VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

pooh

Citaat van: mehn op 30-12-2011 17:30:58
Citaat van: Vulk op 30-12-2011 17:29:25
De accu hangt nu aan de lader in de garage. Rond 11u morgenochtend vang ik de rit aan, dus das goed lijkt me.

Ik zal zorgen dat ik rond 12 bij thuur ben, mocht je problemen hebben onderweg bel je maar.

12.00 in de middag...is best een mooie tijd voor de eerste bubbels...alleen heeft Thomas daar weinig aan ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

widebody

Citaat van: pooh op 30-12-2011 17:33:00
Citaat van: mehn op 30-12-2011 17:30:58
Citaat van: Vulk op 30-12-2011 17:29:25
De accu hangt nu aan de lader in de garage. Rond 11u morgenochtend vang ik de rit aan, dus das goed lijkt me.

Ik zal zorgen dat ik rond 12 bij thuur ben, mocht je problemen hebben onderweg bel je maar.

12.00 in de middag...is best een mooie tijd voor de eerste bubbels...alleen heeft Thomas daar weinig aan ;D

Het is altijd tijd voor bubbels.

Denk maar zo, ergens op de wereld is het vast wel borreltijd! 8)

Sbv

Handje op de vangrail en Thomas komt wel thuis ;D

pooh

Citaat van: Sbv op 30-12-2011 19:16:12

;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Sbv

Citaat van: pooh op 30-12-2011 22:21:33
Citaat van: Sbv op 30-12-2011 19:16:12

;D

Gelukkig hebben ze in BelgiĆ« niet van die bordjes met 100 erop, die doen best wel pijn  ;D

Vulk

Daarnet dus maar beginnen rijden.
De eerste 100km gingen vlekkeloos. Nog even tanken (met draaiende motor), ging allemaal prima. Net over Antwerpen gingen alle lampjes weer branden. :-\

Alle verbruikers uit en doorkachelen maar. Na een half uur gingen de lampjes wonderwel weer uit en kon ik doorrijden.

Eens in Maastricht stonden Mehn en Thuur al klaar (met koffie). Binnen het uur was het ding gewisseld en kon ik terug huiswaarts keren. Mehn gaf zelfs aan, dat hij tot bij mij was gekomen met mijn oude dynamo mocht ik de rit niet aangedurfd hebben.  :eusa_clap:

Heren, mijn dank is zeer groot!

Vulk

De auto liep vandaag nog steeds voortreffelijk. Mijn bijgeluid bij koude start is wel terug, dus het ligt aan de alternator. ;D

Die mag dus nog's nieuw. :)

mehn

Citaat van: Vulk op 01-01-2012 19:54:33
dus het ligt aan de alternator. ;D

Dan vervangen we die toch een keer  :eusa_shifty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rpakuypers

Blijkbaar hebben veel mensen tegenwoordig problemen met hun dynamo want tanken met draaiende motor schijnt echt een rage te zijn  :eusa_think: Ik ben ook al een keer met een Renault 21 vanuit Wolvega naar Maastricht gereden met een defecte dynamo en een volle accu, maar bij Eindhoven moest ik toch tanken. De diesel uitgezet, getankt en werkelijk met een minuscuul slagje sloeg hij weer aan .....

Groet,
Roger

Vulk

Deze mijlpaal wou ik hier toch ook nog even posten.  :eusa_dance:

Op naar de 4!

elianmars

)()()sT

Nu pas? :o

;D

Mooi, ingereden die hap!

fpede

hehe, het begint pas bij 300.000 km's! :eusa_clap:

Vulk

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Komend weekend komt de originele downpipe er terug onder. Maandag ga ik dan proberen de auto aan te bieden bij de keuring om hem te kunnen verkopen (aan mezelf).
Nu staat de auto nog op m'n vaders naam en ik wens hem graag op eigen naam.

Woensdag dan de nieuwe dynamo er opnieuw in samen met een andere koppelingscylinder. Uiteraard probeer ik dan weer wat rammeltjes weg te werken ook.