Ook maar ff opnieuw voorstellen I'M BACK!!

Gestart door T W R 850, 26-05-2008 20:21:11

Vorige topic - Volgende topic

rovelra

Mooie auto !!!!

Mooi die voor lip onder de bumper!!!

Michael

Citaat van: T W R 850 op 12-01-2009 15:21:08
Citaat van: Michael op 11-01-2009 10:55:45
Damn hij is mooi geworden zeg!  :eusa_clap: Geweldige auto!  :eusa_drool:
Blijft toch weer jeuken dat Volvo gevoel!

Ja hij is zeker wel opgeknapt, maar moet nog steeds gespoten gaan worden en daar moeten we ff tijd voor vinden maar komt goed.
Het gaat ook niet lang meer duren denk ik en dan rij jij gewoon weer een geblazen volvo!!!!

Nope ik rij ................... ehm... :-[

:eusa_wall:
Opel! SSSSSSSSSSsssssssssst

MarcoV

Schitterende S70 zo, is al bijna net zo mooi als de mijne :eusa_whistle: :eusa_whistle:

MarcoV ;D

T W R 850

Citaat van: MarcoV op 21-01-2009 08:20:02
Schitterende S70 zo, is al bijna net zo mooi als de mijne :eusa_whistle: :eusa_whistle:

MarcoV ;D

Hahahahaaaaaa.......................R spoiler ligt al een paar maanden op een verfje te wachten!

Jeff

Schiterende wagen, je komt ze echt amper tegen tegenwoordig in deze staat! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

eau rouge

Kali-Integrali

T W R 850

Thanks!!

Bumpers en achterspoiler zijn inmiddels van een nieuw verfje voorzien>
Het gaat weer de goede kant op met de R  ;D
Rondom alle deukjes eruit gehaald en nu moet alleen de kop en de linkerzijde opnieuw gespoten worden ivm wat krassen en dan is ie weer lekker fris.

Volvo Felipe

Jeff

Wagen stond er gister schiterend bij! Vraag mij inmiddels wel af hoeveel van dit soort wagens er rond rijden in Nederland met deze kleur... :eusa_shifty:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

T W R 850

Thanks!!

Wilde hem nog wassen van te voren maar dat had niet echt veel zin en het was donker dus je zag het niet zo!
ik heb geen flauw idee hoeveel
saffron S70R volvo's er zijn geleverd, van de 10 jaar dat ik nu volvo rij ken ik er een stuk of 5.
eentje ervan stond pas te koop en die was overgespoten in het zwart............... ??? eeuwig zonde maar goed.

T W R 850

Citaat van: Volvo Felipe op 15-11-2009 01:36:48
En omlaag met dat ding

;-)

Heb inmiddels ook een verlagingset eronder geknoopt en het staat en rijdt een stuk prettiger.

T W R 850

En zo ziet de R eruit na een hele poos van vertroetelen  ;D

En intussen bezig geweest een opvolger te bouwen voor de eerste circuit 850.

fbm

Dat zijn twee mooie wagentjes!  :eusa_clap: Voorbumper van die BTCC ziet er nu best goed uit, dan voorheen op de groene! ;)

T W R 850

Het is niet geheel de bumper van een BTCC maar het komt in de buurt ;D Deze is net ff wat stoerder als de groene.