wat is dit voor knop?

Gestart door robert_tdi_aut, 02-06-2008 22:15:31

Vorige topic - Volgende topic

robert_tdi_aut

Hallo!

Kwam via speurders onderstaande 850 tdi aut tegen, op de interieurfoto viel mij op dat alle vier de knopvakjes rond de pook bezet zijn. Heeft iemand een idee wat de knop rechts onder kan zijn (de knop vlakboven de spiegel-instel-knopjes) ? Deze heb ik zelf niet en kon ik zo snel ook nergens terug vinden.

Ben benieuwd of hier nog een originele optie ingebouwd kan worden!

Gr Robert

link:
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=12321572;referer=speurders
foto:

thuur

Die knop zit daar zodat jij je afvraagt wat dat voor een knop is :D

Nee, geen idee. Ik dacht zelfs dat hier normaal geen blindplaatje zit, maar gewoon dicht is.

Gr :eusa_think:

elianmars

Achterbankverwarming? Of zit die knop ergens anders?

robert_tdi_aut

Citaat van: elianmars op 02-06-2008 22:34:41
Achterbankverwarming? Of zit die knop ergens anders?

De knoppen voor de achterbank verwarming zitten boven de asbak aan de achterkant van de armsteun; dat is het dus ook niet...

Jorg Vseventy

lag/ch* gas injectie??

*= doorhalen wat niet van toepassing is...

robert_tdi_aut

Citaat van: Jorg Vseventy op 02-06-2008 23:00:08
lag/ch* gas injectie??

*= doorhalen wat niet van toepassing is...

het is een TDI  :P

mehn

Citaat van: thuur op 02-06-2008 22:33:28
Ik dacht zelfs dat hier normaal geen blindplaatje zit, maar gewoon dicht is.

Zit normaal een blind plaatje.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jorg Vseventy

Uit nieuwsgierigheid toch maar eens even een manual opgezocht, die zwijgt in alle toonaarden over het blindplaatje en wat daar eventueel voor optionele knop in geplaatst kan worden!!

Dan moet het dus een blindplaatjes opvulknopje zijn. Ofwel een: kijkeensikhebfulloptionswantalleblindplaatjeszijnbezetknopje  :eusa_whistle:

mehn

Ik heb er ook een knop, maar die is niet standaard ;)

edit: deze dus:

;D

XC60 D4 AWD:

850 TDI Estate

Misschien een raar idee, maar ehhh... mail de eigenaar en vraag??? :D

Persoonlijk denk ik niet dat dit een stoel ejection knop is, aangezien er niet
veel 850's cabrio rond rijden en het zo'n troep geeft tijdens het afvuren van
de stoel. (telkens nieuwe een hemel plaatsen is ook zo wat!! ;) )

Ik denk dat dit een knop is om vanaf het middenconsole het dashboard kastje te openen, erg handig.
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

robert_tdi_aut

Zou het kunnen dat hier bijvoorbeeld de knop voor de alarmlichten is geplaatst? Bij mij zit hier de telefoonhouder min of meer voor, dus zou opzich niet zo'n gek idee zijn. Iemand bekend of dit gaat (heb wel gezien dat de knop langer/dieper is dan de rest...)??

Mochten we er aan het einde van de week nog niet uitzijn ga ik idd de verkoper maar eens benaderen :)

850 TDI Estate

Denk niet dat dit een knop voor de alarmlichten betreft, aangezien die er toch wat anders uit ziet. Daarnaast lijkt mij geen obstakel in de weg te zitten (te zien aan die foto), en te telefoonhouder zit aan de andere kant van het dash.

Echter het antwoord volgens mij dus; Ja het kan wel (alarmlichtknop is niet te diep) en zelfde afmeting als de andere knoppen en met wat gepruts krijg je 'm vast wel in het midden console, maar lijkt mij niet echt logisch.
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

robert_tdi_aut

Citaat van: 850 TDI Estate op 03-06-2008 15:10:46
Denk niet dat dit een knop voor de alarmlichten betreft, aangezien die er toch wat anders uit ziet. Daarnaast lijkt mij geen obstakel in de weg te zitten (te zien aan die foto), en te telefoonhouder zit aan de andere kant van het dash.

Echter het antwoord volgens mij dus; Ja het kan wel (alarmlichtknop is niet te diep) en zelfde afmeting als de andere knoppen en met wat gepruts krijg je 'm vast wel in het midden console, maar lijkt mij niet echt logisch.

Ik heb de telefoonhouder aan de linkerkant van het linkerluchtrooster boven de radio (dus bijna voor de alarmlichtknop. Daarom zou het mss handig zijn deze naar de middenconsole te verhuizen, wat opzich prima bereikbaar is (sommige andere auto's hebben daar ook de alarmlichtenknop zitten...)

Maar het is idd niet erg waarschijnlijk dat de knop op de foto voor de alarmlichten is...

mehn

Knop van de alarmlichten past daar niet, die is namelijk een cm of 10/15 lang of diep, wat je wilt ;)

XC60 D4 AWD:

robert_tdi_aut

Citaat van: mehn op 03-06-2008 15:21:45
Knop van de alarmlichten past daar niet, die is namelijk een cm of 10/15 lang ;)

Dacht ik zelf ook...

:offtopic: wat zou een goede andere plek zijn dan rechts bovenaan voor de alarmlichten; mogelijk van plek wisselen met de mistachterlichten (gebruik je toch nauwelijks). Verder heb ik daar nl alles volzitten, enigste vakje wat vrij is is het op de foto magisch bezette vakje op de middenconsole ;)