Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

Wauw, wat een zorgvuldigheid weer Marco.
Super!

Waarom heb je de bumperbalk aangeschuurd op de contact oppervlakken?

elianmars

Ik zou juist bang zijn dat de lak wordt losgetrokken door die schilderstape  :-\

-D©©©L-

Citaat van: KMvrtr op 08-11-2008 21:15:08
Wauw, wat een zorgvuldigheid weer Marco.
Super!

Waarom heb je de bumperbalk aangeschuurd op de contact oppervlakken?

omdat aluminium oxide een prima schurende werking heeft, en da's in grote getale een beetje jammer van het strakke poedercoat werk. Daarnaast is ie wat makkelijker precies op de plek te duwen omdat het wat makkelijker wil glijden.

Citaat van: elianmars op 08-11-2008 21:17:05

Ik zou juist bang zijn dat de lak wordt losgetrokken door die schilderstape  :-\

Het zit niet erg vast, vooraf ook niet ontvet o.i.d.

Owja... bijna vergeten  ;D :

(klik voor hi-res)

MarcoV

KMvrtr

Potvolblomme!
Hij wordt mooi Marco!!

Richard850

Schiet al aardig op sow he;)

Nu de voorkant nog:P

Goed bezig!!!

Chris

En we beginnen weer een 850 te zien ;D

Erg strak Marco. Ik kom binnenkort weereens langshoppen denk ik... even kijken ;).

BenC70ES

Waarom geen afneembare trekhaak?

Ziet er wel al mooi uit!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

-D©©©L-

Citaat van: BenC70ES op 08-11-2008 23:48:53
Waarom geen afneembare trekhaak?

Ziet er wel al mooi uit!  8)

Een vaste trekhaak heeft mij al een aantal keren een bumperschade bespaard, rem namelijk -wel- voor een oranje verkeerslicht dat al even brand. 
Ook ben ik niet erg dol op de combinatie van een afneembare haak en een lastdrager erop. Dat wil er nog wel eens voor zorgen dat je de kogel erg moeilijk weer kan verwijderen.
Vandaar.

850blues

Een - beetje off-topic -vraag, maar zijn je achterbanden wel in de goede rijrichting gemonteerd?
Ik zou denken dat beide profielen dezelfde kant op moeten 'wijzen'.
8)

2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

-D©©©L-

Citaat van: 850blues op 09-11-2008 10:20:53
Een - beetje off-topic -vraag, maar zijn je achterbanden wel in de goede rijrichting gemonteerd?
Ik zou denken dat beide profielen dezelfde kant op moeten 'wijzen'.
8)

Ik rij er mee vooruit de werkplaats in en achteruit de werkplaats uit. Dit leek me gemiddeld gezien de beste oplossing.   ;D

850blues

Citaat van: -D©©©L- op 09-11-2008 10:43:54
Ik rij er mee vooruit de werkplaats in en achteruit de werkplaats uit. Dit leek me gemiddeld gezien de beste oplossing.   ;D

LOL

2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

BenC70ES

Citaat van: -D©©©L- op 09-11-2008 10:09:59Ook ben ik niet erg dol op de combinatie van een afneembare haak en een lastdrager erop. Dat wil er nog wel eens voor zorgen dat je de kogel erg moeilijk weer kan verwijderen.
Vandaar.

Waar haal je die fabel vandaan?  ???

Ik begrijp alleen niet dat je alles tot in de perfectie uitvoert en er dan zo'n lelijke haak opzet...

Citaat van: -D©©©L- op 09-11-2008 10:09:59Een vaste trekhaak heeft mij al een aantal keren een bumperschade bespaard, rem namelijk -wel- voor een oranje verkeerslicht dat al even brand. 

Dan zou ik de volgende keer toch eerst in je binnenspiegel kijken voor je een noodstop doet...  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Hans Duiven

Citaat van: BenC70ES op 09-11-2008 19:42:51
Citaat van: -D©©©L- op 09-11-2008 10:09:59Ook ben ik niet erg dol op de combinatie van een afneembare haak en een lastdrager erop. Dat wil er nog wel eens voor zorgen dat je de kogel erg moeilijk weer kan verwijderen.
Vandaar.

Waar haal je die fabel vandaan?  ???

Ik begrijp alleen niet dat je alles tot in de perfectie uitvoert en er dan zo'n lelijke haak opzet...

Citaat van: -D©©©L- op 09-11-2008 10:09:59Een vaste trekhaak heeft mij al een aantal keren een bumperschade bespaard, rem namelijk -wel- voor een oranje verkeerslicht dat al even brand. 

Dan zou ik de volgende keer toch eerst in je binnenspiegel kijken voor je een noodstop doet...  ;)

Daar geloof ik ook niet in.
Ik heb zware karren met zand of hout achter de V70 T AWD gehad incluis een tandemasser met de 850 GLT erop vanuit midden Duitsland. De afneembare trekhaak kon er altijd zó weer afgehaald worden.
No problemo.

Hans

Ludo

Citaat van: BenC70ES op 09-11-2008 19:42:51

je bedoeld dus in zo'n geval beter niet stoppen voor orange/rood licht?.
oftewel, beter platgereden worden door een links of rechts opkomend voertuig dat voorrang heeft. ???
dat is een rare foute actie Ben!.