Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

-D©©©L-

De groetjes vanuit een redelijk koud (-7), maar zonnig Poprad (slowakije).  :eusa_clap:
De meldcentrale zit er bijna in, met een beetje geluk blijft er deze week nog wat tijd over om de heuvels van de hoge tatra nog even te bekijken.  :)

darius

Citaat van: -D©©©L- op 27-01-2009 19:20:52
De groetjes vanuit een redelijk koud (-7), maar zonnig Poprad (slowakije).  :eusa_clap:
De meldcentrale zit er bijna in, met een beetje geluk blijft er deze week nog wat tijd over om de heuvels van de hoge tatra nog even te bekijken.  :)

Veel plezier daarmee Marco, het is echt heel mooi daar.
No show, only go.

-D©©©L-

Citaat van: darius op 27-01-2009 19:29:43
Citaat van: -D©©©L- op 27-01-2009 19:20:52
De groetjes vanuit een redelijk koud (-7), maar zonnig Poprad (slowakije).  :eusa_clap:
De meldcentrale zit er bijna in, met een beetje geluk blijft er deze week nog wat tijd over om de heuvels van de hoge tatra nog even te bekijken.  :)

Veel plezier daarmee Marco, het is echt heel mooi daar.

js, klopt. hebben hier uitzicht op de besneeuwde toppen.

De meldcentrale wordt gebouwd in de "dispatch" (ambulancedienst meldkamer). Het leuke is dat dat volop uitzicht bied op de pauze plek van de verpleegsters in opleiding. (dat bedoelde ik overigens niet met "de heuvels van de hoge tatra"  ;D )

darius

No show, only go.

-D©©©L-

 :eusa_whistle:


























Gelukkig ben ik getrouwd, anders zou ik zo verhuizen.  :)

Diederick

Citaat van: -D©©©L- op 18-12-2008 23:32:24
:eusa_shhh:

(klik voor hi-res)
http://www.dcccl.nl/migrated/www.dcccl.nl/projecten/images/volvo850forum/422R/g3_aanvraag/09_100liter_tank_op_frame_los_01.jpg

Zo'n mooie auto, zoveel tijd en aandacht aan besteed niet te vergeten geld er is veel geld in gegaan prachtig werkelijk prachtig  EN WAT DOE JE ER VERVOLGENS MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je gaat op GAS rijden , man dat is nog erger dan vloeken in de kerk, dat is bijn a het zelfde als een nieuwe auto kopen en hem met opzet in het water te rijden of je eigen kat expres dood rijden omdat ie aan het verharen is
jemig de pemig wat zonde wat een dood zonde
op gas moet je koken  maar zeker NIET auto rijden

verder echt een top blog super mooie foto's en je hebt echt oog voor detail hulde voor dat
maar gas ik zal kijken of ik diep in me hart een plekje kan vinden om het je te vergeven

johan283

Waarom eigenlijk, op gas rijden een doodzonde?

Objectief zijn de huidige moderne gas injectie installaties gelijkwaardig aan het originele benzine injectie systeem Je merkt het verschil niet eens of je op gas of op benzine rijdt......En als je veel rijdt moet je toch aan de (brandstof) kosten rijden.


Voor de rest kook ik ook op gas :)

Diederick

Als je veel rijd moet je lekker op diesel gaan rijden

of je neemt de gele rups

echt waar op gas moet je koken


(dit is mijn mening)
anders word net als geert wilders straks ook vervolgd
lol :) :) :) :) :) :) :) :)

robbie409


Wout309t

Mijn roffel heeft duidelijk meer vermogen op gas dan op benzine!
Eigenlijk is het dus gewoon tuning...  :eusa_dance:
2011 V70 2.0T R-Design MT

)()()sT

Wat een bullsh***  :eusa_wall:

En trouwens, als je goed gelezen had, wist je dat die auto AL OP GAS REED!  :evil:

Misha

Zou hij die taart al eens naar Marc gestuurd hebben ? :eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ludo

Citaat van: elmarconi op 30-01-2009 11:17:26
Een mening is prima.
Maar jouw mening moet je niet verwarren met de enige en absolute waarheid.

ach, hij is niet de enige.
d'r zijn er wel meer, die er geen verstand van hebben, en er toch over willen mee lullen.  :eusa_doh:

EVV

Is dat niet een apart topic voor, LPG bashing? Dan kan deze thread teminste blijven gaan over een prachtige 854R ipv iemands brandstof voorkeur.

Diederick

Citaat van: Misha op 30-01-2009 11:20:24
Zou hij die taart al eens naar Marc gestuurd hebben ? :eusa_think:

ja die is onderweger staatt bij mij dat ie op 31 jan 2009 geleverd word
tussen 9 en 16.00 dus ik heb al een peebeetje gestuurd naar mac om te zegggen dat ie op de zaak moet zijn
lol