Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Dat heb je daar ook wel elke dag zeker? :P
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Arnie82

Had het gezegd... Dan had ik hem er voor het kiekje zo tussen gezet ;D
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

KIM

Was geen thema meeting zeker?  ;D

henry classic v70

Eerdaags maar weer eens langs voor 'n bakkie, ben wel benieuwd naar XCS ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

-D©©©L-

Inmiddels de 350.000 km gepasseerd.  alweer 8.000 km sinds de revisie en zonder noemenswaardige problemen.
Tijd voor verse olie dus. En een filter.  Ik heb tijdens de revisie de olieplug vervangen door een plug van een automaatbak.
Waarom ? Deze heeft een magneet in het midden zitten.  Morgen zal een paar foto's posten van wat er "gevangen " is door de magneet.

Ondertussen ook de vulbussen in de subframe rubbers geplaatst. Dat had ik dus veel eerder moeten doen !
De motorsteun aan de distributiezijde was aan vervanging toe, deze heb ik vanavond even gewisseld.

KIM

Ow, da's een goeie; de plug van de automaatbak. Dat ga ik ook doen.

V70geRwin

Citaat van: -D©©©L- op 29-05-2013 01:15:14
Inmiddels de 350.000 km gepasseerd.  alweer 8.000 km sinds de revisie en zonder noemenswaardige problemen.
Tijd voor verse olie dus. En een filter.  Ik heb tijdens de revisie de olieplug vervangen door een plug van een automaatbak.
Waarom ? Deze heeft een magneet in het midden zitten.  Morgen zal een paar foto's posten van wat er "gevangen " is door de magneet.

Ondertussen ook de vulbussen in de subframe rubbers geplaatst. Dat had ik dus veel eerder moeten doen !
De motorsteun aan de distributiezijde was aan vervanging toe, deze heb ik vanavond even gewisseld.

Mooi, heb je meer info over die vulbussen voor de subframe rubbers?

elianmars

-D©©©L-

Vandaag een andere L+R uitlaat besteld, de huidige JT heeft meer dan 3 openingen.  ;D

viking_in_shorts

Blegh - daar heb ik hele gore associaties mee. Heb voor mijn 18e verjaardag een pop gekregen met "three entrances of love"  :eusa_sick:

Julian

Nice, ga je er ook glimmende sierstukken op doen?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 09-07-2013 18:16:53
Vandaag een andere L+R uitlaat besteld, de huidige JT heeft meer dan 3 openingen.  ;D
Euhm, wat nu als ik zeg pisbakkenstaal ;D ;D.  Net zoals de rest van die bekende merken ;D ;D. Hahahahaha

-D©©©L-

Citaat van: Dirk342 op 09-07-2013 19:57:59
Citaat van: -D©©©L- op 09-07-2013 18:16:53
Euhm, wat nu als ik zeg pisbakkenstaal ;D ;D.  Net zoals de rest van die bekende merken ;D ;D. Hahahahaha
Vergeet niet dirk... dat "Dirk342"inmiddels ook een bekend merk is.  :P

UserID6342

Whoehahahaha, kan me er iets van voorstellen Marco, want er zijn maar weinig van die idioten zoals ik  :angel: :eusa_whistle:

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 09-07-2013 21:31:39
Whoehahahaha, kan me er iets van voorstellen Marco, want er zijn maar weinig van die idioten zoals ik  :angel: :eusa_whistle:

Ha nee, gelukkig niet ;D