Windenergie: molens langs de weg gevaarlijk?!

Gestart door The Saint, 27-05-2008 13:26:13

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

The Saint

Citaat van: Rudi op 07-06-2008 22:34:37
Citaat van: The Saint op 27-05-2008 20:08:26
Citaat van: Starbuck op 27-05-2008 18:56:44
Kijk, het is slechts toeval.
Voor hetzelfde geld rijd je 65000 km per jaar en kom je niets tegen.
Anderzijds kom je tegen wat een jongen van 18 vorige week hier in het dorp tegenkwam.
Een motorrijder slipt en treft een paal.
Deze paal valt om en raakt een andere paal die ook omvalt, recht op het hoofd van de 18-jarige bromfietser die net voorbij rijdt...
Helaas was die jongen op slag dood.
Hoeveel keer valt dit ongelukkige voorval voor? Net als je geraakt kan worden door de wiek van een windmolen? ???

Helemaal mee eens.

Wel opvallend vind ik het verschil in reactie van de politiek en de media.

Bij een aanrijding van een fietser door een auto wordt onder grote politieke druk meteen de hele kruising gebombardeerd met borden, pijlen, stoplichten etc. Als er in de kernreactor van Petten een stuk vloerbedekking verkleurd is, moet ie een maand dicht. Als er sinds de jaartelling 1x een tragedie in een kroeg plaatsvindt door het aansteken van slingers, dan gaat de hele wetgeving op de schop, meer nooduitgangen worden verplicht, slingers moeten onbrandbaar zijn etc. etc.

Kortom langom, de reactie van de overheid en de media op incidenten is vaak zwaar overdreven. Behalve als dit de linkse lobby slecht uitkomt. Dan gaat het incident rustig de doofpot in voorzover mogelijk.

The Saint, die rechts is  ;D

Ach ja als je zelf niet in Tjernobyl woont,en je halve familie kapot is en de komende generaties mismaakte kinderen voortbrengt,dan hoef jij je niet druk te maken of wel?Geld voor de meeste mensen,laat een ander maar lekker kapot gaan,zolang het ons maar niet treft.

Dat was in een extreem links regime. Ik geloof dat ik duidelijk ben geweest wat ik DAARvan vind...

The Saint, die zich hiervan volledig distantieert EN die zelf bij de kernreactor van Petten gewerkt heeft.
No shirt no shoes, no pinball

Rudi

Citaat van: The Saint op 08-06-2008 10:10:20

Dat was in een extreem links regime. Ik geloof dat ik duidelijk ben geweest wat ik DAARvan vind...

Wat IK,IK,IK...wat moet ik daarmee?Wil je graag ieder1 overtuigen van je mening,kijken wie er met ' je meegaat '? waar het om gaat is dat ze er nog steeds geen grip op hebben,om de veiligheid te waarborgen,het blijft gevaarlijk.
En over dat Links wat je altijd weer naar voren brengt...dat is niks erger of verrotter dan extreem rechts,die zijn nou bezig met totale controle over de burger,ik kan niets met een absolute mening,komt alleen ellende  en oorlog uit voort ;)
Dr.Go-Fast...

The Saint

Citaat van: Rudi op 08-06-2008 13:39:26Wat IK,IK,IK...wat moet ik daarmee?

Daar moet je helemaal nix mee.

In tegenstelling tot vele anderen praat ik echter alleen voor mezelf. En dan zorg ik er nog voor dat ik heel vaak "ik vind" of "volgens mij" gebruik. 't Is mijn mening maar, en helaas ben ik niet alwetend. Al scheelt het niet veel  ;)

Rudi

Citaat van: The Saint op 08-06-2008 18:23:30
Citaat van: Rudi op 08-06-2008 13:39:26Wat IK,IK,IK...wat moet ik daarmee?

Daar moet je helemaal nix mee.

In tegenstelling tot vele anderen praat ik echter alleen voor mezelf. En dan zorg ik er nog voor dat ik heel vaak "ik vind" of "volgens mij" gebruik. 't Is mijn mening maar, en helaas ben ik niet alwetend. Al scheelt het niet veel  ;)

Oke,ik vatte het waarschijnlijk verkeerd op... ;)
Dr.Go-Fast...

The Saint

elmarconi

Exact 1 jaar later...

Toeval bestaat niet ???
--
Autogas Inside . . .

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Kingfisher

Ik ben heel blij dat mijn wederhelft dit forum niet leest ::)
Die kan geen windmolen langs de weg zien, of er volgt een hele tirade over dat die dingen de weggebruiker afleiden van de weg en dat ze lelijk zijn.
Afgelopen 3 weken door scandinavie wezen reizen en daar staan er nogal wat. Je raad het al; tirade na tirade volgde :P

Mij persoonlijk zijn ze een prima energiebron, maar dan liefst op een flinke kluit in de noordzee en (liever) niet aan land.

combinedforces

Dit doet mij denken aan een kleine conversatie jaren geleden, in een auto op weg naar C-parks in Zeeland...

Dom blondje vraagt: Wat zijn dat voor dingen daar?
Ik: Ventilatoren, voor een koel briesje voor de mensen op het strand...
Dom blondje: Oh, ik dacht al...

Waar gebeurd...

Ronbroek

UserID6342

Citaat van: combinedforces op 27-05-2009 23:26:48
Dit doet mij denken aan een kleine conversatie jaren geleden, in een auto op weg naar C-parks in Zeeland...
Waar gebeurd...
Dat had mij moeten gebeuren, ik had ze meteen ten huwelijk gevraagd :evil:

Renault_Volvo

Citaat van: Dirk342 op 28-05-2009 22:06:55
Citaat van: combinedforces op 27-05-2009 23:26:48
Waar gebeurd...
Dat had mij moeten gebeuren, ik had ze meteen ten huwelijk gevraagd :evil:

haha ja idd, die kan je van alles wijsmaken :lol: