Richard's 850 **EINDE PROJECT!! (15 Mei. '10) **

Gestart door Richard850, 28-05-2008 11:37:08

Vorige topic - Volgende topic

Richard850

Ik zal voortaan de foto's gewoon aan het einde posten, mijn pc doet er nu ook een beetje moeilijk over:P

thuur

Citaat van: Richard850 op 02-01-2009 23:29:59
Ik zal voortaan de foto's gewoon aan het einde posten, mijn pc doet er nu ook een beetje moeilijk over:P

Eindelijk ;D

Gr ;)

Richard850

Richard850

Inmiddels de beginpost aangepast en daar de foto's weggehaald, en op de datums neergezet wanneer ik wat veranderd heb...

Dit is een stukje beter al zeg ik hetzelf:P

Laserblue

OMG wat een lelijke Opel  ;D
veel plezier er mee ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vulk

)()()sT

Nou, de Opel is er goed aan toe; geen rotte wielranden  ;D
Op zich een geinig bakkie, je ziet ze nooit meer eigenlijk.

Richard850

Ascona is er gewoon een beetje bij voor de hobby, ook beetje meetings mee af ensow, gewoon voor in de zomer...

Het is idd keiharde auto nergens 1 plekje roest te vinden...

elianmars

Die Ascona ziet er goed uit. Er staat er af en toe eentje hier op de parkeerplaats, die ziet er niet zo mooi uit. Veel roest en overal bijgespoten plekken.

Jammer dat er geen originele velgen onder liggen. Vind deze een beetje misstaan.

Richard850

Citaat van: elianmars op 04-01-2009 12:59:52
Die Ascona ziet er goed uit. Er staat er af en toe eentje hier op de parkeerplaats, die ziet er niet zo mooi uit. Veel roest en overal bijgespoten plekken.

Jammer dat er geen originele velgen onder liggen. Vind deze een beetje misstaan.

Dankje ben er ook wel trots op hoor, aangezien erg schaars worden, en vooral in deze staat.. Die velgen gaan er ook sow snel mogelijk onder weg, vindt het ook geen porem... Verder is die helemaal standaard op de V-Maxx verlagingsset na, er komen alleen nog een paar 9j velgen onder, en voor de rest blijft die sow!

Rik 850

Het valt mij nu pas op dat je die foto's van de ascona bij mij om de hoek hebt gemaakt. Ik woon aan diezelfde weg, waar die mooie volvo 164 geparkeerd staat :)

grappig!

Richard850

Okay, heb er ook al foto's gemaakt van de Volvo... Zal de volgende keer er ff op letten:D

Richard850

Vandaag ff naar Noord Scharwoude geweest, om een setje verbreed staal te halen voor de Ascona, op de afsluitdijk ff gestopt, en gelijk ff wat fototjes genomen... Op de terug weg, de 350.000 gehaald:P

animalT5R

Heb je dat verbreed staal toevallig bij een gozer gekocht die Richard heet?Collega van me heb ook een ascona gehad,zwart met witte streep op de kont.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

-D©©©L-