Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Jorg Vseventy op 14-10-2008 22:08:44
Citaat van: Amazon op 14-10-2008 20:31:42
Mooi hoor! Goed spuitwerk.

Maarreh, doe je voorzichtig met het afstellen van die deur? :eusa_think:

Dat ziet er op deze foto idd uit als een "vaste passing"

Verder, nogmaals mijn complimenten Marco...

Het blijft kwijlen tijdens het lezen, ik wou dat ik (ook) een boompje had om het vanaf te plukken, dan begon ik er ook aan!

Het is de lichtval dat de passing zo krap doet lijken. In werkelijkheid valt het nog wel mee.
Watvoor boompje bedoel je precies ?

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 14-10-2008 22:44:01
Citaat van: Jorg Vseventy op 14-10-2008 22:08:44
Citaat van: Amazon op 14-10-2008 20:31:42
Mooi hoor! Goed spuitwerk.

Maarreh, doe je voorzichtig met het afstellen van die deur? :eusa_think:

Dat ziet er op deze foto idd uit als een "vaste passing"

Verder, nogmaals mijn complimenten Marco...

Het blijft kwijlen tijdens het lezen, ik wou dat ik (ook) een boompje had om het vanaf te plukken, dan begon ik er ook aan!

Het is de lichtval dat de passing zo krap doet lijken. In werkelijkheid valt het nog wel mee.
Watvoor boompje bedoel je precies ?

Appelboompje natuurlijk  ::) :eusa_doh: ;D

fbm

Citaat van: elianmars op 14-10-2008 22:48:09

Ik zoek ook al jaren naar deze!

Nog niet gevonden  :eusa_snooty:

Marco, het ziet er weer ongelovelijk netjes uit!  :eusa_clap:

-D©©©L-

Dit bedoel ik, het is niet zo krap als het lijkt.

Vanavond even twee banden op de 10V gewipt en olie swap gedaan. Daarna was er nog even tijd om de deurlijsten te monteren.
Ik had netjes de camera bij me, maar de CF kaart zat nog thuis in het beeldscherm.  :eusa_wall:

-D©©©L-

Na vele pogingen om via autobeletterings bedrijven in het bezit te komen van "3M Scotchgard" folie, een 1e klas anti-steenslag folie soort, heb ik nu -eindelijk- beet.
Het spul is nogal zeldzaam, maar via-via (Volvo-Furness Zwolle -> Koops-Furness -> Cosmo-Trucks (een koops furness tak) -> Hun reclame bedrijf) is men genegen mij dit te leveren.
Ikke blij.  :eusa_clap: :eusa_dance:

BartusKN

Citaat van: -D©©©L- op 15-10-2008 11:32:33
Na vele pogingen om via autobeletterings bedrijven in het bezit te komen van "3M Scotchgard" folie, een 1e klas anti-steenslag folie soort, heb ik nu -eindelijk- beet.
Het spul is nogal zeldzaam, maar via-via (Volvo-Furness Zwolle -> Koops-Furness -> Cosmo-Trucks (een koops furness tak) -> Hun reclame bedrijf) is men genegen mij dit te leveren.

O doe maar luxe. wat ga je allemaal beplakken ?? En wat kost dat ?? :D Gaat zo en zo wel de goede kant op zeg !

-D©©©L-

Citaat van: BartusKN op 15-10-2008 18:13:22
Citaat van: -D©©©L- op 15-10-2008 11:32:33

O doe maar luxe. wat ga je allemaal beplakken ?? En wat kost dat ?? :D Gaat zo en zo wel de goede kant op zeg !

Sowieso de gebruikelijke delen op de spatbord randen, voorschermen en achterschermen (spoiler aanleg vlakken). Daarnaast ook de raakvlakken van de dorpel kappen met de dorpel, achterbumper met achterpaneel, achter de spatlappen en mogelijk ook de portier randen.
Ik heb een offerte aanvraag gedaan voor het plakken van het complete front van bumper tot de denkbeeldige lijnt tussen achterrand van de voorste knippers. Dat is sowieso een listige klus, omdat de vormen van een 850 front waarschijnlijk meer eisen dan de 200% rek van de folie kan bieden. Er is dus een goede kans dat de kosten zo hoog worden dat ik beter de centen kan bewaren om een keer opnieuw te spuiten. Ik ga het wel horen.

De betreffende folie kost overigens ca. 60 euro per m2, best veel geld.

Jorg Vseventy

Citaat van: -D©©©L- op 15-10-2008 19:38:00
De betreffende folie kost overigens ca. 60 euro per m2, best veel geld.

Jawel, komt die boom, waar ik het gisteren over had, weer om de hoek kijken!

Citaat van: fbm op 14-10-2008 22:51:59
Citaat van: elianmars op 14-10-2008 22:48:09

Ik zoek ook al jaren naar deze!

http://www.advocatie.nl/foto?3021,150

Nog niet gevonden  :eusa_snooty:

Marco, het ziet er weer ongelovelijk netjes uit!  :eusa_clap:
Remco, Als ik jouw boom vind, krijg jij de helft van de opbrengst  :angel:

Als jij hem gevonden hebt, krijg ik dan ook de helft?  ::)

Als jij hier in trapt heb ik 100% meer kans op een halve boom  :evil:

-D©©©L-

Vandaag even wat klein prutswerk gedaan, laat begonnen, een beetje veel afleiding en andere dingen tussendoor.

De Kofferdeksel voorzien van wat lichtgewicht anti-dreun materiaal (gasveren moeten het wel kunnen dragen !), het "kale" deel in de hoek wordt straks voldoende gedempt door de montage van de spoiler:

(klik voor hi-res)

En de bekleding erin gemaakt, met daarachter een extra,  ca 7 mm dikke, schuimrrubber(epdm)/canvas laag:

(klik voor hi-res)

Hij sluit nu echt als een kluisdeur, zo solide klinkt het.  8)

de geneRaal

een studio dus.................... ;D
Blackstone under construction

-D©©©L-

Citaat van: de geneRaal op 15-10-2008 20:46:26
een studio dus.................... ;D

verhip... nu je het zegt.  :eusa_think:  ;D
Misschien al met al toch meer een studio in wording dan ik in eerste instantie in de planning had...

(klik voor hi-res)

de geneRaal

Wil het wel eens zien en horen.  ;)

Neem ik wel ff oordoppen mee..... :P
Blackstone under construction

-D©©©L-

Citaat van: de geneRaal op 15-10-2008 21:06:44
Wil het wel eens zien en horen.  ;)

Neem ik wel ff oordoppen mee..... :P

Mooi geluid hoeft niet hard te gaan. In tegendeel.
Overigens komt dit project tot stand onder begeleiding van diverse soorten kerkorgel muziek (de eigenaar van de toko is helemaal maf van deze muziek ;D ), weergegeven door een tweetal zeer potente MFB speakersets die alle roldeuren kunnen laten klapperen in de rubbers.  :eusa_shifty: Lastige klanten krijgen meestal even de laatste CD aanwinst te horen op real-life sterkte.  :evil: :eusa_whistle: "ow, niet mooi ?". "Moet je deze eens horen..." "of deze".

Owja, deurstrips geplakt:

(klik voor hi-res)

elianmars

razorx

Beetje off topic:
We hebben twee roffels, een 20V met een leuk verlaagd onderstel en de 10V standaard maar in mega form.

De ene is een leuke wagen voor het bochtenwerk.
Maar smooth, zoals ik het noem heeft ook zijn leuke kanten.

Eigenlijk wil je het gewoon allebei.

Die demping van het geluid lijkt mij wat voor de 10 klepper, de "comfi" wagen. Als je het zo grondig doet als jij, wat verwacht je aan extra gewicht?

Groeten van Yits.