Afstandbediening werkt niet meer

Gestart door 850 2.5 20v sportsline, 26-05-2008 13:59:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850 2.5 20v sportsline

Mijn afstandbediening werkt niet meer (855 GLT 1993, met alarm). Ik heb een los grijs-zwart kastje bij de sleutel; de reserveversie doet het ook niet meer.

Het geheel functioneerde niet meer, nadat ik het knopje op de afstandbediening indrukte, met in dezelfde hand mijn mobieltje - zou hier een oorzaak kunnen liggen ten aanzien van frequentie?
Het rode lampje brandt ook niet meer. Zou het de batterij kunnen zijn, en is het dan logisch dat het tweede exemplaar er tegelijkertijd mee ophoudt? De zekering is gewoon goed.

Oh ja - voordat ik allerlei tips krijg om zelf te zoeken... - ik heb de zoekfunctie geprobeerd, maar kom daar niet verder mee.

Wie, oh wie?

blauweroffel

Volgens mij moet je beide afstandbedieningen resetten: de ontvanger herkent jouw sleutel niet meer.
Als je de handleiding hebt: daar moet het in staan.

anders weet de dealer het wel

groert

blauweroffel

850 2.5 20v sportsline

Bedankt blauweroffel. Ik zal eens kijken; enig idee of die handleiding toevallig ook op dit forum rondzwerft - volgens mij heb ik deze niet?

)()()sT

Dit:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20090.0

is de beschrijving voor de latere typen... De handelingen om de ab's te programmeren staan ook in het instructieboekje zag ik later....

;)