v40 rijder

Gestart door beginner, 23-05-2008 21:20:36

Vorige topic - Volgende topic

beginner

Het is een volvo V40 standaard

ief

Apart intro, maarreh...welkom.
Wanneer ga je voor de "gevorderd" status?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

elianmars

Citaat van: ief op 23-05-2008 23:08:24
Apart intro, maarreh...welkom.
Wanneer ga je voor de "gevorderd" status?

Als er een 850 voor de deur staat, natuurlijk!  :eusa_dance:

R o b

:eusa_wall: Verduidelijkend zo'n intro!

www.volvo40forum.nl

En haal die dakrails er ff af!  ;D

ruudT5

CiteerEn haal die dakrails er ff af! 

:eusa_naughty: Dakrails zijn kewl!!!!!

Welkom,

Ruud

beginner

oh sorry R.O.B. maar die dakrails verkoop ik niet, past ie ook op een 850 dan? ;), maar zal me eigen dan maar verder toelichten ga er maar goed voor zitten

Ben een jongeman van 28 lentes jong, woon samen met mijn vriendin en 2 dochters van 1,5 en bijna 5 jaar oud in zoetermeer( word nootdorp binnenkort)

Dit is mijn eerste volvo en heb hem nu bijna 3 maanden.
Gekocht bij een bovag bedrijf zodat ik nu nog effe 3 maanden (zorgeloos) kan rondrijden.
Staat nu +188.000 op de teller
Wat jullie waarschijnlijk al hadden vernomen: T4
volledig leer
boordcomputer

Verlanglijstje:
heldere knipperlichten
Blokjes grill, chrome rand met volvo teken
heldere sidemarkers
xenon lampen
bumpers opnieuw spuiten
deurgrepen spuiten+plastic stootranden
roofrails verwijderen
zorgen dat ruitenwisser bestuurderskant niet meer zijkant raakt als ie in bedrijf is.
stab. stang
chippen
andere luchtfilter
versterker+woofer, inbouwen op plaats reserve wiel
en als allerlaatste als ik nog geld over heb en dat ie nog rijd: ander velgen

Esveldt

Welkom!

Leuk om dit te lezen maar, je zit hier op het 850/ V-S-C-XC 70 forum.
Uiteraard mag je hier wel vertoeven!

Maar of je hulp zult krijgen is een tweede. Vraag wat over de 850 etc en je zult het te weten komen..

Alle ins-en outs kan je natuurlijk vinden op: www.volvo40forum.nl

R o b

Je hebt bij deze een uitnodiging ontvangen per pb voor het volvo40forum.nl !

Maar wees niet getreurd, over enkele jaren zal je hier wel weer terecht komen!  ;D

Gr, Rob

beginner

Kom hier om vooral de "gezelligheid" en de algemene zaken. Had al andere leden van het forum op
Alsfeld gesproken vandaar dat ik hier nu ook kom vertoeven, mag toch wel? :eusa_pray: :D

Esveldt

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Tuuuuuuuurlijk.

beginner

Sorry Rob maar zal toch echter geen 850 komen, vind het te groot, log, al vind ik de allernieuwste v70 wel erg mooi, maar denk dat ik dan toch naar mijn vriendin moet gaan luisteren en een s80 T6 moet gaan aanschaffen is ook een bakbeest maar ja kan maar beter niet tegenspreken :eusa_wall:

Jorg Vseventy

Citaat van: beginner op 26-05-2008 09:47:43
Sorry Rob maar zal toch echter geen 850 komen, vind het te groot, log, al vind ik de allernieuwste v70 wel erg mooi, maar denk dat ik dan toch naar mijn vriendin moet gaan luisteren en een s80 T6 moet gaan aanschaffen is ook een bakbeest maar ja kan maar beter niet tegenspreken :eusa_wall:

Nee, je hebt gelijk, nooit je vriendin tegenspreken! Zij een S80 (T6?); jij een V70 :evil:. Ik had hiervoor ook een V40. De V40 reed fijn (ook al was het maar een 1.8 ), en we wisten zeker dat er na die V40 weer een V40 zou komen. Het liep allemaal helemaal anders: Nu hebben we een V70 en de V70 is een feest om in te rijden (ook al is het maar een 10V). En met 2 kinderen ben ik wel blij met zoveel ruimte: kinderwagen + week boodschappen erin en gewoon het rolhoesje dicht :eusa_whistle:. De volgende wordt weer een V70, denken we nu... :eusa_think: