De Barrel is total loss

Gestart door barrel, 26-05-2008 10:41:17

Vorige topic - Volgende topic

barrel

Heren,
Afgelopen zaterdag is mijn V70 2.5T total loss gereden toen ik stil stond achter een stadsbus en een koerier met een busje, zonder te remmen of te laat, vol achterin kwam en mij op de bus drukte. Jammer want ik was bijna klaar met het opkappen en vernieuwen van de auto. Het was geen "barrel"meer.
Volgens de Volvo garage is de restwaarde ongeveer €500. Hiervoor neemt een opkoper hem mee. Ik mag voor dat geld ook zelf het wrak kopen. Mijn vraag aan jullie is of er iemand behoefte heeft aan onderdelen. De motor heeft maat 96k gelopen. Het heeft een leder/alcantara int. die erg mooi is. (ant.grijs). Enz. enz.
Er is wel wel wat haast bij.
Foto's volgen. Intussen tijd zoek ik weer een roffel.
Menno
Goede vrienden zie je niet, zij staan achter je...

mehn

Ik las zoiets al in geërgerd...

Heb je zelf niets?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Freakybaby

Zwaar balen man! Hopelijk ben je zelf zonder kleerscheuren eruit gekomen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Ik had het inderdaad al vermeld dat je wagen totalloss is....

Ik ben me alleen steeds aan het afvragen of het ook zou zijn gebeurd als we aan de wagen zouden hebben gesleuteld, afgelopen zaterdag.

Wat dat betreft voel ik me zelfs een beetje schuldig..... :-\ 

Rutger B

ik had hem zelf gekocht voor die prijs voor mijn oude 850 alter 1 kreeg ik nog 650 maar die had de voorkant alleen inmekkaar zetten

FGG

Balen, Menno! Uit je verhaal begrijp ik dat je er zelf niets aan hebt overgehouden (lichamelijk letsel, bedoel ik dan).

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

KMvrtr

Voor 500 euro zou ik hem zelf houden/kopen. Allen de motor is al meer waard.

Hopelijk ben je er zelf goed vanaf gekomen. Nog geen opkomende klachten nu naar een paar dagen?

Vulk

Voor 500 euro zou ik het "wrak" zeker kopen en in onderdelen verkopen/hergebruiken.
Motor, interieur, radio, remmerij, wielen, banden,...

M a r c

alleen een motor met die kms brengt al minimaal 1000 euro op

zelf houden dus!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

GeertG

Ai, minder goed nieuws  :-\
Belangrijkste is dat jij niets (::)) hebt opgelopen !  ;)

Succes met verdere afhandeling
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

ief

Potverdorie zeg, wat een ellende!
Zeker het wrak zelf kopen hoor, danwel voor verkoop van onderdelen of voor vervangingsdelen voor een andere roffel. Alles ok met je?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

robbie409

sjips man, overkomt je zoiets en dan naaien ze je ook nog met de restwaarde.

Sterkte!!

Gewoon houden en zoveel mogelijk onderdelen verkopen!

barrel

Heren,
Dank voor jullie medeleven. Is hartverwarmend  :) Normaliter neem ik voor korte ritjes in de buurt de koekblik van mijn vrouw mee. Zij heeft een Subau Vivio. Ik dank de hemel dat ik deze keer in mijn Volvo zat. Ik heb lichamelijk nagenoeg geen last. Nu, na een paar dagen, wel last van mijn linker arm en vooral hand. Ik rij n.l. met mijn duim om mijn stuur gedraaid, zoals velen. Door de klap is het duim gewricht wat ontzet. Ook wat last concentratie stoornis. Verder voelde de klap erg "Volvo veilig". De airbag deed goed z'n werk.
Wat betreft het wrak, ik koop het wel op. Alleen al om te voorkomen dat een handelaar de auto weer opknapt en aan een niet wetend Forum lid verkoopt. Dus weer een No GO. Alleen ruimte om te demonteren en wat te doen met de rest is nog een vraag. Een karkas zonder wielen is slecht te vervoeren. Maar dit is later zorg.
Ik zal proberen wat foto's te plaatsen.
Menno 
Goede vrienden zie je niet, zij staan achter je...

KMvrtr

Citaat van: barrel op 26-05-2008 12:58:38
Een karkas zonder wielen is slecht te vervoeren. Maar dit is later zorg.

Telefoontje naar de oud ijzer boer. Komt ie hem over het algemeen graag ophalen.

jan piet

Vervelend van de klap, maar ook al is het een Volvo: het is 'maar' een auto! En deze heeft weer eens uitstekend zijn werk gedaan: nml jouw beschermen!
Volg al een paar dagen je topic; en zie nu toch klachten: arm en concentratiestoornis. Pas ff op, kan een (lichte)  whiplash zijn!!! Heb zelf 'pas' 3 keer ervaring opgedaan, en zo is de 1e keer ook bij mij begonnen: pas na 6 weken échte klachten en hóe.. Je arm kan van het beknellen of beschadigen zijn van spieren / zenuwen.
Onderschat het iig niet, en laat het eigenlijk even vastleggen bij je huisarts. Je kán het later wellicht nodig hebben, al hopen we allemaal van niet!
Sterkte, JP