Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Wat een prachtbak Marco! Geweldig!

Veel rijplezier gewenst :)

Rogers XC 70 2000

jammer van de bekleding van die maatwerkstoel... kun je niet ergens een rol leer in dezelfde kleur als de rest van het interieur vinden en die stoel opnieuw bekleden?

de rest van de wagen is helemaal af... echt ongelofelijk wat je gepresteerd hebt!

je zou er je werk van moeten maken  ;)

jan piet

Volg, zoals bijna iedereen hier, je project al maanden. Wat is dié auto verschrikkelijk mooi geworden!! Meer dan alleen maar gefeliciteerd met deze metamorfose! En hoewel ik niet van blingbling houdt: prachtig bij deze kleur auto deze kleur velgen, apart en erg mooi!

En nu roffelen met dat ding  :eusa_clap:

Gr, JP

Snellebaksteen

Ik ben gewoon jaloers op het geduld en de liefde die je weet op te brengen om alles zo perfect te maken. Ik heb dat zelf absoluut niet maar ik kan er bij een ander enorm van genieten. Echt super!

En over die gouwe velluguh, als je ze nou eens net zo oranje maakt als die reflector plaatjes in je knippers.......

:eusa_angel:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

robbie409

Heb je al een doel voor de stoel die eruit is gekomen..... hint. hint.

R o b

Citaat van: robbie409 op 17-12-2008 22:28:01

Ik denk dat de stoel de opslag in gaat!  ;)

-D©©©L-

Citaat van: R o b op 18-12-2008 07:22:44
Citaat van: robbie409 op 17-12-2008 22:28:01

Ik denk dat de stoel de opslag in gaat!  ;)

Pcies.  :)

Bouke

Wat is dat een gruwelijk mooie auto zeg :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Ties

Na al dat werk dat is gestoken in deze auto heb je echt een mooi resultaat met een persoonlijke touch neergezet! Mooi gedaan Marco!  :eusa_clap:

peteR_lpi

Heb hem vandaag na 1,5 jaar weer in het echt mogen bekijken.Gewoon Fantastisch meer kan ik er niet over zeggen.

Velgen vind ik prachtig ,zeker met de kleur van de auto.
Mijn hartslag ging ferm omhoog toe ik hem de inrit zag oprijden.

-D©©©L-

Ludo

straks heb je een dikke duim na het tanken.  ;D

Snellebaksteen

:-[

Ik zie een rood kruisje.

Edit: na het op F5 drukken zie ik een prachtige potentiele terraskachel!!!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Thys

Ah, eindelijk een echte tank voor je lachgasinjectie! :eusa_clap:

elianmars