Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: robbie409 op 16-01-2009 00:49:52
Zijn ze niet te koppelen, nog grotere actieradius :D

Je kan de tanks wel koppelen, maar daar zitten wel wat eisen aan. Zo moeten ze exact even hoog zijn, en moet de bodem ook op dezelfde hoogte liggen.
Tis LPi, afname gebeurd dus vloeibaar. hoogteverschil levert dus behoorlijke problemen op.

-D©©©L-

De foto's van de gemonteerde dagrijlampen en mistlampen genomen vanaf de binnenkant was ik nog vergeten:

Links, nog voor het aansluiten
(klik voor hi-res)

En rechts, idem. met een glimps van de aangepaste mistlamp.
(klik voor hi-res)

Het is al goed vol in het vooronder.  ;D

R o b

Sbv

Citaat van: -D©©©L- op 16-01-2009 08:53:12

Je kan de tanks wel koppelen, maar daar zitten wel wat eisen aan. Zo moeten ze exact even hoog zijn, en moet de bodem ook op dezelfde hoogte liggen.
Tis LPi, afname gebeurd dus vloeibaar. hoogteverschil levert dus behoorlijke problemen op.
Vullen via bovenste tank en dan de vloeistof door laten lopen naar de onderste en daarvandaan richting motor ?

-D©©©L-

Citaat van: Sbv op 16-01-2009 09:47:10
Citaat van: -D©©©L- op 16-01-2009 08:53:12

Vullen via bovenste tank en dan de vloeistof door laten lopen naar de onderste en daarvandaan richting motor ?

Dan zal de onderste tank meer dan 80% gevuld worden (wet van de communicerende vaten), waarbij de ontluchting van de pomp in de onderste tank zal verzuipen. Deze zit nl. net boven de 80% grens.
80 liter netto vind ik overigens wel genoeg. Met mijn rijstijl is dat goed voor 550-600 km. De hoogtewinst door het verwijderen van de ringtank is voor mij veel bruikbaarder, en het reservewiel kan weer gewoon daar waar ie hoort te liggen.

robbie409

Helder, ik dacht inderdaad hetzelfde. Vanuit de onderste richting motor en de 80% geldt vanwege de communicerende vaten voor beide, die reserve gaat dus volledig in de bovenste en de onderste komt vol. Dat kan vanwege de comm. vaten geen kwaad.

-D©©©L-

He he, eindelijk het kenteken binnen met G3 notatie.

Dit is dat precies de vierde keer dat ik nieuwe papieren krijg op deze wagen. ;D

1) Invoer, nieuw kenteken.
2) men was LPG vergeten, en de kleur bleek verkeerd vermeld.
3) Kleur bleek wederom verkeerd vermeld.
4) G3 notatie.

Wel blij dat het nu allemaal rond is. Ondertussen is ie ook netjes vol-casco verzekerd (51 euro p/m met goede voorwaarden. PB voor adres)

Ben erg druk geweest met andere zaken, dus niet veel vordering aan de 422R.
Het enige wat me deze week gelukt is, is het afstellen van de mistlampen en het bemachtigen van een 2,5m lange LPG vulslang. (niet helemaal standaard).
Voor de rest gedaan waar het allemaal om begonnen is; km's vreten.  :eusa_clap:

viking_in_shorts

En het belangrijkste ben je vergeten?

W I J   (ik)   W I L L E N   (wil)    F O T O ' S      Z I E N    ! ! !

-D©©©L-

ja maar... ik heb geen verse.  :-[

V70geRwin

Citaat van: viking_in_shorts op 22-01-2009 20:50:06

W I J   (ik)   W I L L E N   (wil)    F O T O ' S      Z I E N    ! ! !

bijv donker bospad met de beams aan  8)

elianmars

Geen flitser op je camera?  :P

mikky

Citaat van: viking_in_shorts op 22-01-2009 20:50:06

W I J   (ik)   W I L L E N   (wil)    F O T O ' S      Z I E N    ! ! !

En nog wat spullen bij elkaar zoeken                                  ;)

The Saint

Citaat van: -D©©©L- op 22-01-2009 20:48:06
He he, eindelijk het kenteken binnen met G3 notatie.

Dit is dat precies de vierde keer dat ik nieuwe papieren krijg op deze wagen. ;D

Krijg je dan ook een 4-tje op je kentekenplaat?
No shirt no shoes, no pinball

PininFan

Nee, zolang je alles kan blijven tonen krijg je niet een extra cijfertje. Dat cijfertje is bedoeld om het niet mogelijk te maken dat er kloon-auto's rondrijden. Of dat ook werkt betwijfel ik. Daarom moet je na aanrijdingen altijd je verfommelde plaat van straat oprapen.

Walter

innocenti

He Marco
Wil je nog pics plaatsen met dagrijverlichting aan? Of heb ik ze over het hoofd gezien?