Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

maruska

is dat je 3e remlicht ? moeilijk te zien, foto wat wazig door de witte dampen van achter de auto ;D
maar je hebt een andere gemonteerd als ik naar de afmeting probeer te kijken, of heb je LED erin gebouwd ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

-D©©©L-

voor een scheet en 3 knikkers uit china laten komen met een groupbuy. Leds idd.  De lichtopbrenst is gelijk, alleen de kleur is "dieper" rood en de reactie tijd is een een stuk korter.

-D©©©L-

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Thys

Mooie trekhaakdop :P

Ben wel benieuwd of je het mooi strak gaat krijgen!

-D©©©L-

Citaat van: Thys op 09-07-2012 15:09:05
Mooie trekhaakdop :P

Ben wel benieuwd of je het mooi strak gaat krijgen!

Strak krijgen zal wel lukken, maar het ook strak houden onder invloed van temperatuur etc is een ander verhaal.
plamuren is sowieso geen optie.

Piere

Ik was mij deze morgen nog aan het afvragen hoe cool het zou zijn om XC-dorpels op m'n 850 te steken 8)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

-D©©©L-

Gisteren reed ik naar huis en vlak bij huis stopte de radio er ineens mee.  Tijdens het inparkeren begon de rechter HID koplamp te knipperen en bij het remmen een "lamp kapot" indicatie.
Op de DashDAQ gekeken; boordspanning 9V...

Enfin, vandaag thuis gewerkt en aan het einde van de middag, zonder ingeschakelde verlichting, ventilatie, carkit, radio etc naar de werkplaats gereden.  Net voor aankomt de AT bak in storing, motor bleef wel lekker lopen. met nog 8,5V stond ie in de werkplaats.  Andere dynamo erop en gaan met die banaan.  8)

The Volvoboy

Wauw wauw wauw wauw wat verschrikkelijk dik die uitlaat zo!!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Hulde voor al je werk!!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

pwassink

Citaat van: -D©©©L- op 10-07-2012 23:18:04
Gisteren reed ik naar huis en vlak bij huis stopte de radio er ineens mee.  Tijdens het inparkeren begon de rechter HID koplamp te knipperen en bij het remmen een "lamp kapot" indicatie.

Enfin, vandaag thuis gewerkt en aan het einde van de middag, zonder ingeschakelde verlichting, ventilatie, carkit, radio etc naar de werkplaats gereden.  Net voor aankomt de AT bak in storing, motor bleef wel lekker lopen. met nog 8,5V stond ie in de werkplaats.  Andere dynamo erop en gaan met die banaan.  8)

Verbazingwekkend eigenlijk dat "alles" met die boordspanning gewoon zijn werk nog doet ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur

Citaat van: pwassink op 12-07-2012 18:44:19
Citaat van: -D©©©L- op 10-07-2012 23:18:04

Verbazingwekkend eigenlijk dat "alles" met die boordspanning gewoon zijn werk nog doet ..

7 Volt is zo'n beetje het "standaardminimum" van kritische autoelectronica.

Gr ;)

-D©©©L-

Ik heb toch liever 14 V.  :)

320.000 op de klok en tijd voor een verse plas olie, een nieuw filtertje en een vuldop ringetje.
6,5 liter 5w30 A3/B4 spec. het blok verbruikte al bijna geen olie. Met deze olie nog minder.  8)

-D©©©L-

Het is dus toch besmettelijk...

Mijn broer rijd in een V70R, ik in een 850R en mijn vader heeft een S80 T6 gekocht.

Binnenkort dus een Stage 0 voor een B6284T  8)

Relaxed

Lijkt me tof; een zoon die de complete Stage 0 van mijn auto verzorgt :)