Iemand uit de buurt van Amsterdam?

Gestart door Eugene, 21-05-2008 15:14:39

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Die toevallig deze of volgende week in Moergestel is?  :eusa_whistle:

If it's not blown, it sucks...

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Laserblue

Ik woon uit de buurt van Amsterdam  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eugene

Citaat van: michiel op 21-05-2008 16:30:40
Moi. Mot je?

Moet een versnellingbak in die omgeving krijgen. Zou mooi zijn als het op deze manier te regelen is. :eusa_clap:

Neem de bak dan morgen mee naar Marc.

Jeff

Ik zit elke dag in Amsterdam behalve in het weekend en niet aankomend weekend maar weekend erop zit ik vlak bij Eindhoven dus mocht je hulp nodig hebben... Stuur ff PBtje..
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Eugene

Thnx voor de aanbiedingen alvast. Ik neem de bak in elk geval morgen mee naar Moergestel, dan zal ik daarna even met iemand afspreken hoe we het verder gaan regelen!

Heerlijk toch, wat er met zo'n forum allemaal mogelijk is  :eusa_clap:

Freakybaby

Citaat van: Eugene op 21-05-2008 18:37:45
Citaat van: michiel op 21-05-2008 16:30:40
Moi. Mot je?

Moet een versnellingbak in die omgeving krijgen. Zou mooi zijn als het op deze manier te regelen is. :eusa_clap:

Neem de bak dan morgen mee naar Marc.

Je kan de bak ook morgen meegeven, issie morgenavond in amsterdam.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn