in een bmw rijdt, of van die petjes die liggend en stampend voorbijrijden of die it'ers die altijd veel te dicht op je trekhaak zitten

bwah, dat soort 'volk' kom je tegen in zowat alle auto's.
nog nooit op een Volvo meeting geweest?.  :evil:

Freakybaby

Ik rij niet anders in een bmw dan dat ik in de volvo doe hoor. Hooguit gaat het met een bmw automaat nog wat harder.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Sbv

Mooie verhalen over de motoren, Marruh Tanaris, uit ervaring. Zo'n drie-serie stoel kan het lang niet tippen vergeleken met een Volvostoel, en als je regelmatig tochtjes naar Zweden onderneemt begint dat na een uur of 3 toch ineens wel heel belangrijk te worden. Daarnaast haal je met een D5 net zo snel de 110 als met een zescylinder (inleveren doe je toch) ;)

2xping.

Nou....Ik weet niet of er sportstoelen in zitten, maar afgelopen weekend even in een 118d gezeten en gereden met sportstoelen, nou dan zijn de stoelen in mijn C30 maar hangmatten.

Freakybaby

Maar het comfort van stoelen merk je pas op de echt lange ritten. Na 800 km in de mondeo van mijn vader vond ik de stoelen van de 850 een verademing. De stoelen van de ex S60 van mijn pa zaten goed, maar als het warm was kreeg ik last van zweterig gevoel op het leer aan de zijkanten vd stoelen, en dat vanaf ongeveer 45 min rijden.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Starbuck

Citaat van: Sbv op 19-05-2008 22:56:00

2xping.

Nou....Ik weet niet of er sportstoelen in zitten, maar afgelopen weekend even in een 118d gezeten en gereden met sportstoelen, nou dan zijn de stoelen in mijn C30 maar hangmatten.

Had je ook maar geen C30 moeten kopen, hoeveel keer heb je al kunnen weten dat de zetels van een oer-volvo stukken beter zijn?

Turbo-Geek

D'r zijn zat merken met prima stoelen hoor, Volvo heeft daar geen patent op ofzo. Een beetje Fransman heeft ook prima stoelen.
  The things you own end up Owning you !

Starbuck

Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2008 23:30:53
D'r zijn zat merken met prima stoelen hoor, Volvo heeft daar geen patent op ofzo. Een beetje Fransman heeft ook prima stoelen.
:eusa_naughty:

Welke merken dan? Een Fransman heeft geen goede stoelen, wel een zachte ophanging...

Emiel

Citaat van: Starbuck op 19-05-2008 23:34:14
Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2008 23:30:53
:eusa_naughty:

Welke merken dan? Een Fransman heeft geen goede stoelen, wel een zachte ophanging...

Peugeot 307 iig. Als ik ergens verrot inzit dan weet ik dat binnen een half uur. Geen centje pijn in de 307.

Scenic is wel een drama.

Freakybaby

meeste franse auto's zit ik niet lekker in. Renault heb ik nooit lekker in gezeten. De 307 heb ik nog nooit in gezeten, dus daar kan ik niks over zeggen

elianmars

En nu gaat het ineens weer over stoelen.......  :eusa_think:

-D©©©L-

Back on-topic dan maar weer;

Een 330D met LPG. Ja dat kan zeker, je hoeft niet eens te keuren. 
http://www.gasotronic.nl/

Met een maatwerkstoel ben je de komende 10 jaar van de stoelendiscussie af  ;)