Ook maar ff opnieuw voorstellen I'M BACK!!

Gestart door T W R 850, 26-05-2008 20:21:11

Vorige topic - Volgende topic

Rogers XC 70 2000

gdvrdrrie..... zo ontzettend mooi!!!!!!!
ik wil zo'n front ook (op mijn XC)!!! Waar heb je die koplampen en knipperlichten gehaald?..... vertelvertelvertel....
(heb toevallig pas een topic geopend voor info over een nosejob)

)()()sT

Marc heeft gepost, dus ik denk dat ze van ET komen, zij verkopen ze in ieder geval ;)

innocenti

Citaat van: )()()sT op 29-08-2008 10:59:43
Marc heeft gepost, dus ik denk dat ze van ET komen, zij verkopen ze in ieder geval ;)
En lichtbeeld met Xenon is erg fijn.

Lip staat trouwens erg mooi onder een 70. :eusa_clap:

M a r c

En let op de details:  matching LED stadslichtjes  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rogers XC 70 2000

het enige vraagteken dat ik heb of deze koplampen (met xenon) geschikt zijn om door de keuring in België te komen. die klojo's keuren zelfs standaard en goed geplaatste en goed gerichte xenonlampen af (o.a. bij mijn broer met zijn XC90)

Eugene

Ziet er goed uit!! Carbonlipje maakt het af 8)

If it's not blown, it sucks...

T W R 850

Citaat van: MarcoV op 29-08-2008 10:45:32
Walgelijk....................................................................... mooi :eusa_drool:
Kost dat zo'n carbon lip?

MarcoV ;)

Walgelijk he!!!! hahaa.
lipjes zijn niet goedkoop maar wel heel erg VET!!! staat ook bijzonder mooi bij blauw.
ff bij european kijken.

T W R 850

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 29-08-2008 10:49:53
gdvrdrrie..... zo ontzettend mooi!!!!!!!
ik wil zo'n front ook (op mijn XC)!!! Waar heb je die koplampen en knipperlichten gehaald?..... vertelvertelvertel....
(heb toevallig pas een topic geopend voor info over een nosejob)

Grill zat er al in en de koplampen incl Xenon...........en de rest European Tuning.

T W R 850

Er is de laatste tijd niet zo heel veel gedaan aan de R en hij moet ook nog naar de spuiter maar moet er even de tijd voor gaan vinden druk druk druk.....................  8)

Gisteren weer eens een dagje European Tuning gedaan want lag een achterspoiler klaar dus ff ophalen maar.........
Natuurlijk bleef het daar niet bij, na zulke mooie koplampen te hebben ingebouwd moest er natuurlijk ook xenon in incl blauwe stadslicht led's.

De carbon onderlip ging al een poosje door mijn gedachte maar wilde het niet TE maken met deze auto.
Maar goed toen we de lip er even onder hadden gefietst om te kijken hoe het stond moest het maar gelijk vast gezet worden want het stond zo gaaf dat ie maar moest blijven zitten  :eusa_clap:
Het kost wat maar dan heb je ook wat, technisch is de R goed op de rit en optisch gaan we er ook gewoon komen.

Marc thank's voor de foto's en de gezellige dag.

walter leever

staat 'm goed, :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

niks meer aan doen anders wordt het te...............

HaRdCoRe-WeZ

Het staat wel heel erg dik! Vanavond even snel in het echie mogen aanschouwen, het maakt de voorkant echt af. Maar toch....ZAKKEN!  :D

rovelra

Mooie auto , Erg mooie kleur!!!

MvG Rogé

850Tim

Ha Marc, welkom terug man...
Leuk je gister nog even gesproken te hebben in Goes en die S zit er erg mooi uit...
Simply the best.......

T-5 Taxi

Hey maatje!!!!

Bedankt he dat je vandaag met me mee bent geweest!!!!

mzzl T-5 taxi

T W R 850

Citaat van: T-5 Taxi op 25-10-2008 17:49:21
Hey maatje!!!!

Bedankt he dat je vandaag met me mee bent geweest!!!!

mzzl T-5 taxi

Graag gedaaan chef!!!!!!!!

we helpen graag mensen een volvo in!!!!!!!

Nou moet jij je nog ff gaan voorstellen he.