Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Vulk op 16-12-2008 17:24:37
Heel mooi. Alleen spijtig van de wielen.

Helemaal mee eens. Ik ben geen origineel-freak, maar ik vind 't simpelweg niet mooi :)

Verder echt heel netjes gedaan. Kofferklepspoiler erop en gaan met dat ding 8)

Ik ben wel benieuwd of je straks wanneer het interieur weer helemaal terug op z'n plek zit kunt merken dat het interieur stiller is dankzij alle geluidsisolatie :eusa_think:

Marc O.

Citaat van: Taranis op 16-12-2008 17:37:30
Citaat van: Vulk op 16-12-2008 17:24:37
Heel mooi. Alleen spijtig van de wielen.

Helemaal mee eens. Ik ben geen origineel-freak, maar ik vind 't simpelweg niet mooi :)

Verder echt heel netjes gedaan. Kofferklepspoiler erop en gaan met dat ding 8)

Yep, helemaal + 1.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

In een woord prachtig.

Velgen erg goed gekozen imho, details als de x70 grepen zijn supersmaakvol en ook die spiegelkappen  :eusa_clap:

Heb er niks over te zeiken eigenlijk, da's jammer... ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ludo

Flipjes 850 R

Heel erg mooi !!!

Velgen vindt ik net kunnen. Niet elke kleur leent zich hiervoor; deze toch het meest denk ik.
De spiegels vindt ik minder geslaagd. Ik had het zelf origineel gehouden met "pinkers"  ;D in de schermen.
Maar ach, het is jou auto, die jou smaak weerspiegeld, dus daar hebben we het niet meer over.

Al met al héél veel respect voor hoe je deze wagen omgetoverd hebt  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik kan niet wachten om deze auto eens rustig IRL te bewonderen.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

mark71

Citaat van: Flipjes 850 R op 16-12-2008 18:26:16
Heel erg mooi !!!

Velgen vindt ik net kunnen. Niet elke kleur leent zich hiervoor; deze toch het meest denk ik.

Al met al héél veel respect voor hoe je deze wagen omgetoverd hebt  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik kan niet wachten om deze auto eens rustig IRL te bewonderen.

mee eens
Toppie hoor  :eusa_clap:

graph-x

Hey Marco,

Zelf op het forum valt het op hoe mooi hij is en ik ken hem ook irl.
Super is het resultaat, en dat mag gezegt worden.
Het heeft je ook heel wat avonden gekost maar hij is het zeker waard.

MarcoV

walter leever

razorx

Geweldig Marco, ik ben onder de indruk.
:eusa_clap:
Mooi dat soort van complement tussen de velgen en dat blauw, goed gevonden.

Erik_M.

Citaat van: Ludo op 16-12-2008 18:17:46
Citaat van: Misha op 16-12-2008 18:15:09
In een woord prachtig.

+ 1  :eusa_clap:

+ 2

Eigenlijk niks toe te voegen aan alle complimenten. De kleur van de velgen, even wennen maar dan toch mooi.

Veel plezier toegewenst met deze R waar er m.i. maar 1 van is in NL, iig. als sedan in 422.

gRoet
eRik

Lucjo

Wat een schitterende auto, geweldig, veel plezier ermee.

Groetjes

-D©©©L-

Dank u allen voor de complimenten.  :)

Hij is nog niet helemaal klaar, dus de blog gaat gewoon nog even verder. Te beginnen met een verhaaltje over de de bestuurders stoel, want hoe goed volvo stoelen ook zijn, het is geen partij vor een maatwerk stoel. En die miste ik al even...

Zo was het dus, de originele stoel in een auto die nog wel wat afbouw werk te doen heeft:
(klik voor hi-res)

Ik had het frame al uitgebouwd uit de 609R, dat frame moet hier weer in.
Wie nog eens wil lezen hoe dat gemaakt is, kan dat hier nog eens nalezen: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15880.msg416435.html#msg416435

Inmiddels is dat roestige stuk ijzer gestraald en gepoedercoat (matzwart) en kan netjes op dezelfde montagepunten vast:
(klik voor hi-res)

Gordel clip aan het frame gezet (een originele SD1  ;)) en de stoel gemonteerd.:
(klik voor hi-res)

Ergens is het wel jammer van "de looks", maar ook wel super praktisch. Ik zit niet altijd met even schone kleding in de auto... Bovendien zie ik zelf niks van het kleurverschil als ik aan het sturen ben.  ;D Er is nog een voordeel; een donkergrijs dashboard-bovendek misstaat nu ook minder.

johan283

Misstaat wel 1 zo'n maatwerk stoel, maar het zitcomfort zal dat wel compenseren denk ik zo :)

FGG

Citaat van: -D©©©L- op 17-12-2008 08:29:09
een donkergrijs dashboard-bovendek misstaat nu ook minder.

:eusa_naughty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: