Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Ludo op 23-05-2009 23:34:11
ja kan allemaal wel.
maar wat bedoel je dan met "niet bij de les als je vermogen wil"?.

Dat het even duurt voordat ie er flink aan wil, je voelt dat ie afgeknepen wordt. Zodra er weer voldoende "wind" door de IC gegaan is, wil ie weer. Op alle snelheden. 

Ludo

lijkt me toch vreemd.
zelf geen last van, en ook omdat ik dit nog niet eerder gelezen heb...

:eusa_think:

-D©©©L-

Citaat van: Ludo op 23-05-2009 23:43:35
lijkt me toch vreemd.
zelf geen last van, en ook omdat ik dit nog niet eerder gelezen heb...

:eusa_think:

Misschien is de olie van alle andere automaatbakken minder warm ?! De olie koeler van de bak gaat met gemak naar de 100 graden.

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 23-05-2009 23:45:05
Misschien is de olie van alle andere automaatbakken minder warm ?! De olie koeler van de bak gaat met gemak naar de 100 graden.

anderen minder warm?,
dat lijkt me stug, jij hebt (als een van de weinigen) een extra koeler er op zitten.

-D©©©L-

Op zoek naar wat techdoc kwam ik deze qoute tegen:

CiteerIt is like being metrosexual....not quite straight...not quite gay...just good looking and powerless.

Just like a Honda.....

;D

-D©©©L-

Genomen met een diafragma getal van 10 en een sluitertijd van 1/800e seconde. Op ongeveer 250 meter afstand.  8)

BartusKN

mis alleen nog je mistlampen (die 2 naast elkaar voor de roostertjes dan), maar zit er wel strak uit zeg.

-D©©©L-

Citaat van: BartusKN op 25-05-2009 23:44:29
mis alleen nog je mistlampen (die 2 naast elkaar voor de roostertjes dan), maar zit er wel strak uit zeg.

De mistlampen zijn die twee kleine ronde xenon pitjes onderin.

viking_in_shorts

Dit ziet er strak uit! Lichtbeeld vanuit binnen auto misschien nog?

-D©©©L-

Citaat van: viking_in_shorts op 25-05-2009 23:57:53
Dit ziet er strak uit! Lichtbeeld vanuit binnen auto misschien nog?

Die foto zal ik van de week in de polder of in het bos maken, geeft een beter idee van de bruikbaarheid.

BartusKN

Citaat van: -D©©©L- op 25-05-2009 23:46:25
Citaat van: BartusKN op 25-05-2009 23:44:29

De mistlampen zijn die twee kleine ronde xenon pitjes onderin.

Euhm wellicht verkeerd genoemd, want uiteraard weet ik dat dat de mistlampen zijn.

Citaat van: -D©©©L- op 28-04-2009 17:35:59
Een eerste montage poging. Gaat nog wel veranderen denk ik.
(klik voor hi-res)
http://www.dcccl.nl/migrated/www.dcccl.nl/projecten/images/volvo850forum/422R/verlichting/15_verstraler_test_montage_01.jpg

Bedoelde die ernaast meer naar het midden die in de ruimte zit waar ook je sleepoog zit.

M_Bruinsma

Hallo Marco!

Allereerst weer alle complimenten voor je werk en de mooie kar!! ben alweer ruim een uur aan het lezen in je blog en k verbaas me steeds weer over hoe mooi en stijlvol je de 850 houd!

even een vraagje mbt onderstaand.

Citaat van: -D©©©L- op 11-02-2009 23:12:54
In het kader van...

Wiellager (aanlegvlak remschijf) even perfect schoon gemaakt en voorzien van een heel dun laagje amber tectyl:

Krijg je door dat extra "laagje"geen last van dikte verschil (slingering ed bij rijden) tussen de naaf, schijf en wiel?

Succes verders,

Maarten

-D©©©L-

Citaat van: M_Bruinsma op 28-05-2009 13:11:21
Hallo Marco!

Allereerst weer alle complimenten voor je werk en de mooie kar!! ben alweer ruim een uur aan het lezen in je blog en k verbaas me steeds weer over hoe mooi en stijlvol je de 850 houd!

even een vraagje mbt onderstaand.

Citaat van: -D©©©L- op 11-02-2009 23:12:54
In het kader van...

Wiellager (aanlegvlak remschijf) even perfect schoon gemaakt en voorzien van een heel dun laagje amber tectyl:

Krijg je door dat extra "laagje"geen last van dikte verschil (slingering ed bij rijden) tussen de naaf, schijf en wiel?

Succes verders,

Maarten

Nee, dat valt wel mee.
Wat je op de foto niet ziet, is dat ik na het aandrogen van de tectyl het oppervlak afneem met een lapje wasbenzine en daarbij slechts nog een heel dun laagje laat zitten.

-D©©©L-

Dus ik vlieg vandaag weer eens laag over de A28, ditmaal richting Hoogeveen. "Net of ie wat inhoud" dacht ik nog, maar een beetje doortrappen deed dat al snel vergeten.
Er stond gedurende langere tijd iets in het display dat wees op een verbruik van 23 tot 35 liter per 100 km, echt langzaam ging het dus niet.  :eusa_whistle:

Affijn, op de terugweg stond ik even stil vlak voordat ik weer de snelweg op ging en dacht nog "Hee, ik ruik een lichte benzine geur. Vreemd  :eusa_think:" Na een bijna net zo snelle terugreis draaide ik bij afslag Zwolle-centrum de afslag af en ineens valt mij oog op de benzine meter... die stond toch wel errug laag ineens.  :-X 
Bij een inparkeer actie ineens het "tank leeg lampje" wtf...

Ik wilde vanmorgen alleen maar even horen hoeveel herrie de brandstof pomp maakte, dus even op benzine gezet. Onbedoeld van die dure start vloeistof opgestookt tijdens een snelle rit...  :eusa_wall: :eusa_wall: en dat het nou vlotter reed ?! neh.  :eusa_naughty: 1 Troost, kan morgen goedkoop tanken in Duitsland.

Ludo

;D
ach, zo krijg je ook weer eens nieuw sap in de tank.

welke bandstofpomp maakt herrie, gas of benzine?.