Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Misha op 22-12-2008 19:39:32
Citaat van: Taranis op 22-12-2008 19:38:37
Citaat van: Teddy81 op 22-12-2008 13:59:12
Citaat van: robbie409 op 22-12-2008 13:40:06
Ik heb helemaal geen last van het lichte dashboard bovendek?
Kan dat door mijn lengte komen?

+5, heb ook nergens last van.

Ik had er in de R ook nooit last van. Heb die kritiek dan ook nooit begrepen :eusa_think:
Ik ben 2.01, en werd razend gek van het lichte dashboard bovendeel in de voorruit.

Ben 2.03 en heb er, bij de "juiste" omstandigheden, ook behoorlijk last van.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vertigo

Citaat van: Marc O. op 22-12-2008 20:56:38
Citaat van: Misha op 22-12-2008 19:39:32
Citaat van: Taranis op 22-12-2008 19:38:37
Citaat van: Teddy81 op 22-12-2008 13:59:12
Citaat van: robbie409 op 22-12-2008 13:40:06
Ik heb helemaal geen last van het lichte dashboard bovendek?
Kan dat door mijn lengte komen?

+5, heb ook nergens last van.

Ik had er in de R ook nooit last van. Heb die kritiek dan ook nooit begrepen :eusa_think:
Ik ben 2.01, en werd razend gek van het lichte dashboard bovendeel in de voorruit.

Ben 2.03 en heb er, bij de "juiste" omstandigheden, ook behoorlijk last van.
1.78 en nergens last van

(Maar Marco is een behoorlijk stukje langer....)

robbie409

850 Ra$ing

daytonawim

Tja das dan behoorlijk behelpen als ik dat zo lees  ;D ;D

Ik heb met 1,98 ook last van de schittering van de bovenplaat.

BartusKN

gaan wij niet geheel offtopic ??  ::) hihi

jberg

ik ben 1,92 en heb zelfs bij mijn grijze bovenplaat (v70) last van

-D©©©L-

Vandaag heeft de 422R nieuwe maatwerk ECU software gekregen.  8) De juiste software voor de combinatie van een B5234T5 blok met motronic 4.3, een 2001 uitlaatspruitstuk (Japanifold), een 16T, een katloze voorpijp, een dikke intercooler, nog dikkere intercoolerbuizen, een automaat en ook nog 5 "dikke" LPi injectors lag immers niet op de plank. Een combinatie van onderdelen met veel potentie, maar ook soms wat listig gedrag.

Na een aantal aanpassingen gedurende de middag, loopt ie nu echt heel erg mooi.  :eusa_clap: :eusa_dance: Al vanaf 1800 rpm begint de 16T stevig mee te duwen, hij bouwt mooi op tot ca 3500 rpm en bijft dan doorduwen tot aan het uiterste schakelpunt van de ATbak (ca 6500 rpm). Met dank aan de mensen van Fasttech en hun know-how.  :)

elianmars

Heb je er nog op de rollenbank gestaan, Marco?

-D©©©L-

Jep, op de bank gestaan. Deze is echter zo "vers" dat nog niet helemaal duidelijk is hoe een 850 AT eigenlijk het beste gerold kan worden, daarvoor is nog wat meer uitzoekwerk/training nodig. T.z.t. gaat de 850 dan ook zeker op de bank om nog wat verder te verfijnen. Dan komen ook de bekende printjes en getalletjes.

Nu eerst maar eens een paar weken km's maken om er achter te komen of en wat ik nog anders wil hebben. M.i. kom je daar pas achter als je gewend bent aan het extra vermogen en er in diverse situaties mee gereden hebt. In de het dagelijkse verkeer is het gedrag in deellast is zeker zo belangrijk als het maximaal verkregen vermogen & koppel. Heel erg veel koppel onderin kan fijn zijn, maar b.v. ook een nachtmerrie om mee te moeten rijden  in een langzaam rijdende file.

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 24-12-2008 12:27:57
In de het dagelijkse verkeer is het gedrag in deellast is zeker zo belangrijk als het maximaal verkregen vermogen & koppel. Heel erg veel koppel onderin kan fijn zijn, maar b.v. ook een nachtmerrie om mee te moeten rijden  in een langzaam rijdende file.

Helemaal waar. De wagen moet wel lekker blijven rijden.

Taranis

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fearless

Vandaag de auto ook even in het echt gezien. Nog niet helemaal klaar maar nu al een plaatje van een auto.
Combinatie kleur auto en kleur wielen is ook helemaal goed. En ook onder de motorkap ziet het er allemaal heel erg netjes uit.  :eusa_clap: