van 850 T5 naar V70 II 2,5T

Gestart door paul-r, 30-05-2008 10:45:40

Vorige topic - Volgende topic

paul-r

Beste forummers,

De kogel is door de kerk: ik heb mijn Volvo 850 T5 Estate verkocht en daarvoor een V70 edition II 2,5T Titanium gekocht. Ja, moest wel bij betalen. De nieuwe auto is top. Geartronic, navigatie, noem maar op en het zit er in. Een mooi exemplaar. Binnenkort wordt er door de firma Mesman een Lpi installatie in gezet, zodat ik hopelijk vele kilometers kan vreten.

Bij deze wil ik de forum leden die ik steeds heb opgezadeld met lastige vragen over de 850 bedanken voor hun reacties. Ze waren altijd zinvol en het leidde meestal tot oplossingen.

Ik blijf het forum nog wel eens bezoeken, wellicht iets minder dan voorheen. Misschien kan ik er soms nog wel eens een vraag kwijt over de eigenlijk te nieuwe Volvo voor dit forum.

Groet, Paul

993GT2

Bijbetalen? Dat meen je niet

;D

Gefeliciteerd met je laatste aanwinst en veel plezier ermee ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

rifwachter

Hallo Paul,

Veel plezier toe gewenst met je nieuwe aanwinst !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Gefeliciteerd met de aankoop!

Foto's?  :eusa_shifty:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FelixB

Hai Paul,

Ben zelf 1 jaar geleden overgestapt van een 855R naar een V70n T5.
Mis vooral de automaat (vooral in de files) en het vermogen, maar verder niets mis mee.
Leuk detail is dat de bestuurdersstoel niet eens in de achterste stand hoeft...

Veel plezier ermee en kijk eens op het Volv-forum waar een apart gedeelte is voor de nieuwe modellen.
855R & C70 T5 cabrio automaat

Vulk

Tiens, ik dacht dat je toen zei dat de V70 snel was?
Of heb ik het nu verkeerd voor en zei je net dat hij zuinig(er) was?