Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

thijsj

De non-originele (niet-Volans) wielen?

animalT5R

Citaat van: -D©©©L- op 26-08-2009 11:29:46
Citaat van: razorx op 26-08-2009 09:38:27
Citaat van: -D©©©L- op 26-08-2009 01:01:19
Geïnspireerd door de koelconstruktie van de ECU-box ben ik alweer aan het brainstormen over een gekoeld handschoenen vakje (of iets groters).  ;D
Iets van een car pc?

Daar past geen 1,5 liter fles + kaas voorraad (export, cadeautje) in.  :P
Ik moet alleen nog even een oplossing verzinnen voor het condens probleem, i'm working on it.  8)
Word het toch een E klasse Marco,kan je het gewoon onder je armsteun meenemen,gekoeld  :eusa_dance: ;D  :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbo-Geek

ATS maakt supervelgen en zou een prima keuze zijn !
Vwb  het passen kan je soms een heel eind komen door de exacte specificaties op te zoeken en dat te vergelijken met bijv. de Volans.
Wat voor remmerij moet eronder ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

DOGBOX

gave velgen! iets anders als alle originele velgen is ook weleens leuk :eusa_dance:

Turbo-Geek

Citaat van: DOGBOX op 01-09-2009 19:15:01
gave velgen! iets anders als alle originele velgen is ook weleens leuk :eusa_dance:

Precies, met Volan's, Titan's, Comet's en Pegs rijd 3 kwart van het forum al mee besides het is JOUW auto dus moet je doen wat je goeddunkt.
De eerste eigenaar met een 100% originele 850 moet ik nog tegenkomen.

KIM

Ja, maar het is wel wat het een R maakt!

Turbo-Geek

Citaat van: KIM op 01-09-2009 20:31:39

Als je goed leest dan zie je dat de remmenset NIET gaat passen met de Volan's. Dus er moet wat anders op.

KIM

Aan mijn leesvaardigheid mankeert niets hoor, ik reageer alleen op jouw statement.

-D©©©L-

Citaat van: KIM op 01-09-2009 20:31:39

Ja maar... die volans zijn, hoewel nieuw gekocht, ook niet origineel.  :eusa_shifty:

Net als de spiegelkappen, grille, handgrepen, voorremmen (nu), hemelbekleding, motor, uitlaat, turbo. intercooler, LPi, veren/dempers, stabi stangen, draagarmen, achteras, tankklepje, binnenspiegel, radio, parkeersensoren, verstralers, dagrijlampen, koplampen, clakson, verdamper, dynamo, striping, daklijsten, demping, speakersysteem, dakraam mechanisme, veerpootbrug, grille, ruitensproeiers, dakraamspoiler, ruitenwissers, gasveren, slotcilinders en nog een paar dingen.

:eusa_think:

KIM

Omdat ze goudkleurig zijn? Mijn keuze ook niet. Ik respecteer je keuze, maar ga zelf voor het behoud van de looks en dat betekent helaas dat ik nooit 320 mm remmen ga monteren; hooguit 302.

Turbo-Geek

Function before Fashion .....

-D©©©L-

Citaat van: KIM op 01-09-2009 21:11:41
Omdat ze goudkleurig zijn? Mijn keuze ook niet. Ik respecteer je keuze, maar ga zelf voor het behoud van de looks en dat betekent helaas dat ik nooit 320 mm remmen ga monteren; hooguit 302.

Nee, die black chrome versie van de voorpagina. Overigens ook gemaakt door ATS  ;)

reneetje

Gewoon AP derop,bewezen kwalteit en je kunt je gewone 17"velgen behouden.

Goedkoop setje dikke remmen scoren , en vervolgens een klein kapitaaltje uitgeven aan grotere velgen en banden....... :eusa_wall:
:evil:

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Emiel

Citaat van: reneetje op 01-09-2009 22:05:06

Goedkoop setje dikke remmen scoren , en vervolgens een klein kapitaaltje uitgeven aan grotere velgen en banden....... :eusa_wall:

Sinds wanneer passen AP's achter Volans?

reneetje

Citaat van: Emiel op 01-09-2009 22:28:04
Citaat van: reneetje op 01-09-2009 22:05:06

Sinds wanneer passen AP's achter Volans?

Dacht dat dat wel paste......toch  ???

Volgens deze toko past het ..... :-\

Past iig perfect achter Titans  :eusa_whistle:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)