VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ach, wat maken jullie je druk ???

Wij Nederlanders maken ons er niet druk om, maar dat komt gewoon doordat wij er ons al jaren geleden bij neergelegd hebben dat wij een oer-lelijke gele plaat hebben ;D

The Volvoboy

Geel lelijk? Wit is pas lelijk! En al helemaal met rooie letters... Brrrr... ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ludo

Er kan maar wat op zitten.  ;D

Een aantal jaren geleden heb ik een duplicaat plaat van de originele gehaald.
De letters en cijfers zijn meer fluo oranje dan rood, en slaan wat wit uit.
Ik maak me daar ook niet druk om, maar de  :police: wel...  :eusa_doh:  ;D

Piere

Het staat ook veel netter hè, een nieuwe nummerplaat in vergelijking met eentje waar de kleur van weg is, niet?
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Daf46

Citaat van: Piere op 28-03-2012 00:13:03
Het staat ook veel netter hè, een nieuwe nummerplaat in vergelijking met eentje waar de kleur van weg is, niet?
Netheid is een overroepen eigenschap  ;D

Vulk

De auto is kennelijk niet blij met zijn nieuwe plaat. :eusa_whistle:

De kilometerteller is er gisteren mee gestopt. Gelukkig heb ik vandaag een bezoekje gepland aan de dokter. Dus straks een lekker stukje rijden, tandwieltje vervangen, koppelingscylinder vervangen, deurvangertje vervangen, ....

En dan morgen de sleutel van ons nieuwe huis en schilderen maar.

elianmars

Citaat van: Vulk op 31-03-2012 06:23:48
En dan morgen de sleutel van ons nieuwe huis.

Op zondag?  :eusa_eh:

maruska

belgie he ^^
daar is zelfs de bakker op zondag aan de arbeid ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Piere

Tuurlijk, waar haal je anders je croissants op zondagmorgen?  :eusa_think: :eusa_eh:

;D

Als je een hand hulp nodig hebt met een of ander in jullie nieuwe huis moet je maar even een seintje geven hè :)

Daf46

Citaat van: Piere op 31-03-2012 14:04:36
Tuurlijk, waar haal je anders je croissants op zondagmorgen?  :eusa_think: :eusa_eh:

Nog nooit in Nederland geweest zeker op zondag ? Daar mag je al blij zijn als je in de Albert Heyn 'warme' broodjes kan kopen. En broodwinkel die zelf bakt is daar volgens mij overigens zeldzaam  ;D

marcoz84

Citaat van: Daf46 op 31-03-2012 18:17:51
Citaat van: Piere op 31-03-2012 14:04:36

Nog nooit in Nederland geweest zeker op zondag ? Daar mag je al blij zijn als je in de Albert Heyn 'warme' broodjes kan kopen. En broodwinkel die zelf bakt is daar volgens mij overigens zeldzaam  ;D

Genoeg turkse bakkers waar je heerlijk verse croissants en meer lekkernijen kunt halen op zondag hoor ;D

Vulk

Wij Belgen werken dus ook vaak op zondag.

Ik ben vandaag nog eens kort bij Thuur geweest.

Ik heb de krakende deurvanger vervangen. Helaas is de carrosserie ook wat gescheurd, dus dat wordt lassen.

Verder heeft Mehn het tellertandwieltje vervangen. Het oude tandwieltje was nog in in goede staat. Bijzonder. De teller werkt wel weer.

Mehn en Thuur hebben verder nog de koppelingscylinder vervangen ook.

Het bleek wel serieus wat kooien, de cylinder moest door dit gat:

Dit gaf volgende ludieke beelden.

Uiteindelijk kregen ze het toch voor elkaar! De oude cylinder bleek lek te zijn, dus vervangen was geen overbodige luxe. Helaas is het gekraak niet over.  :-\

Ik ga nogmaals de hulpcylinder vervangen nu denk ik. Toen ik er de vorige keer een nieuwe (imitatie) had ingezet, is het gekraak 5000km weg gebleven. Ik ga er nu maar eens een originele in zetten denk ik.

Mehn en Thuur, Pooh, hartelijk dank! De Hertog-Jan (bier & kaas) zal smaken straks.

Piere

Wat een toewijding ;D :eusa_clap:

Lekt zo'n koppelcilinder dan eigenlijk veel? Wel k*t dat't geluid nu nog niet weg is natuurlijk, want nu is alles vervangen hè toch?

Citaat van: Vulk op 31-03-2012 19:22:06

Eigenlijk in het verkeerde topic, maar vooruit; ik blijf Mehn z'n 850 geweldig vinden. Zó laag en toch zo subtiel  :eusa_clap:

Vulk

De bekleding rond de cylinder was goed vettig. Heel veel loopt daar dus niet uit.

Alles is vervangen ja. Bak, druklager, veertje pedaal, hulpcylinder, hoofdcylinder.

rogerV701998

Prachtige plaatjes Thomas! ;D