VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Vulk op 31-03-2012 19:22:06
Helaas is het gekraak niet over.  :-\

AAAAAAAARGH  :eusa_wall:  :eusa_wall:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

Gelukkig is Thuur lenig.  ;D

Wel balen Thomas dat het gekraak na alles vervangen te hebben, nog steeds aanwezig is.
Je krijgt er zo op den duur de mismoed van...  :-\

Vulk

Ah, het geeft me een reden om nog eens naar Maastricht te rijden, en dat stemt me enigszins vrolijk.

rogerV701998

Citaat van: Vulk op 31-03-2012 20:09:29
Ah, het geeft me een reden om nog eens naar Maastricht te rijden, en dat stemt me enigszins vrolijk.

Wordt tijd dat we elkaar weer eens treffen in Maastricht. Je hebt nog altijd een ritje in de 240 tegoed. ;D

Daarna zullen de bijgeluiden in de 850 niet meer opvallen. :eusa_shifty:

Ben

Ah, jij hebt ook zo'n 240  :P

UserID6342

Geweldig hoe Thuur zich iedere keer in en op de auto's frommelt ;D

)()()sT

Thomas, ik heb dus bij de ombouw naar handbak ook een nieuwe koppelingscilinder en hulp-koppelingscilinder geplaatst.
Bij het intrappen van de koppeling (bv. met de motor uit) hoor ik ook een kraakje. Het kan me werkelijk niet interesseren :D

Jack v

Ben je Thuur niet vergeten onder de kap weg te halen Thomas :eusa_angel:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Vulk

Citaat van: )()()sT op 31-03-2012 22:12:54
Thomas, ik heb dus bij de ombouw naar handbak ook een nieuwe koppelingscilinder en hulp-koppelingscilinder geplaatst.
Bij het intrappen van de koppeling (bv. met de motor uit) hoor ik ook een kraakje. Het kan me werkelijk niet interesseren :D

Je voelt het ook in het pedaal, dat is wat me irriteert. Ik heb Ludo gisteren ook eens laten trappen, en hij voelde het ook.

Citaat van: Jack v op 31-03-2012 22:16:31
Ben je Thuur niet vergeten onder de kap weg te halen Thomas :eusa_angel:

Ik heb nog geen BBQ-geur waargenomen.

UserID6342

Citaat van: Vulk op 01-04-2012 06:55:09
Ik heb nog geen BBQ-geur waargenomen.
Thuur is, net zoals ik, een klein manneke.... die ruik je niet zo snel.  Controleer nog maar een keer goed ;D

Vulk

Boompje gepakt vandaag.  :eusa_wall:

Piere

Waarom? Wat heeft dat boompje jou misdaan? :evil:

Is *** man. Ik kan het niet goed zien op de foto, maar is er nu een stuk lak weg? Dat wordt overspuiten zeker? :eusa_think: :(
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Boompje stond in de weg. Ik heb het net nog even bekeken, van dichtbij valt het mee. Als je wat verder van de auto gaat staan zie je een serieuze vouw in de bumper.

Dat wordt een andere bumper en overspuiten denk ik. Gelegen moment om de bumpersteunen te vernieuwen.

Volvo Felipe

Citaat van: Vulk op 20-05-2012 20:35:28
Boompje stond in de weg. Ik heb het net nog even bekeken, van dichtbij valt het mee. Als je wat verder van de auto gaat staan zie je een serieuze vouw in de bumper.

Dat wordt een andere bumper en overspuiten denk ik. Gelegen moment om de bumpersteunen te vernieuwen.

dat is kl*te

Vulk

Je ziet me binnenkort nog wel eens verschijnen Philippe denk ik.
Van zodra ik een bumper gevonden heb, zwier ik hem binnen. Is er een prijsverschil in spuiten als ik een bumper in dezelfde kleur lever (met eventueel kleine schades) of als ik een bumper in een ander kleur lever?