Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

kijk toch gelukt met de stelling ja.
mooi adresje he ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

-D©©©L-

Citaat van: hvdmountain op 19-05-2011 15:50:30
Multipor verlijm je toch op een bestaande muur? Hoe ga je dit dan doen i.c.m. de spouw? Minerale pleister wel volgens EN 998-1 hè!

Buitenblad inclusief uitgezakte spouwisolatie geheel weghalen. Het betere ver-herbouwwerk dus.

Citaat van: ulkeman op 19-05-2011 16:45:05
kijk toch gelukt met de stelling ja.
mooi adresje he ;D

zekers, 6000 m2 loods vol met stellingen. Wat een materiaal  :o

Vulk

'Rigoreus' is toch wel jouw handelsmerk. ;D

-D©©©L-

Citaat van: Vulk op 19-05-2011 19:33:16
'Rigoreus' is toch wel jouw handelsmerk. ;D

"Niet goed heb ik al, dat hoef ik dus niet te maken." is mijn handelsmerk.  ;D

innocenti

Citaat van: -D©©©L- op 19-05-2011 15:24:33
Na het oplossen van een lekkage in de afvoer van de wasmachine dacht ik eindelijk van de vochtproblemen af te zijn. Dus nwe plafonnetjes in de hal en de plee, buitenmuur aan de binnenzijde strak gestuukt en klaar voor de glasweefsel + muurverf.
1 flinke bui regen en forse wind ..... ~!@#$%  weer een vochtplek.  Intussen heeft de gemetselde schoorsteen besloten om te gaan lekken op de aansluiting met het dak. grrr.

Omdat de buitenmuur toch al niet zo best is (slecht gemetseld en nog slechter gevoegd) ben ik voornemens om het wat rigoreuzer aan te pakken. Schoorsteen eraf (wat moet ik er mee), dak dichtmaken, complete buitenmuur plat, nieuwe buitenschil opbouwen met 160mm multipor & stukadoren met een minerale pleister.

Ondertussen ook nog 10 meter stelling gekocht en een stuk bandenstelling om de chaos in de werkplaats wat in banen te gaan leiden.
Klik voor hi-res ;)

daytonawim

??? ??? ??? ???

Ik klik me suf maar der gebeurt  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

:eusa_think: :eusa_think:

innocenti

Ik miste ook de mooie foto ondersteuning van de tekst.

Was mn hint te cryptisch?

reneetje

Dat Ytong spul moet je op vlakke ondergronden verlijmen, dus dat gaat tegen het binnen blad aan nooit wat worden.

Lood bij de schoorsteen gewoon goed in de voegen slijpen , de oude voegen eruit slijpen, muur goed schoonspuiten, opnieuw voegen en dan imprigneren....

Tenminste als je het goed wilt hebben  :angel:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

-D©©©L-

Citaat van: reneetje op 19-05-2011 22:29:32
Dat Ytong spul moet je op vlakke ondergronden verlijmen, dus dat gaat tegen het binnen blad aan nooit wat worden.

Lood bij de schoorsteen gewoon goed in de voegen slijpen , de oude voegen eruit slijpen, muur goed schoonspuiten, opnieuw voegen en dan imprigneren....

Tenminste als je het goed wilt hebben  :angel:

De beton van het binnenblad is gelukkig redelijk vlak. De stenen van het buitenblad zijn zo slecht dat er ook met opnieuw voegen weinig eer aan te behalen is. En dan zou ik ook nog eindigen met bijna dezelfde veel te lage R waarde.

heerhugo

Citaat van: -D©©©L- op 11-05-2011 08:41:07
Gisteren een set Ohlins dempers weggebracht voor revisie.
Nieuwe shims, klepjes, keerringen, veerpootlagers, veerpootrubbers, verse demperolie en nieuw vet in de poten. Dat gaat weer fantastisch sturen.

Mag ik vragen waar je ze heen hebt gebracht ? En wat de kosten zijn ?:D

-D©©©L-

Voor de laatste revisie was ik samen zo'n 600 euro kwijt.

Wibren

http://www.ohlins-rooske.nl/index.php

Heb 1,5 jaar geleden eens een prijs opgevraagd voor revisie, zat toen op 110 euro ex. btw per demper.
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

-D©©©L-

kopie uit het "sweety" topic van acantyfus koning Jeff:

Citaat van: -D©©©L- op 23-05-2011 23:35:40
Hoe kan het trouwens dat dit blog steeds weer gemodereerd word en dat als ik zelf heel af en toe eens vraag om een enkele post in mijn blog te verwijderen dit de laatste jaren bij herhaling en stelselmatig door de mods genegeerd word ? Moet ik net zulke waanzin acties gaan uithalen om iets simpels gedaan te krijgen of hoe zit dat ? Ben niet voor niets al lange tijd elke maand donateur, hoef er niks extra's voor te hebben maar ook zeker niet minder.

daytonawim

MIschien betaald ie beter  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Hans Duiven

Citaat van: Wibren V70RAWD op 21-05-2011 09:56:00
http://www.ohlins-rooske.nl/index.php

Heb 1,5 jaar geleden eens een prijs opgevraagd voor revisie, zat toen op 110 euro ex. btw per demper.

Incl. veerpootlagers & veerpootrubbers?